EN MINNELIG LØSNING

Husker dere at jeg fortalte om bedrifter som delte et bilde av Severin i en joggedress uten min eller Ulrik sin tillatelse for å selge flere joggedresser? Ulrik og jeg følte selvfølgelig dette som et enormt overtramp og tok som sagt kontakt med vår advokat for å rydde opp i alt raskest mulig..

Heldigvis har vi nå kommet frem til en minnelig løsning med Bestseller stores Norway AS/ Bestseller AS, Kos med kidsa AS og Hovland klær og interiør AS. Selve avtalen er konfidensiell, men jeg håper likevel at denne saken kan være til lærdom for flere enn bare oss det gjelder og at sønnen vår ikke blir misbrukt kommersielt igjen til tross for at vi er en synlig familie i media.

Fordelen min nå er at jeg som lever av sosiale medier kan mer om lovverket enn hva jeg gjorde før disse hendelsene skjedde og ikke minst at Ulrik og jeg vet hvordan vi skal håndtere en eventuell ny case i fremtiden.

Har du ikke fått med deg hele saken? Da kan du lese mer her, her, her og  i VG familieklubben her 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg