OFFICE LOOK

Annonse

Hei, fra dagens hjemmekontor! Jeg vil starte med å dele en klar beskjed fra Berta og Tonje fra Fuelbox, som er det nettstedet noen på Jodel beskyldte meg for å ha kjøpt følgere fra..

Kjære alle følgere til Pilotfrue

Vi er gründerene bak FUELBOX ? Den gode samtalen på boks.

Vi ble i dag gjort oppmerksomme på beskyldninger mot Julianne om å ha kjøpt følgere til Instagramprofilen sin på www.fuelbox.no

Dette vil vi gjerne avkrefte. Dette er vår nettside hvor vi selger FUELBOX, og ikke følgere til noe som helst!

For dere som ikke har noe bedre å gjøre enn å anklage andre, kan vi anbefale å heller engasjere dere i gode samtaler med de viktigste personene dere har i livet deres 😍
Hilsen Berta & Tonje
FUELBOX

Jeg har naturligvis fulgt tråden om meg og mine såkalte “falske” følgere videre av ren nyskjerrighet.. Dette er den siste meldingen i tråden akkurat nå:

Selv om hun kanskje hadde en god dag er det helt usannsynlig å gå fra 12 000 følgere til 15 000 følgere på to dager.. 3000 mennesker i Norge bestemte seg neppe for å følge Pilotfrue fra 14. februar til 16. februar“.

Jeg kan bekrefte at det IKKE er umulig. Les blogginnlegget mitt fra den 14. februar her , blogginnlegget mitt fra 16. februar her og se hva jeg la ut på Instagram 16. februar her. Regner med at alle nå forstår grunnen til økning i antall følgere på Instagram i denne tidsperioden. Vil også legge til at jeg hadde langt over 30 000 daglige lesere på bloggen disse dagene.

To prøverørforsøk senere, altså i dag har jeg 22,3 følgere på Instagram. Det er tydelig at mange ønsker å følge med på babydrømmen til Ulrik og meg, noe vi synes er kjempehyggelig. Håper alle gamle og nye følgere vil bli med på reisen videre –> @pilotfrue & @mrulriknygaard 🙂 🙂

(annonselenker) Her er dagens office look med litt hundehår fra Ramp som alltid sitter i fanget mitt mens jeg jobber. Hehe! Jeg kjøpte blusen til fullpris for et par måneder siden, noe jeg ikke angrer på etter å ha brukt den såpass mye. Men nå får du 40% rabatt på den HER, om du vil. Du finner skjørtet HER, sort belte HER og dressjakker HER

Lurer du på hvordan man lager hårknuten? Jeg kommer med et steg-for-steg innlegg litt senere i dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg