DEN AVGJØRENDE DAGEN

Hei, igjen! I morgen er endelig den avgjørende dagen her. Dagen som kan endre alt eller ingenting. Jeg kjenner at jeg er utrolig nervøs og stresset for resultatet av morgendagens graviditetstest. Det ser jeg at Ulrik er også. Selv om jeg føler meg gravid (les: igjen) og Ulrik tror at jeg er gravid, så kan det jo hende at det jeg føler og det han ser ikke er symptomer på graviditet i det hele tatt, men bivirkninger av hormonene eller noe annet. Det er nesten fristende å leve litt til i håpet om at det faktisk er noe “der nede”, enn å i verste fall få et nytt slag i trynet. Vi diksuterte det faktisk tildigere i dag, om vi skulle vente med å ta testen til torsdag eller fredag. Men livet må bare gå videre samme hva som skjer og det gjør det ikke for verken Ulrik eller meg før vi får vite dette svaret. Derfor må vi bare ta testem i morgen.

Nyheten slippes aller først på Ulrik sin Instagram @mrulriknygaard eller min Instagram @pilotfrue, uansett resultat. Det er fordi jeg ser for meg at vi trenger litt mer tid på oss til å sette flere ord på det vi føler, og at vi ønsker å fordøye den gode eller den dårlige nyheten alene med venner og familie før vi setter flere ord på følelsene enn nødvendig. Men dere skal bli oppdatert så fort vi er klare. Det lover jeg.

Herlighet, jeg kommer ikke til å få sove i natt. Men det får bare være. Bare en natt igjen..


 

Over til noe helt annet.. Jeg gikk fra kort til langt hår i går og er veldig fornøyd med resultatet. Det er skikkelig uvant med de lange lokkene siden jeg har hatt det korte håret såpass lenge. Men nå er det under to uker igjen til min aller beste venninne skal gifte seg og jeg trenger litt lengde i håret til frisyren min den dagen. Derfor var det på tide å friske opp både fargen og selve håret. Jeg er jo tross alt “Matron of Honor”, som det heter. Etter bryllupet regner jeg med at lokkene fosvinner igjen og at jeg går tilbake til min “nye look” med lang bob. Jeg skal ta flere og bedre bilder av håret en av de nærmeste dagene, slik at dere kan hjelpe meg å si hva som passer meg best.

Nei, nå er det snart kvelden her. Vi får prøve å få litt søvn før den nervepirrende testen i morgen tidlig. Tvi tvi og god natt!

97 kommentarer
    1. Ønsker dere all lykke å håper det går.deres vei i morgen. Veldig spent leser her❤ uansett utfall må.dere holde motet oppe❤Klem fra meg

    2. Mens du skal ta en g-test imorgen, skal jeg ta oppkjøring til bil. Jeg tror jeg har like mange nerver som deg!! Jeg håper du får to streker imorgen! Ønsker deg lykke til og mange klemmer <3

    3. Jeg krysser fingre for at dere får et positivt resultat i morgen. Jeg synes dere har vært fine mennesker med åpenheten omkring det største ønsket – å bli gravid og få et barn. Lykke til❤

    4. *Den er positiv. Sender masse, masse positive vibber til dere begge to. La det være deres tur nå! Men bare husk at uansett resultat – så støtter mange dere uansett <3

    5. Jeg skal også ta en graviditetstest i morgen. Tiden går så utrolig sakte.. og det er helt umulig å fokusere på noe annet..! Krysser det som krysses kan for at det blir flere fine positive kryss i morgen! Men viktig å ikke ta sorgen for tungt om det uteblir – den største gaven i verden vil komme en dag!

    6. All lykke til i morgen, håper 15.februar virkelig blir deres dag 🙂 🙂
      Og så må jeg også få si at du kledde det litt lengre håret veldig godt!! Men som de sier, alt kler den smukke!

    7. Håper så inderlig at ønsket om å bli gravid går i oppfyllelse. Ønsker dere masse lykke til! Stor klem <3

    8. Masse lykke til i morgen! ❤
      Jeg håper du er gravid! Hvis ikke, så prøver dere igjen. Selv om det er lett å si, så tror jeg virkelig at det til slutt skal gå veien for dere. Dere fortjener å bli foreldre og et barn fortjener dere.

    9. Ønsker dere masse lykke til! <3 Jeg håper spiren sitter og dere kan begynne det nye kapittelet deres! 🙂

    10. Alt kler den smukke!
      Krysser fingrene for dere! Veldig spent på resultatet! Uansett resultat må dere holde motet oppe <3 Men dette går deres vei nå, jeg bare vet det! 🙂
      Stor klem til deg <3

    11. Lykke til ❤️❤️ Skal teste selv i morgentidlig etter lang med prøving og en sa for 4 mnd siden. Veldig spent. Krysser fingrene for oss 🙏🏼

    12. Masse lykke til! Håper virkelig at testen lyser gravid! Vet hvor fælt det er med negativ g-test etter ivf-forsøk.. ta vare på hverandre 🙂

    13. Jeg krysser alt jeg har for at det er en liten spire som har kloret seg fast❤ Jeg kommer til å sjekke om dere har lagt ut resultatet så snart jeg våkner i morgen. Jeg er så spent å håper sånn at du er gravid🤰🏼❤ Håper du for sove litt i natt. Masse lykke til med testingen når dere står opp❤

    14. Masse lykke til😍 Krysser alt for dere, bortsett fra beina for skal selv ha egguttak i morgen😂
      Nå er det deres tur <3

    15. Krysser fingre og tær for dere i morgen tidlig! 🙂 Og fint du mest sannsynlig får “bobsveisen” tilbake, for den kler du skikkelig godt 🙂 <3

    16. Klikket meg kun inn på bloggen din i dag for å ønske dere lykke til med testtakingen i morgen 😀 Håper dere får positivt svar 😀

    17. Masse lykke til, heier på dere og drømmen om barn <3 Har to selv og det er virkelig en berikelse i livet 🙂
      Tommel opp for litt lengde på håret btw 😉

    18. Lykke til😊 Håper virkelig på at det blir positivt resultat nå.
      Følger spent med på min flotte slektning😘
      Tror ikke vi har møttes før, men min mor og din far er søskenbarn, så da er vel vi tremenninger😊

    19. Begynte å lese bloggen din rett før forrige innsett og jeg må virkelig si at jeg håper at dere får positiv test i morgen. Jeg sitter her selv med kun 4 uker til termin og kan bare ønske dere lykke til. Det er en ære å være gravid (selv om kroppen er sprengklar, og alt er tungt) så finnes det ingen bedre lykke.
      Masse lykke til, tvitvi 😁 Venter spent på svar 👌

    20. I morgen får dere endelig svaret, og jeg håper så inderlig på deres vegne at det er positivt! Jeg har en god magefølelse og håper jeg har rett☺Vet så altfor godt hvordan dette føles på kroppen. Håper dere får sove hvertfall litt, masse (!!) lykke til i morgen!!😊💜

    21. Ønsker dere masse lykke til i morgen🙏🏼🙏🏼 Håper og ønsker virkelig for dere at spiren sitter❤ Min prøvetid var litt annerledes. Jeg blir gravid med en gang men har hatt 4 MA. Men jeg har også vært så heldig og lykkes en gang og har en nydelig etterlengta datter på 1 år👶🏼💖 Men akkurat nå opplever jeg enda en MA og kroppen min driver og rydder opp i det. Jeg vet ikke hva som er verst. Begge deler er vel det på hver sin måte. Enten om man blir gravid og mister eller om man ikke blir det. Ønske og driven for og få barn er den samme. Uansett utfall for dere i morgen så ikke gi opp. Ta vare på hverandre❤ Du er virkelig en stor inspirasjon og vanvittig sterk som deler noe så tabulagt som dette. Jeg finner trøst i min egen situasjon nå i mitt ønske om at du/dere lykkes med dette forsøket🙏🏼❤

    22. Lykke til! Kjenner på det samme som deg, skal nemlig ta test selv imorgen etter det som nå er andre forsøk. Vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg mest.

    23. Masse masse lykke til i morgen! Håper inderlig dere får en positiv test! Krysser fingrene alt jeg kan for dere <3

    24. Krysser fingrene for dere! ❤
      Du er jo såå mye finere med kort da!
      Men det viktigste er hva du trives best med 🙂

    25. <3 lykke til! håper det går veien for dere <3 hvis ikke, så hold motet oppe og prøv igjen <3 :) men, massemasse lykkeønskninger for at det er en spire der

    26. Klokka er nå 02:26, jeg starter på jobb om fem timer og våknet av at jeg hadde drømt at du hadde lagt ut et innlegg på bloggen om at dere testet positivt, måtte bare inn å se..!
      Jeg krysser alt som krysses kan for dere to❤ Håper virkelig det går veien for dere denne gangen!! Jeg er så innmari spent, og blir ufattelig trist på deres vegne om det ikke blir positivt.. LYKKE TIL!!!! Det her SKAL gå fint❤

    27. Jeg glemte å ønske dere lykke til før testing, men sender dere masse god energi <3<3<3. Håper inderlig dere fikk positivt svar<3

    28. Det var den perfekte lengde på håret du hadde nå! Jeg stemmer for at du fortsetter med den 😀
      Imens må jeg bare messe med alle andre her: Krysser fingrene og håper på det beste for deg 😀 <3

    29. Du sjer litt lur ut på gårsdagens bilde, så æ trur nok testen alt e tatt! Uansett lykke til 👶🏻

    30. Jeg var oppe tidlig om morgen (4-5 tiden) og tenkte “Oh nå skal Julianne ta gravidites testen..” 🤗 All lykke til dere.

    31. I det siste har jeg tenkt på deg/dere hver eneste dag (det er fordi jeg er gravid selv) og nå håper jeg av hele mitt hjerte at dere er det også. Jeg har til og med bedd for dere(ikke at jeg er så veldig kristen, men noen ganger føler jeg for det). Jeg håper håper håper det er deres tur nå, for dere fortjener det så inderlig =)

    32. Vi strevde selv med å bli gravide, ca. 4 år fra jeg sluttet på p-piller til jeg ble gravid (da ved AIH). Jeg unner dere virkelig den følelsene det er å endelig få positiv graviditetstest. Håper det er deres tur nå – Lykke til!!

    33. Tenker på dere idag. Unner dere virkelig å få oppfylt babydrømmen, hvilket ønsket barn det vil være! ❤️

    34. Håper veldig at du har testet positivt i dag. Har testet selv i dag tidlig. Vet hvordan du har det. Stor klem 🙂 <3

    35. Regner med at fordi du ikke har oppdatert noe enda, så var det ikke positiv test.. Håper jeg tar feil og at den viste den motsatte <3

    36. Håperhåperhåper det går veien for dere i dag. Jeg heier så innmari på dere! Det krever mot og selvtillit for å dele det dere gjør akkurat nå, dette er svært personlig og svært intimt, men Gud som det hjelper for mennesker som sitter i samme situasjon som dere. Jeg tror nok det sitter mange par der ute som er utrolig takknemlige for at dere velger å være så åpne som det dere er om denne prosessen.
      Det føles rart å tenke på at da du fikk ditt andre innsett, lå jeg på benken hos jordmor og fikk se babyen min på ultralyd for aller første gang. Vi har også ventet mange år på dette, og 5 år etter å ha fått diagnosen PCO, så satt spiren endelig. Jeg kjenner meg så igjen i barneønsket deres, og jeg håper så inderlig at dere får oppleve den fantastiske følelsen av en positiv test, et svangerskap, og den store lille flotte premien i enden! Alle gode tanker til dere i dag, uansett hvilken vei det måtte gå❤

    37. Så utrolig vakker du var med det håret – du er alltid nydelig men likte lengden veldig godt 🙂
      Håper dere har fått et positivt resultat idag, dere virker som to flotte mennesker og jeg tror barnet dere en dag vil få blir et ordentlig kjærlighetsbarn <3

    38. Det er jo egentlig litt rart/lite gjennomtenkt, når du så ofte ber leserne dine se på Ulrik sin instagram, når han har gjort siden sin privat, å vi ikke får sett noe der uansett.

    39. Håper alt har gått bra for dere idag og at dere har fått en positiv test! har sjekket bloggen din uendelig mange ganger idag, så jeg er veldig spent på en oppdate og jeg krysser fingrene for dere! Er utrolig tøft av dere å dele hele denne prosessen med prøverør! Du er virkelig et godt forbilde julianne! Stå på!

    40. Lykke til ❤ er sjøl begynnt med sprøyter nå og skal på kontroll fredag for og sjekke hvordan ståa er 🙂 mitt 5 forsøk. Venter i spenning om hvordan det gikk idag med dere ❤

    41. Gratulerer så masse! Det er en magisk tid du er inne i nå, nyt nyt! Og masse lykke til😃👶🏻💕

    42. Så, du er gravid. Og det er en nyhet folk skal bry seg om fordi…? Jeg kommer aldri til å forstå hva som foregår i hodet til bimboer som deg. For et enormt ego, for en vanvittig følelse av å være spesiell. Og for en jævla vits det er. 7 milliarder mennesker på kloden men ja det er klart, alle er spent på hva som skjer med deg. Verden holder pusten. Jeg klarer ikke annet enn å hate idioter som skal vise seg frem 24 timer i døgnet. Pr-kåte, latterlige rasshøl. Du satte deg på en pikk og nå er du snart alenemor. Jippi, mye å rope hurra over.

    43. For en fantastisk nyhet! Gratulerer så mye med spire i magen <3<3<3. Ta godt vare på deg selv, Julianne! Hvil når du trenger det og kos deg så mye du kan <3.

    44. Gratulerer så mykje! Og lykke til med svangerskapet 🙂 Veldig kjekt å høyre at det ordna seg, spesielt sidan det kjem til å bli vanskeleg for meg når eg skal prøve ein dag. Då er det god motivasjon at andre klarer det, til tross for utfordringer. Nyt tida framover, er stort å gå frå to til tre!

    45. Kjæreste Julianne og Ulrik,
      Gratulerer så inderlig – jeg gleder meg oppriktig med dere.
      Lykke til med svangerskapet, jeg følger dere videre.
      Varm klem fra Elisabeth ❤

    46. Gratulerer med graviditeten. Hurra 😀 😀
      Kan du lese innlegget mitt på bloggfrua sin blogg?
      Masse gode klemmer til deg og Ulrik 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg