BLI BIKINIKLAR MED QUATTRO BIKINI

Annonse

Om bare fem dager reiser jeg på ferie til Portofino sammen med Ulrik, mamma og stefaren min. Dette blir en slags forsmak av sommeren for min del, og ikke minst en smak av det gode Italia som jeg gleder meg veldig til. Jeg har ikke begynt å pakke ennå fordi jeg aldri pleier å starte med det så tidlig, men jeg har tatt frem badetøyet til turen og skaffet meg mitt must have for bikinisesongen, nemlig denne batteridrevne trimmeren og høvelen som gir meg både hudpleie og barbering samtidig ♥

Det er ingen hemmelighet at bikinikroppen ikke har vært i fokus hos meg det siste året som jeg har prøvd å bli gravid. Men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om å føle meg bra og feminin i bikini, for det gjør jeg. Jeg som alle andre jenter liker å føle meg komfortabel i mindre klær om sommeren, og det som er så fint er at en hårløs og silkemyk hud gir meg nettopp denne trygge følelsen.

For å få en slik godfølelse bruker jeg Quattro bikini som er den eneste 2 i 1 høvelen som kan barbere, trimme og forvandle. Resultatet gjør virkelig noe med selvtilliten min nå som jeg snart skal hoppe i bikinien for første gang i år. Åh, som jeg gleder meg!

5 enkle steg til den perfekte bikinilinjen:

♡ Bestem deg for den stilen du ønsker.

♡ Er det første gang, eller er det en stund siden du trimmet er det mulig du må korte ned. Bruk innstillingene for den lengste hårlengden med beskyttelseskammen på.

♡ Myk opp håret enten ved å ta en dusj eller bad og påfør så en god barberingsgel eller skum i området du skal babere.

♡ Juster trimmer instillingene til en av de 3 ønskede lengdene. Start trimmingen horisontalt fra utsiden og innover. Bruk barberbladet for en ultra glatt finish. Husk å barnere med hårene!

♡ Skyll, tørk og påfør gjerne en god fuktighetsgivende krem uten parfyme.

Quattro bikini er utviklet og produsert av Wilkinson Sword, som er en av verdens to ledende produsenter av høykvalitet barbersystem for kvinner og menn. Det er derfor ikke rart at den fungerer akkurat slik jeg liker og at den er en favoritt hos meg nå som jeg skal gjøre meg bikiniklar.

Lurer du på hvordan den fungerer? I den ene enden har den en batteridrevet trimmer som enkelt kan justere bikinilinjen og ta bort uønsket hår. I den andre enden finnes feste for de avanserte Quattro for women bladene med mikrogitter. Bladene er utstyrt med et supertynt beskyttelsesgitter for å hindre at du skjærer deg. I tillegg finner du en stripe med hudpleiende ingredienser som også gir bedre glid.

Bestill Quattro bikini her og få den perfekte bikinilinja du også!

P.s. Husk at ingen barbering skal gjøres i hast, og vent gjerne med å barbere deg mot slutten av dusjen for at hårene skal få tid til å bli mykere i vannet 🙂

7 kommentarer
    1. For det første burde du opplyse om at ved bestilling blir man automatisk abonnement hos efi på barberbladene.
      Og det er jo litt rart at du viser frem en blå høvel her og når man går inn på siden du linker til er høvelen Orange. Veldig misvisende reklame dette her.

    2. HVOR gamle er dere som kommenterer her? 12? Og det innlegget som du Annie linket til, var i fra 2014. Kan man virkelig ikke forandre mening?
      Og seriøst….. orange høvel i stedet for blå???Jaja , den tredje verdenskrig er nok ikke langt unna pga fargen 🙂
      Men til deg Julianne, GOD TUR!

    3. Kan ikke folk annet enn å sutre å klage?? Har dere ikke annet kult å gjøre?
      Så la vær å les blogger da, få dere ett aent liv heller…. Bare ett godt tips 😂
      Jeg kjøper aldri noe på nettet allikevel… Så jeg sutrer ikke over om hva farge eller hva ting det er heller…
      Er og blir fornøyd med Gillette jeg får kjøpt på Rema 😂

    4. Nina. Er ikke verdens undergang nei. Men hoved poenget var at det var misvisende reklame når hun ikke informerer om abonnement. Ser jo hva du hang deg opp i av de to punktene. Hvis du hadde bestilt deg for eks en kjole som på bildet var blå. Men fikk den i oransje så hadde det ikke hatt noe og si da 😉 bare for og sette det litt på spissen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg