HJEMMESPA: HÅRFJERNING

Hei, dere! Det beste jeg vet er å starte uken med litt selvpleie. Jeg liker å kalle det hjemmespa 😀 I noen uker nå har jeg testet ut nye Philips Lumea Comfort og må si jeg er blitt veldig glad i denne lille maskinen. Jeg er som sikkert de fleste andre jenter ganske lei av diverse hårfjerningsprodukter som ikke funker eller gir kortsiktige resultater. Det er slitsomt og irriterende for huden og barbere seg hele tiden. Selv om sommeren nå er over er jeg alikevel glad for at jeg har kommet over denne type hjemmebehandling. Tidligere har jeg testet lignende behandlig i salong, men måtte kutte det ut da det både var kostbart og tidskrevende. Nå gjør jeg det på minutter annenhver uke! Allerede har jeg fått betydelig hårredukjson.


SLIK GJØR DU:

1. Barber huden før du bruker apparatet!

2. Sett støpselet til apparatet inn i stikkontakten, og slå på apparatet. Lampen for intensitet 1 tennes, og viften starter. Etter 1 sekund lyser klarlampen/hudvarselslampen og apparatet er klart til å blinke.

3. Plasser apparatet i det område du ønsker å behandle og skyv oppover inntil huden. Når det er full hudkontakt begyner klarlampen å blinke sakte.

4. Trykk på av/på/intensitet-knappen for å øke intensiteten. Hvis behandlingen blir smertefull kan du redusere intensiteten.


 Innlegget er sponset

Maskinen kan brukes både på kroppen og i ansiktet. Som dere ser er den liten og lett og ha med seg. Sensoren registrerer og tilpasser seg brukerens hudfarge for ekstra sikkerhet. Med et integrert UV-filter beskyttes huden mot eksponering av UV-lys. Når håret stopper å vokse ut igjen trenger du ikke barbere deg lenger 😀 Eneste som plager meg er at jeg ikke har oppdaget denne fantastiske saken før nå..Krysser fingrene for en hårfri høst og vinter i vente!

 

Nå er det tid for litt små ærender før vi har visning på leiligheten i kveld også. Det var heldigvis godt oppmøte i går, så håper på det samme i dag.. Tvi tvi! Ønsker dere en fin mandag videre! Vi skrives  

0
0
1
2
NKF
1
1
2
14.0

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 
15 kommentarer
    1. Funker ikke sånn bare på de som har mørk hårvekst? Jeg fjerner hår under armene og brasiliansk på laserklinikk, men kan ikke ta på bena fordi jeg har lyse hår der. Regner med det gjelder for denne også? 🙂

    2. Nina: Det stemmer at maskinen bare fungerer på mørke hår ja. Alt fra brunt til mørkebrunt og svart. har du hvite, grå, røde eller lys blondt hår på kroppen passer den ikke for deg desverre.

    3. ingrid: Hei, Ingrid! Det tar kun noen minutter. Du skal ikke behandle samme område to ganger i løpet av en behandling. Hvis du vil fjerne alle hårene og hindre at hårsekkene blir aktive igjen, må behandlingen gjentas en gang annenhver uke de to første månedene. Da skal huden være glatt. For vedlikehold etter dette anbefales det å gjenta behandlingen hver fjerde til åttende uke. Håper du fikk svar på det du lurte på 🙂 Spørr gjerne hvis det skulle være noe mer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg