DILLA PÅ CAPS

Jeg er mye å se i caps for tiden og det er ikke fordi jeg har så mange dårlige hårdager men fordi jeg har fått helt “capsedilla”, og spesielt dilla har jeg på disse capsene i kunstig semsket skinn. Et stoff som jeg digger hele året, men ekstra om våren og høsten. Heldigvis for min del finnes capser overalt om dagen. Jeg har sett flere kule varianter av mine på Zara og Hennes & Mauritz til gode priser.

Noen mener at looken du får av caps er “ut” eller for ung for meg. Men jeg er helt uenig. Jeg synes at capsen har gått fra å være harry til trendy de siste årene, og kan mikses inn som et fresht tilbehør i hvilken som helst stil. Enten du vil være feminin, søt, edgy eller rocka. Jeg synes også at capsen passer like godt til meg på 26 år og Ulrik på 37 år, som en jente på 16 år. Det handler bare om å bruke den på en måte som får deg til å se komfortabel ut. Dersom du liker å gå med caps så kler du det, mener jeg og det mener jeg stort sett med det meste av tilbehør. God stil kommer i mine øyne ikke uten selvtillit og heller ikke uten å føle seg trygg i egen kropp.

Capsene er “sponset” av Ulrik. Hehe! Han har kjøpt alle disse til meg i løpet av vinteren og noen i mørke farger til seg selv, blant annet en i sort som dere kan se at han bruker her. Til nå har jeg brukt den grønne, den brune og den burgunderrøde capsen mest. Men jeg ser for meg at den i pudderrosa, den i beige og den i mørkere rosa også vil bli godt brukt i månedene fremover mot sommeren og ikke minst i sommer. Caps som hodeplagg er jo perfekt på varme dager for å skjerme mot solen og vi skal heller ikke kimse av at den kan redde deg på en dag med dårlig tid på badet. For vi har alle våre dårlige dager. Selv om det er en god stund igjen til de varme dagene kommer her i landet, så er det heldigvis ikke så lenge igjen til jeg skal ut å reise og som reisetilbehør er også capsen min favoritt.

12 kommentarer
    1. Superfint antrekk synes jeg :* synes du kler caps og det er absolutt greit for mange ulike aldre som du sier!

    2. Kjære Julianne, jeg ville bare si at jeg tenker masse på deg og Ulrik i disse dager <3 Unner dere virkelig et vellykket forsøk nå, og håper at alle gode ting er 3. <3

    3. Caps hører til idrett og trening, ser bare teit ut å gå rundt med høye hæler og caps. Uavhengig av alder ødelegger en caps fullstendig et ellers fint antrekk. Hver sin smak.

    4. Jeg har ikke så sansen for caps. Syns heller ikke skinnbukse og “pelsjakke” gir så glamorøs look. Desverre ser det litt horete ut. Syns du ellers pleier å være ok til å kle deg da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg