NÅR BLE JEG HUN SOM HELST SITTER HJEMME EN LØRDAGSKVELD?

I går ble jeg sittende å tenke litt alene i sofaen sammen med Ulrik. Hvorfor jeg sier “alene” selv om jeg var sammen med Ulrik er fordi han sovnet og jeg så på film. Hehe! Det er vanlig prosedyre her hjemme en lørdagskveld. Han sovner nesten alltid når jeg velger film. Dere tror kanskje at det har med filmvalgene mine å gjøre, men det vil jeg påstå at det ikke har. Jeg pleier alltid å ta hensyn til han ved ikke å velge typiske jentefilmer foreksempel. De kan jeg se på når han er på stopp (jobb). Filmen jeg valgte i går var utrolig spennende. Den het “Colonia” og er en romantisk thriller som jeg absolutt anbefaler til dere som vil se en bra film i kveld. Jeg skjønner altså ikke hvordan han klarte å sovne til denne.. Men nok om det.

Jeg satt som sagt å tenkte for meg selv. Det jeg tenkte over var hvor mye jeg har roet meg ned det siste året. Ja, for vi skal ikke mer enn et år tilbake hvor jeg var for rastløs til slike rolige lørdagskvelder. Det hendte at jeg hadde en rolig lørdag i ny og ne, men det var ikke det jeg ønsket. Når ble jeg hun som helst sitter hjemme en lørdagskveld? Dere må ikke tro at jeg synes det er noe negativt i det. Tvert imot. Jeg har aldri følt meg lykkeligere der jeg satt stappmett av Ulriks hjemmelagde gryterett, med smågodt på bordet og hodet til Ulrik i fanget. Det er jo nettopp det som er livet!

Når det er sagt så blir det litt mer action i dag, for jeg trives jo når det skjer ting også. Noe annet er løgn. Jeg har bare lært meg til å sette pris på disse rolige stundene som Ulrik og jeg har sammen. De ville jeg ikke byttet bort for noe i hele verden 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal vi snart plukke opp et vennepar fra Stockholm og ta en liten tur med båten. Det blåser litt i dag, men vi kler oss godt. Vi har bestilt bord på Hanami med vennene våre senere og der er det jo perfekt å legge til med båt. Håper dere har hatt en fin helg sålangt, enten dere har vært ute og danset eller hjemme og slappet av. Det viktigste er at vi bruker fridagene våre til det vi har mest lyst til, og er det en ting som er sikkert så er det at lystene endrer seg underveis i livet. 

23 kommentarer
    1. Hei! Hvilken p-piller gikk du på før, har prøvd å lete på bloggenoe, der du skrev hvilken du gjekk på men finner det ikke..

    2. Så sant, jeg har også merket at tingene endrer seg ettersom livet forandrer seg.
      Godt å kjenne at man er der man vil være:)

    3. Jeg og min mann har så og si sittet hjemme en lørdagskveld hver lørdag etter vi ble sammen, syns det er kjempe koselig;) Men hos oss er det alltid jeg som sovner når vi skal se film, så da er det å ta en power nap etter jobb og drikke ned på redbull etterpå hehe;)

    4. filmen du valgte er typisk jentefilm 😉
      Jeg anbefaler Colombiana (men ikke velg den om du blir lett sjalu og usikker)

    5. He he jeg er kvineliig pilot. Tror jeg har hatt noen fflyvninger med 2 pilot. Har flight med co pilot Ny.gård.😀

    6. Av ren nysgjerrighet: hvis du tok bildet med selvutløser..betyr det at du måtte “legge bort” Ulrik, sette opp kamera, sette deg ned i sofaen igjen og si at Ulrik kunne legge seg ned igjen og late som han sov??:p

    7. Anonym: Han sov i flere timer og våknet ikke opp av at jeg gikk på toalettet eller at jeg satt på kameraet nei.. Jeg løftet han bare tilbake i faget mitt 🙂

    8. Marianne: Hehe! Han sov så godt, så han la ikke merke til kameraet nei. Han la såklart merke til at jeg reiste meg opp og satt meg ned igjen, men det gjorde jeg jo når jeg skulle andre ting også, som toalettet foreksempel 🙂

      Nå står kamerastativet ved siden av sofaen, så “å sette opp” kameraet tok meg 10 sek 😛

    9. JuliaSofie: Så hyggelig da! Det er jo bare koselig at du sovner. Jeg synes i hvertfall at det er koselig når Ulrik sovner. Vi er jo sammen for det 🙂 🙂

    10. Kan du ha litt sånne “sterke meninger” innlegg igjen?:-D syntes de ofte er engasjerende og spennende å lese:-)
      Du er flink!

    11. Sv: det er litt vanskelig å sette fingeren på. Det er litt mindre blogging om dagen i hvert fall.
      Kanskje vise litt mer til hva du gjør i løpet av dagen? Inspirer litt 🙂
      Jeg liker å klikke innom bloggen din, så stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg