SOMMERFLETTE

Jeg følte meg sååå fin i går! Fikk hjelp av vakre Linn Therese på Model Day Studio. Hun både sminket og flettet meg. Vi gikk all in med både løsvipper og ekstra løshår, masse tupering og blomster. Det er så dekorativt med blomster i håret! Er dere ikke enige? Vi brukte en pakke clips extensions for å få ekstra tykkelse på fletten. Skal det være så skal det være! Jeg tror faktisk jeg aldri har vært så fin på håret før. Perfekt frisyre som holder hele kvelden. Jeg skulle ønske jeg aldri måtte ta den ut. Det var nesten litt trist å ødelegge den på morgen i dag, men sånn er det. Jeg får kose meg med alle bildene jeg tok av den. 

Antrekket ble satt sammen i en fei, men det ble jo ikke så verst. Skjørtet er fra Bik Bok, toppen fra Sherri Hill, jakken fra Mango og blomsterkrans fra Blomsterpikenes verden. Jeg er blitt så glad i kombinasjonen rødt og gull. Tipper jeg blir mye å se i disse fargene denne sommeren. 

For dere som lurer eller føler dere bare må kommentere det, så er jeg ikke gravid, selv om det ser litt sånn ut på bildet under.. Hehe! Man skal ikke ta seg selv så høytidelig. Det kommer masse bilder fra festen. Jeg gleder meg til å vise dere, og ikke minst til å se de selv. Vi blogges mer senere 


23 kommentarer

Siste innlegg