#VINDERENFEST

Hei, alle sammen! Som dere vet kickstartet vi sommeren med en skikkelig sommerfest her hjemme på lørdag. Kvelden og festen var super vellykket, og alt gikk heldigvis som planlagt. Både Ulrik og jeg er er strålende fornøyde, og gleder oss allerede til neste gang, men inntil det får vi kose oss med disse herlige bildene. Se så flotte venner vi har! Takk for at dere kom og gjorde denne kvelden fantastisk. Vi er glad i dere alle sammen!

Alle de fine blomstene fikk vi låne av Blomsterpikene. Til dere som spurte om den gode proseccoen vi tok dere i mot med, så var denne fra Mionetto. Dere finner forresten flere bilder fra festen på #vinderenfest og #blomsterpikenesverden 



















































































Photos: Karl Lindqvist Bergstrand

@exellentpicture

 

36 kommentarer
    1. Hei! Jeg har lest bloggen din en liten stund nå og synes at du skriver ok. Men jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt sliten av den såkalte “place-droppingen” din.. Jeg skjønner at du er stolt over å ha kommet deg over på Vinderen (Gaustad) men nå synes jeg det blir litt too much. Ha en fin kveld og håper du tar til deg konstruktiv kritikk.

    2. Camilla: Hei, Camilla. Jeg er kjempestolt over å ha kjøpt hus sammen med min kjære her på Vinderen. Hva er feil med det? Er det ikke lov å være stolt av ting man oppnår her i livet? Det stemmer at T-bane stoppet nærmest oss er: Gaustad. Godt du er oppdatert 😉

      Vi stortrives i dette området og ser for oss å bli boende i lang tid. Jeg tar til meg det meste som blir kommentert, men dette ble for dumt for meg. Håper du takler negative tilbakemeldinger like godt som jeg takler konstruktiv kritikk 🙂

      Ha en fin kveld videre du også!

    3. Julianne, vær så snill å voks opp! Har lest bloggen din lenge, men hvis du skal komme en vei der folk ser opp til deg eller liker deg så må du respektere andre. Utrolig useriøs måte du har å svare folk på. Virker som fleste store bloggere er venner, men du er noe for deg selv.

    4. Tine: Jeg er 25, og Ulrik er 35.. Helt perfekt spør du meg 🙂

      På festen vår inviterte vi både felles venner, venner av Ulrik, venner av meg og noe familie. En god blanding som klaffet kjempegodt sammen!

    5. Anonym: Nå staves det jo faktisk VinderEn, men når jeg snakker bruker jeg både å si “Vinderen” og “Vindern”. Det spørs litt hvor i landet jeg er og hvem jeg snakker med, og skjer helt automatisk. Det handler om å tilpasse seg 🙂

      Opprinnelig er jeg fra Fredrikstad. Det er veldig få som kan høre det på meg i dag, men om jeg oppholder meg i byen mer enn en dag hører blant annet Ulrik at jeg får tykkere “L-er”. Hehe!

    6. Anonym: Jeg respekterer ikke andre fordi? Nå henger jeg ikke helt med her. Hva har dette med andre bloggere og deres vennskap å gjøre? Jeg føler selv at jeg svarer godt for meg, men noen ganger blir jeg også oppgitt/irritert slik som leserne (nå du) kan bli på meg. Har du tenkt på det? Vi er bare mennesker alle sammen..

    7. Syntes Julianne svarte vedkommende helt ypperlig. Hadde det vært min blogg ville nok ikke svaret vært like konstruktivt.
      Noen som er sjalu på Julianne og hennes livstil much?
      Oh yes 😉
      -Line

    8. Å bo på vinderen er vel en lykkejeger fra Fredrikstad sin største drøm 🙂 la jenta nyte dette. Hun kommer tross alt fra en av Norges mest Harry plasser og snakker hovedsakelig en dialekt som faktisk er kåret til Norges styggeste, så la hun være noe hun egentlig ikke er hvis hun trives med det 😉 Vi som derimot er oppvokst på Oslos vestkant ler av sånne type innflyttere..

    9. Seriøst. Jeg blir flau av å lese noen av kommentarene her. La jenten få fred. Kan ikke hun få lov å vere stolt over sine venner, sitt hus, sin mann og sin fest? Ta dere sammen!
      Og til deg Julianne: Jeg håper du hadde en like fin kveld som det ser ut som du hadde. Du såg nydlig ut.

    10. Tenk å ha det så vondt med seg selv av man må rakke ned på andres liv. Det at du har komt deg dit du ønsker i livet Julianne er fantastisk! Alle mennesker skulle ha hatt muligheten til det. Håper du koste deg på noe som ser ut som en alle tiders fest! Tror jeg skal adoptere denne ideen til jeg selv får mann og hus 🙂 Lykke til med bryllupsplanleggingen!

    11. Koser meg med å lese bloggen din. Jeg får en lite dæsj med glamour inn i hverdagen min. Synes du skriver bra 😊 Stå på!!

    12. Hei: Jeg vet ikke om du prøver å være morsom eller hva du ønsker og oppnå med denne kommentaren? Jeg synes i hvertfall at alle så fantastiske ut, og digget at gjestene tok temaet “sommer” helt ut 😀

    13. Ina: Hvis du tror at jeg tar meg nær av dette, så tar du veldig feil. Fredrikstad er en flott by, spesielt om sommeren. I dag trives jeg best i Oslo, men det handler kun om hva man er og blir vandt til. Jeg ble født i Trondheim, flyttet til Kristiansand, deretter Halden, så Fredrikstad, og nå har jeg bodd i Oslo i 5 år. Alle steder har sin sjarm. Jeg er så glad for at jeg har opplevd flere steder i Norge enn Oslo vest 🙂

    14. Ingunn: Hei, Ingunn! Jeg er så enig. Det blir rett og slett flaut slik folk holder på her i kommentarfeltet. Men jeg lar de styre på, og har som sagt blitt nokså harhudet.

      Festen var super vellykket! Tusen takk for hyggelig kommentar 🙂

    15. Rebecca H: Tusen tuse takk for fine ord, Rebecca. Du får si ifra hvis du lurer på noe dersom du planlegger fest. Jeg har nok endel tips å komme med!

      Ha en fin dag videre 🙂

    16. Wow. Du så fantastis vakker ut på bildene. Veldig gjennomført sommerfest 🙂 Så veldig gøy ut!

    17. Ragnhild Lund: Tusen tusen takk for det 😀

      Godt planlagte fester blir som regel godt gjennomført! Det var en kjempeartig kveld. Aller mest på grunn av våre fantastiske venner 🙂

      Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg