MELLOM OSS JENTER

Okei dere.. Jeg må bare spørre. Kjenner jeg rødmer av å skrive dette innlegget, men det får bare være. Promper du foran kjæresten din?

Kall meg gjerne fisefin, men for meg er dette helt uaktuelt. Det ville ha vært døden på all romanse mellom Ulrik og meg. Jeg er komfortabel rundt han, men det finnes grenser. Man behøver ikke å dele “alt” liksom. Mange av mine venninner synes jeg overdriver dette, og det kan godt tenkes. Andre er enige med meg og liker egentlig ikke engang å snakke om det. I hvertfall ikke utenfor jentegjengen.

Jeg har lyst til å dra det litt videre..I huset vårt er det to bad, begge med hvert sitt toalett. Ulrik sitt bad er i andre etasje og mitt i underetasjen med vaskemaskinen (selvfølgelig). Slik har det vært fra dag 1. Selv om Ulrik sikkert vet at jenter ikke lukter blomster til enhver tid, så liker jeg å tro at han tenker det. Jeg kommer aldri til å flytte i et hus eller i en leilighet uten minst to bad. Det hadde jeg hatet. 

“Det er det mest naturlige i hele verden. Alle gjør det, nesten hver dag. Blablabla..” Jeg hører dere sier at det går over, og at det handler om tid. Det håper jeg virkelig ikke. Jeg har det fint slik vi har det nå, med litt privatliv på hvert vårt bad. 

Som dere ser så er jeg krøllet og klar. Ikke verst det så tidlig en lørdags morgen? Først blir det litt jobbing, deretter bursdag. Vi blogges <3

96 kommentarer
    1. Hahah jeg er også sånn! Men jeg promper ikke foran noen uansett. Men hvordan gjør dere det når dere er ute på reise? De fleste hotellrom har kun et toalett?

    2. Her mistet vi slike grenser når jeg ble gravid. Da har man ikke særlig kontroll over kroppen….bare det å reise seg fra sofaen kan medføre en braker fra bakdelen.

    3. Hver sin greie spør du meg. Høres stress ut, men dere må jo leve som dere vil. Men hva gjør dere når dere for eks er på ferie? På ett rom med ett bad…? Og kommer svett inn fra en joggetur, eller du får spysyke eller matforgiftning…. 🙂

    4. “Jeg kommer aldri til å flytte i et hus eller i en leilighet uten minst to bad.” Ehm, du kommer til å få et hardt møte med virkeligheten og voksenlivet en dag, lille prinsesse…

    5. Jeg har bodd sammen med kjæresten min i 5 år, pluss at vi akkurat har fått barn. Det kunne aldri ha falt meg inn å prompet foran han, verken om jeg var gravid eller ikke.

    6. Har du noen tips når jeg sliter med skikkelig kjærlighetssorg? Savner min andre halvdel, og fælt å tenke på framtiden uten han. Det er veldig sårt 🙁

    7. Hei Julianne! Har lest bloggen din endel i det siste og syntes du fortjener litt skryt for den. Må si jeg liker den veldig godt! Fortsett med din flotte ærlighet 🙂 Når det kommer til promping forran kjæresten er jeg helt enig med deg! Man trenger litt privatliv i et forhold og jeg er også lykkelig over at forloveden min og jeg har hvert vårt bad, hihi 🙂

    8. Jeg har ingen problem med å prompe foran kjæresten min. Han bryr seg absolutt ikke, i tillegg er det noe man gjør så og si hver dag og da er det deilig å slippe å tenke at man må holde det inne. Har hatt 2 lange forhold og hatt det sånn i begge forholdene. Jeg hadde faktisk ikke orket å vært i et forhold hvor jeg måtte gjemt meg hver gang det skulle skjedd.

    9. Jeg synes det er ganske irriterende når folk sier at det er en naturlig del av forholdet. For noen er det klart det, men for meg er dette et ikke-tema! Jeg føler at folk mener de har et “bedre” og “tryggere” forhold om man gjør dette, men det synes jeg er bullshit. Man må da kunne ha LITT privatliv på toalettet og likevel være trygge på hverandre? Alle har sin grense.

    10. Haha, da jeg ble sammen med kjeresten min, kunne jeg heller aldrig tenke tanken på å prompe foran han! Men en kvld, relativt tidlig i vårt forhold låg vi i sengen en sen kveld, og helt uten min tillatelse kom det en liten braker. Jeg ble så flau, og trodde jeg sulle besvime! Men siden den gang har det liksom vært greit. Synes på en måte det er greit at vi kan være såpass åpne med hveranre, og at vi stoler så mye på hverandre og slipper å skjemmes ovenfor hverandre, det er jo tross alt en naturlig ting. Men jeg skjønner godt at du ikkje vil! For meg ble likosm den døren åpnet først etter at jeg hadde et uhell med det! Men jeg fikk så mye sympai fra hans side at jeg følte ikke at det var så big deal likevel.

    11. Min mann og meg har forskjellige bad. For det første har jeg ikke spesielt lyst til å trykke min egen berselukt i fjeset på ham annenhver morgen og for det andre så holdt jeg på å besvime en dag jeg kom inn mens han gjorde sitt fornødne, nei, man låser ikke døra når naturen går sin gang. Nei, bers holder VI utenfor forholdet.

    12. Promp! Prompens makt! I mine yngre dager var det rett og slett flaut.. Men Guri så mye vondt i magen jeg hadde noen ganger. Det var for flaut og pinlig ovenfor tidligere ekser “å slippe seg løs.” Men i dag: mer frigjort, ikke så firkanta, og sunnere forhold til hva magen sier.. Må man så må man.. Og promp kan være morsomt! Herregud jeg kan le godt.. Men uansett: vi er alle enige om at det ikke er delikat. Men morsomt: javisst! Men det er heller ingen andre jeg vil skal hjelpe meg enn min kjære når jeg er syk! Holder håret mitt om jeg må vrenge meg oppi doskåla, vise mine sårbare sider til… Promp er liksom en flau grense for oss jenter.. Vi bæsjer rosa kuler på en snor av roseduft jo… Men for meg var det en lettelse å ha en mann som kunne se og oppleve hele meg, om man skjønner.. Jeg trenger ikke å “gjemme” meg for han.. Men tror man endrer mer syn når man blir eldre og gir litt mer F… Han for ta meg som den jeg er, tenker jeg! Med eller uten luft!! Men la det bli innenfor husets fire vegger…

    13. Du er absolutt ikke alene! Noen ting er det bare ikke ålreit å gjøre foran kjæresten, uansett hvor komfortabel man er :p

    14. Skal innrømme at det var litt “pass på å ikke prompe”, i nærheten av min kjæreste i begynnelsen av vårt forhold. Men når han har litt prompehumor og tar ikke seg selv så veldig høytidelig på det, så er det lettere og slappe av. Jeg er et menneske, og jeg må av og til akuttfise jeg og, helst lydløse;-) men det skjer jo, som med alle andre. Jeg vil heller slippe en fis i nærheten av kjæresten min som ikke bryr seg så mye, enn å få vondt i magen. Ikke alle har 2 toalett tilgjengelig all the time;-)

    15. Jeg og kjæresten promper foran hverandre hele tiden, og det ødelegger ikke romansen i det hele tatt. Vi kan til og med ligge å le av en skikkelik “braker” innimellom. Høres utrolig uromantisk ut– men er ikke så ille. Fortsatt like stormforelsket begge to!

    16. Du er ikke alene der. Haha. Selvom jeg og er 100% trygg på kjæresten min, som jeg har vært sammen med i rundt 6 år, så gjør jeg det ikke rett ved siden av ham. Jeg går heller vekk. Eventuelt lydløst om det er i nøden. Det er jo som du sier ikke så fryktelig romantisk, haha.

    17. Jeg skjønner deg godt! Heldig som har to bad! jeg ville helst slippe å prompe foran kjæresten min, men det krever litt for mye å la være- å fortemeg ut, eller løpe til do/et annet rom….og ikke slappe av om natten… Kjenner mange som føler det og som er som deg, men selv får jeg nok bara bite i det sure eplet og prompe i vei

    18. Sitter gjerne å driter mens typen pusser tenner liksom, er ikke så fisefin på det, dessuten er vi såpass komfortable med hverandre.

    19. Promper heller enn å gråte foran kjæresten min.
      Null problemer med å slippe en fis foran kjæresten min, mye bedre å slippe det ut og heller le av det enn å sitte med mageknip og dritvondt i magen rålenge. Bedre å slippe en liten fis eller bæsje på samme bad enn å sitte med forstoppelse i flere dager etterpå…

    20. Jeg har tillatt det meste, også at typen min satt med dodøra åpen og vi var sammen der inne. Men han forlot meg for ei fra Øst-Europa og sendte deretter klage til min arbeidsgiver. Så aldri mer!

    21. Min kone promper foran meg og jeg har sagt flere ganger at det er ikke så fint og veldig lite feminint. Noen av oss menn liker å tro at damer lukter alltid godt og er sånn som damer skal være. Jeg er enig med deg at sånne ting som promping dreper romantikken.

    22. Når kjæresten min promper, bryr jeg meg ikke. Vi bare ler…men hadde ikke akkuratt prompet foran han nei.. hadde blitt litt flau, men skjer det..så skjer det 🙂

    23. Vel, veldig romantisk å risikere voldsomme luftsmerter fordi en må holde igjen. Ingen synes vel det er spesielt delikat med promp, noen veier, men ærlig talt, skal man leve sammen må en ta hverandre med godt og vond. Det må bli et anstrengt liv om en alltid skal vise seg “lytefri” for hverandre, rett og slett skape et falsk bilde av hverandre. Jeg vil helst prompe og være på do alene, men det går jo ikke alltid. Håper du holder deg frisk hele livet så den rosarøde romantikken ikke brister. Hva med fødsel? Kan mannen være med å se deg når barnet kommer ut sammen med alt annet gørr samtidig som du kanskje sprekker der nede? Bli voksen kanskje, håper det for din del.

    24. Jeg gjør det ikke frivillig foran ham, ikke at vi er så langt inn i forholdet – 7mnd, men jeg syntes det er flaut å skulle gjøre det. Selvom jeg raper som en gal, da! 🙂 Han bryr seg midt i ræva (hehe) om jeg gjør det, og vi er veldig lite høytidelige sånn. Men jeg unngår om jeg kan, men det er ingen krise.

    25. Å HERREGUD! Dette er noe av det verste en kvinne som deg kan skrive. Tenk hva slags signal du sender til de jentene som er yngre enn deg og leser bloggen din? Selv bor jeg med kjøresten i en liten leilighet, og om vi noen gang får råd til et sted med to bad, så er det langt fra aktuelt nå. Skal jeg gå rund tmed vondt i magen og være flau fordi jeg også har kroppslige funksjoner som ALLE ANDRE MENNESKER? Jeg slet lenge med å være naturlig foran kjæresten, men jeg har aldri hatt et så bra forhold som etter jeg sluttet å bry meg. Hvis en fyr virkelig ser ned på kjæresten fordi hun gjør noe som er HELT NATURLIG, så er han virkelig ikke noe å samle på. Og hvis ditt forhold er slik som du skriver og du blir flau, da vet du ikke hva et godt forhold er.

    26. Usexy… I vårt forhold er det en selvfølge for begge å legge inn en innsats for å være attraktive for hverandre, selv etter mange år sammen og ett barn. For meg handler sånt om å ikke ta partneren for gitt, og har ingenting med å være komfortabel eller ikke.

    27. Man kan tvinge seg til å ikke synes det er ille. Før var promping noe av det verste jeg visste. Men så snudde jeg litt om på det, for:
      1. Alle gjør det, ingen mennesker promper IKKE.
      2. Gutter/menn er ganske umodne hvis de ikke kan skjønne at jenter også promper.
      Jeg må nesten aldri prompe utenfor badet, men hvis jeg må, og er med folk jeg stoler på kan jeg plutselig si: Åh, nå må jeg prompe…
      Men jeg prøver selvfølgelig å unngå å gjøre det foran folk og går på do, men hadde jeg sluppet en hadde jeg bare sagt sorry.
      Men jeg forstår deg likevel Pilotfrue, man er jo ikke akkurat på sitt mest tiltrekkende når man promper… Vi har felles bad, noen ganger lar jeg døra stå åpen, og bryr meg ikke om noen kommer inn, men skal jeg gjøre nr. 2 skal døra låses. Det er litt forskjellig hva folk foretrekker. Det du gjør er ikke uvanlig i det hele tatt.
      Bare et spørsmål: hva hadde skjedd om du hadde(med et uhell) prompet foran han?

    28. Promp er både festlig og lukrativt. Lukter jo sprekt i hele huset etterpå. Anbefaler thaimat først….

    29. Altså..helt seriøst! Hva er det for ett spørsmål sier jeg bare, det sier seg vel selv at man ikke gjør det. Det gjør man ikke foran noen andre mennesker og såklart ikke foran kjæresten sin heller! Det er jo bare ufint og meget uhøflig synes nå jeg. Det er helt klart ikke-eksisterende å gjøre foran andre i min verden ihvertfall! Må man det gjøre det så går man på toalettet eller holder seg! Sier seg vel selv.

    30. Å lage et blogginnlegg om at du ikke promper foran kjæresten din er faktisk hakket pinligere enn noe som helst annet.
      Hjernedødt.

    31. Kine: Etter min mening er kommentaren din pinligere enn innlegget til Julianne….. Man står fritt til å blogge om hva man vil, det er tross alt ikke leseplikt for dem det ikke faller i smak for;-)

    32. Vi har vært sammen i 5 år. Jeg er ikke den som promper høylytt foran noen, det passer ikke inn under mine manerer rett og slett. Kjæresten slipper seg stadig vekk løs uten noen form for skam, og eg bryr meg ikke lenger om at han gjør det. Det siste året etter vi ble samboere har jeg benyttet sjansen med å slippe en lydløs en om han promper, så han vet det ikke, hehehe!

    33. Jeg syntes det er helt normalt å gjøre det. Det er en del av å være menneske. Selvfølgelig er det ikke fint å gjøre det foran andre, men om man virkelig må så må man. Ellers pleier jeg å ikke gjøre det veldig tydelig 🙂

    34. Du kan aldri bo i wn leilighet uten 2 bad? Luksusproblem! Men det er vel det man betaler for å prompe i fred? Hos oss prompes de i alle rom, fra mor far og baby! Mange gravide klarer ikke holde på luftene sine! Hva gjør du da?
      Jeg leser bbloggen din ofte!
      Hva ville du gjort hvis dere havnet i en situasjon hvor ikke inntekten deres var så høy som den er nå og dere måtte leie en liten leilighet med et lite bad på soverommet, man hører alt under sprekken til døren? Morsomt å få et svar fra deg?
      Takk 🙂

    35. Hei igjen.
      Hvem vansker dassen deres egentlig? regner med du ikke slipper han inn på badet ditt, i frykt for at han skal kjenne hvordan du egentlig lukter….

    36. hahah, er du seriøs med meg at dere ikke engang har så åpent forhold?
      Hadde følt meg helt ukomfertabelt om jeg hadde levd i et slikt forhold der jeg ikke engang kan prompe forran kjæresten min. Hva annet har jeg å skjule da? Handler ikke om man ødelegger feminiteten eller hva dere kaller det. Er bare at vi begge elsker hverandre uansett hvor ekle vi kan være. Det er DET som kalles et ekte forhold med ekte følelser. Klarer man ikke takle det verste med deg, ja da fortjener man heller ikke det beste.

    37. Nei, aldri! Har skjedd en eneste gang på de 5 årene vi har vært sammen, og da begynte jeg faktisk å gråte fordi jeg var så flau :p

    38. jente29: Ja, selvsagt er det et luksusproblem. Men nå bor vi jo i Norge, så jeg er ikke akkurat alene om å ha to bad.

      Hyggelig at du leser bloggen. Selv om vi kanskje er uenig i noe så håper jeg du vil fortsette å følge meg 🙂

      Da ville jeg vært glad for at vi hadde et tak over hodet. Jeg er oppvokst med to foreldre som studerte i voksen alder. Vi hadde et bad delt på fire personer. Det er klart at jeg har blitt bortskjemt, men nå jobber jeg og står på for å ha det så bra som jeg har det. Det rare er at man venner seg til det meste. Nå er jeg vant til å ha det godt økonomisk.

    39. Løven: Jeg har da aldri sagt at noen ser ned på hverandre her? Det jeg skrev var at jeg synes det er flaut, og mange er tydeligvis enige med meg.

    40. minevigevinter: Huff.. Dette var vondt å lese. Jeg er nok ikke den rette personen til å gi deg råd her. Jeg har hatt kjærlighetssorg før, men det er veldig lenge siden. Det var venninnene mine som fikk meg i bedre humør. Hold deg mest mulig opptatt med de rundt deg slik at du får tankene over på noe annet. Sender en god og varm klem til deg <3

    41. irenglede: Jeg skriver kun fra min side. Jeg sier ikke at det aldri har skjedd, men jeg sier at jeg gjør alt jeg kan for å unngå det. Nettopp fordi jeg synes det er utrolig pinlig.

    42. Anonym: Da gjør vi som alle andre og går på samme toalett. Jeg har aldri sagt at jeg har noe problem med å være svett etter trening foran samboeren min. Hadde jeg vært syk eller matforgiftet så blir det noe helt annet, men jeg hadde likevel foretrukket at Ulrik holdt seg unna 🙂

    43. Tør du ikke slippe en fjert i samme rom som typen din uten at du blir fylt med skam så synes jeg at det er bare synd på deg.

    44. Hva sier han Ulrik til at du driter han ut slik? har du hairexstensione eller? oja du har det ja, hørte jeg fake?

    45. Personlig kunne jeg ikke bodd sammen med en som ikke tålte at det kom en smyger inn i mellom. Liker ikke å prompe foran andre selv. Liker ikke selv at folk står å tar i. Men har hatt spesielle problemer med mage systemet etter jeg ble gravid.

    46. Poenget her er vel at det ikke er ok å prompe foran kjæreste eller andre 🙂 Jeg sitter ikke å promper i et besøk f.eks…. Men skulle det skje at jeg med et uhell kom til å gjøre det,hadde jeg ikke gravd meg ned av den grunn 🙂

    47. Promper han foran deg?
      Det må da være slitsomt å holde på slik?
      Man kan jo være romantisk utenom de få sekundene en smyger sniker seg ut:) til og med når en sniker seg ut også. Kommer bare an på hvordan personene er. (Ikke at en promp er romantisk da…)
      Selv fiser jeg og kjæresten foran hverandre, og det er null problemer med det! Vi flirer og har det morsomt hvis noe slikt skjer..:)

    48. hadde du gått på sterke medesiner slik eg gjør og i so mange veker so hadde ikkje du kommet deg på doen før fisen var ute. Eg er glad eg bare har 1 bad i huset mitt, nok å holde styr på og å vaske på. Kjempe fin blogg.

    49. I starten av forhold har jeg alltid syntes dette har vært flaut. Da har jeg prompa mens jeg har vaska hendene etter jeg har vært på do, eller bærsja når jeg egentlig har sagt jeg skal ta meg en dusj (også tar jeg en rask dusj etterpå). Også har jeg i mellomtiden gått med magesmerter og luft i magen. Men det har alltid gått seg til etterhvert, og det er jeg glad for, for jeg får veldig lett forstoppelse om jeg holder meg for lenge 🙂

    50. Anonym: Huff da.. Det hørtes ikke noe særlig ut:-/ To bad er dobbelt så mye vasking ja.. Det har du rett i. Hyggelig at du liker bloggen 🙂

    51. Hei dama mi liker og lukte på fisen og syns det lukter godt!! 🙂 Og har ikke noe imot jeg gnir rumpa mi i ansiktet hennes og promper så det smeller.

    52. Nei, dette kan man ikke….! Jeg har vært sammen med mannen min i 8 år og gift i 4 år. Vi har en sønn, som min mann var med under hele fødselen av. Han så da mye han ikke burde sett, men likevel tar jeg meg i at å fise foran han, det er en automatisk stopper, og det vil ikke kunne skje… :p Hehe! <3

    53. Helt enig. Vært sammen med kjæresten min i 3 år, og det kunne ikke falt meg inn! Syns det er litt for privat. Skulle det skje ved ett uhell, så hadde jeg nok blitt veldig flau, selvom alle gjør det. Men, heldigivs har jeg tatt til meg motet og begynt å fortelle hvis jeg har vondt i magen og må på toalettet, da spør jeg gjerne om han kan gå en tur med hunden eller gjøre noe annet i mellomtiden. Forteller heller, så ler vi av det og jeg kan få være i fred og slippe magesmerter!

    54. jeg og min kjære bryr oss ikke han er en skikkelig prompemann og kan han så kan jeg ! Og jeg er en feminin dame:) vi har det gøy og jeg er glad jeg kan være meg selv 100% .. Etter han også var med under hele fødselen er det ingenting som er “flaut”

    55. forstår at du ikke vil prompe foran han når han mest sannsynligvis kun er sammen med deg fordi han synes du er attraktive og jeg kan forstå at du ikke vil miste han. mener ikke å angrepe deg men ble utrolig nysgjerring om hva ulrik synes om dette. men, det at du krever to bad synes jeg blir litt drøyt. gjelder dette kun for menn du deler livet ditt med? du har tross alt foreldre som nok har vært borti både besjen og urninen din, hvordan er det med hunden da? får nok ikke noe privatliv der. forstår ikke hvordan du kan være så utrolig forelsket i ulrik om du ikke tror forholdet deres tåler å dele bad. noen er vel bare litt med fisefine (pun intended) og overfladiske enn andre.

    56. Jeg leste en artikkel for ikke så lenge siden at mange unge kvinner plages med forstoppelse, luftsmerter og mageproblemer fordi de ikke tør å prompe eller bæsje når kjæresten er i samme hus. Stakkars jenter! Vi er jo faktisk mennesker vi også og promper og bæsjer like mye som menn. Jeg synes det er normal høflighet å la være å prompe foran andre mennesker, kjæresten inkludert, men at man må ha to bad for at man “liker å tro at kjæresten min tror det lukter godt av meg hele tiden” synes jeg høres slitsomt ut. Jeg liker ikke at min samboer går inn på badet rett etter at jeg har bæsjet heller, men da sier jeg fra til han om han er på vei inn at han kanskje kan vente litt. Alle oppegående, voksne menn skjønner at jenter også har samme lukt på avføring! Høres ut som hvordan guttene var da vi var tenåringer og trodde det bare kom fioler ut av ræva på jenter. Hvor lenge har dere vært sammen forresten? Tror dette endrer seg noe over tid. Vi er jo alle ute etter å lage en perfekt fasade i begynnelsen, men vi slipper ofte ned murene vi har laget etterhvert som man er helt trygg på hverandre.

    57. Jenter burde få prompe foran kjærestens sine hvis de vil.
      Hvis kjæresten din tror du lukter blomster 24/7 så har dere litt å snakke om…

    58. Lukter bæsjen og prompen din forjævlig, da eller? Du må roe ned, dere jenter får prompe og bæsje foran oss så mye dere vil!

    59. Jeg har vært sammen med min kjære i 10 1/2år og gift i snart 3 av dem. Her skjuler vi ingenting for hverandre og jeg kan gjerne dusje og sminke meg på badet mens han både driter og prumper og vi låser aldri døra på badet. Det er det mest naturlige i verden og det er faktisk helsefarlig å holde prumpene inne. Det er luft og det skal ut på lik linje med avføring lukt eller ikke lukt. Jeg er glad for at vi har et sunt forhold til kropp og naturlig avfall som kommer fra den. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en som måtte løpe på badet å gjemme seg hver gang naturens side ville slippe ut luft…..

    60. Det er luft og det skal ut på lik linje med avføring lukt eller ikke lukt. Jeg er glad for at vi har et sunt forhold til kropp og naturlig avfall som kommer fra den. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en som måtte løpe på badet å gjemme seg hver gang naturens side ville slippe ut luft…..

    61. Jeg aner ikke hvordan jeg kom over dette innlegget men jeg vil gjerne kommentere selv om det er en stund siden du skrev innlegget 🙂
      For det første så skjønner jeg det at mange jenter er redde for det med kroppslige lyder, det ligger liksom ikke i naturen til oss jenter virker det som.
      Jeg har selv vært i et forhold der vi har vært åpent om promp og andre lyder.
      Jeg har egentlig ikke et veldig jentete syn på det med tanke på at jeg har vokst opp i en litt spesiell familie der kroppslyder var helt normalt, Jeg har også vært sammen med en som sitter i rullestol, noe som gjorde at vi fikk et helt annet bånd enn andre par føler jeg, og da ble det med kroppslyder helt ubetydelig for oss med tanke på situasjonen og slike ting.
      Men til vanlig så venter jeg ganske lenge med å rape eller prompe osv foran den jeg er sammen med, men til slutt så blir det liksom noe man gjør automatisk, jeg lever etter den regelen at dersom man skal leve sammen i framtiden må man tåle slike ting. Men jeg forstår at mange jenter har et annet syn på dette, promp og sånne ting er mer vanlig blant guttene virker det som, selv om både gutter og jenter promper like mye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg