JA, JEG BRUKER EXTENSIONS

Det var så koselig å se Stella igjen! Jeg har virkelig savnet henne. Hun er verdens søteste lille skapning som er en blanding av chihuahua og yorkshire terrier. Selvfølgelig har jeg en miniatyrhund, tenker dere nå. Det var jo bare det som manglet.. Jeg prøvde å ta noen bilder av oss sammen, men hun er ikke alltid så gira på “fotoshoot” med mamsen. Kanskje ikke så rart 🙂 Hehe! 

Fredagskveld allerede..Selv om jeg stod opp 05.00 i dag har timene bare flydd. Det jeg ikke har rukket til nå får vente til morgendagen. For i kveld blir det natta tidlig, både på Ulrik og meg. Jeg er sulten på søvn, men først: tacofredag 😀 

Jeg var forresten på Zen Hairlounge i går og fikset håret mitt før vi reiste til Molde. Det var virkelig på tide. Jeg ble kjempefornøyd med fargen og ikke minst nytt hår 😀 Ja, jeg bruker extensions. Det er ikke akkurat noen hemmelighet. Jeg kommer sikkert til å sette på hår helt til jeg blir gammel og grå. Man blir rett og slett avhengig. Men hva gjør vel det? Jeg trives ikke uten.

Romina (frisøren min) er en fantastisk dyktig jente. Det er ikke uten videre at jeg velger å reise helt til Drammen for noen timer hos henne. Jeg har vært borte i mye rart av frisører og vært plaget i lang tid med slitasje pga dårlige produkter. Aldri igjen. Til informasjon så er ikke dette innlegget sponset. Kun varme og gode ord til en som fortjener det.

I morgen blir det litt jobbing etterfulgt av bursdag. Pappa blir 50 og det må selvsagt feires. Kos dere masse i kveld, så snakkes vi i morgen <3


 

9 kommentarer
    1. Hva er det for en stygg kommentar Ina? Jeg kjenner deg ikke Julianne, men håper du ikke tar deg nær av slike kommentarer. Synes du er helt nydelig 🙂 Og smilet ditt? Kjempefint <3

    2. Anonym: Takk for det 🙂 Som blogger får man ofte mye negativt. Jeg var forberedt på det før jeg startet, men du skal vite at det varmer godt med en positiv kommentar en gang i blandt også 🙂

    3. Hei! Jeg er midt i planlegging av nytt kjøkken, og ser i bakgrunnen på bildene at du har et slikt kjøkken som jeg tenker på. Kan du legge ut noen flere bilder og opplysninger om hvilket kjøkken det er? På forhånd tusen takk 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg