SEVERIN SIN NAVNEDAG

20. oktober var Severin hele 4 måneder gammel. Søndag 21. oktober ble han døpt og i dag har Severin navnedag! Severin og Søren. Faktisk så heter oldefaren til Severin Ulf Søren (min morfar). Vi feirer navnedagene med å gi Severin sitt aller første måltid med grøt her hjemme sammen med farmor og farfar før de reiser hjem til Måløy. Det blir trist å sende de avgårde etter mange fine dager sammen, men vi skal heldigvis snart ses igjen. Om noen uker reiser nemlig Ulrik, Severin, hundene og jeg på vår første roadtrip til Måløy som familie. Der skal jeg forresten ha en boksignering, men den kommer jeg tilbake til.. Ønsker deg som leser en fantastisk tirsdag! Vi skrives mer senere.

Fotograf: Marian Jade

Lurer du på hvorfor vi valgte navnet Severin? Jeg har skrevet om det her ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg