EN NY SJEF I HUSET

Annonse// Babybanden

Hei, dere! Dette innlegget begynte jeg på før fødsel mens jeg lå til overvåkning på sykehuset, men jeg kom som sagt ikke så veldig langt før vannet mitt gikk. Hehe! Nå er jeg som dere skjønner tilbake og klar for å dele av hverdagen min igjen..

Som dere vet har vi fått en ny sjef her hjemme, nemlig vår kjære Severin. Han er virkelig en skjønn liten gutt som er verdt all den tiden og plassen han tar. For det er ingen hemmelighet at et spedbarn tar mye tid og mye plass. Jeg er derfor lettet over at vi fikk alt av babyutstyr fra Babybanden.no i hus før han meldte sin ankomst kvelden 20. juni. P.s. Fjerde og siste del av fødselshistorien min er rett rundt hjørnet ♥

Her sitter jeg i denne digge ammestolen fra Monte i mørk grå med denne suverene ammeputen fra Cozyfix. Når vi er ute på tur bruker jeg dette ammesjalet.

Denne praktiske og stilige tripp trapp-stolen fra Stokke i farge “Hazy grey” er en av flere gaver fra mormor til Severin. Vi har ikke testet stolen ennå,men jeg ser for meg at den kommer til å bli godt brukt fremover. Først og fremst mens Ulrik og jeg spiser.

Vi har valgt å ha to stellestasjoner i huset siden Severin sover på rommet til Ulrik og meg nå i starten, og vårt soverom er i en annen etasje enn rommet han skal sove på når han blir litt større.

Her ser dere badet til Severin med dette freshe stellebordet fra Leander i bøk:

Og her ser dere badet til Ulrik og meg med denne geniale stellebordløsningen fra Brevi over badekaret vårt:

Sengen han sover i er denne fra Stokke med denne nydelig himmelen fra Leander i farge “Misty blue” og denne fine sengekanten fra Leander i farge “Blue”. I sengen har vi festet en babycall fra Neonate som er verdens første og eneste video babycall med ekstra lang rekkevidde. Dette er forresten også en gave fra snilleste mormor til Severin.

Dette bygymmet er en gave fra foreldrene til Ulrik (farmor og farfar til Severin) sammen med denne fancye vippestolen fra Mamaroo. Han er litt liten til å få utbytte av babygymmet ennå, men vippestolen ser han ut til å elske allerede.

Vi har også investert i denne vippestolen fra Babybjørn som vi flytter fra rom til rom etter behov og har med oss på båtturer. Jeg brukte den senest i dag når jeg skulle stelle meg på badet og det funket kjempebra.

(Her vipper jeg med foten mens jeg sminker meg.)

På rommet til Severin står denne koselige kommoden fra Kidsmill og venter på å bli fylt opp med gutteleker. Hos mormor i Vikersund står denne herlige sengen oppredd og klar for besøk av Severin. Serien fra Kidsmill er kjempesøt til barnerom. Jeg vil virkelig anbefale dere å sjekke ut hele serien på Babybanden.no.

Hos Babybanden har de virkelig alt man trenger til både barn og mor. I tillegg til alle de “store” tingene har jeg også kjøp både amme BH-er, ammeinnlegg, brystvortekrem, stellematte til trilleturer, våtservietter, tørrservietter, brystpumpe, fryseposer til melken, flasker, smukker, helsetepper, kleshengere til barn, bleiebøtte og masse mer i butikken på Skøyen. Det er så deilig å kunne handle alt vi trenger i småbarnstiden på et og samme sted. Dessuten har de fast pris på bare 49,- for frakt og rask levring for bestillinger på nett.

Mer om bilsetet og barnevognen vi har valgt og er utrolige fornøyde med finner du her 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg