DET BESTE JEG VET

Hei og god søndag! Jeg har sendt mannen avgårde på jobb, ryddet, trent og kommet godt i gang med alt som skal gjøres uken som kommer. Siden vi har hatt en såpass avslappende helg må jeg si at det var deilig å våkne uthvilt og i god form på morgenen i dag. Jeg fikk rett og slett litt mandagsfølelse på en søndag og det er noe av det beste jeg vet. Ikke å sende mannen avgårde altså, hehe! Men å tjvuvstarte den kommende uken litt på søndager. Spesielt nå for tiden hvor jeg har mer enn nok å henge fingrene i. Da slipper jeg unna potensielle blåmandager..

Med å tjvuvstarte uken hører også kostholdet til. Etter en helg med godteri, sveler, pizza og annen helgekos var det godt med en sunn start på denne søndagen. Jeg har blitt helt hektet på smoothie bowls (les: oppskrift her) i disse dager og det passer bra nå som det er ekstra viktig at jeg får i meg alle disse vitaminene. Vitamin C blant annet styrker jo kroppens immunforsvar, noe som er gunstig for meg med tanke på unnfangelse. For er immunforsvaret opptatt med sykdom, nedprioriterer kroppen ofte svangerskap og det vil vi IKKE ha noe av.

Nå skal jeg ut på tur med Stella. Været er ikke akkurat veldig motiverende etter en så fin lørdag som vi hadde her i hovedstaden i går, men da blir det ekstra digg å komme inn igjen etterpå ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg