DET FØLES NESTEN LITT UVIRKELIG

Hei, dere! Det ble ikke tid til noe videoblogg i dag dessverre, så den får jeg lage i morgen. Jeg vil jo ikke bryte nyttårsforsettet mitt om en videoblogg i uken allerede nå i januar. Det ville vært flaut.. Hehe! Du kan lese alle nyttårsforsettene mine her. Det var forresten veldig gøy å se at tipset mitt om bind som BH ble så godt mottatt og at mange ønsker at jeg skal fortsette å legge ut tips og råd i en egen spalte fremover. Jeg har ikke bestemt meg for om det blir en fast dag i uken eller hvordan jeg skal løse dette, men jeg har bestemt meg for at det blir noe av. Det er det viktigste.

Dere som følger meg på Instagram og Snapchat har allerede sett den fantastiske boksen med roser jeg fikk av Ulrik i dag. Jeg er heldig som har en så generøs og snill mann. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det er ekstra hyggelig å få blomster på dager hvor man minst venter det, som i dag. Ulrik mente at vi hadde noe å feire og det er jeg forsåvidt enig i. Vi feirer at forsøket ikke ble avbrutt og det feires med blomster og god mat. På gåsdagens ultralyd målte jeg nemlig 7 mm og over 7 mm. 7 mm er som sagt minimum tykkelse på livmorsslimhinnen før nytt innsett. Det betyr at neste innsett blir til uken som planlagt, nærmere bestemt onsdag 1. februar! Dere kan tro at vi ble lykkelige over å få denne beskjeden her i går. Det føles nesten litt uvirkelig etter all venting og usikkerhet den siste tiden.

De neste dagene skal jeg derfor følge dette opplegget:
Morgen: Progynova 2 mg per oralt (svelges) + Utrogestan 100 mg 2 tabletter vaginalt
Middag: Progynova 2 mg per oralt (svelges) + Utrogestan 100 mg 2 tabletter vaginalt
Kveld: Progynova 2 mg per oralt (svelges) + Utrogestan 100 mg 2 tabletter vaginalt
 
Det er som dere ser nok å huske på de neste dagene, men nå er vi heldigvis snart i mål for denne gang og forhåpentligvis siste gang så dette skal gå fint. Jeg gleder meg sånn til onsdag at jeg smiler bare av å tenke på det. Nå får vi bare håpe at opptiningen av egget vårt og alt rundt selve innsettet går fint. Spenningen i denne prosessen gir seg liksom aldri..
 
 
Fortsatt god helg til deg som leser! Vi blogges mer i morgen. Da lover jeg 2 innlegg igjen ♥
 
 
24 kommentarer
    1. For en fantastisk nyhet:) Dere har all grunn for å feire i dag. Har holdt pusten sammen med dere disse dagene. Krysser alt jeg har for at alt det andre går like bra og at du snart er ruger slik som meg. Vi skulle egentlig på utredning på sykehuset på mandag, men istedenfor blir det tidlig ultralyd på mandag😍 Hvordan takler kroppen din alle disse medisinene/hormonene egentlig? Du virker veldig fin i formen. Nydelige boks med roser foresten. Nyt kvelden og masse lykke til videre i prossesen, håper du strutter sammen med meg med mage til sommeren☀

    2. Gratulere med gode nyheter!!😃 Så godt å høre!❤️❤️
      Ett skritt nærmere babydrømmen!😃🍼🍼 Salsa på at dinna gongen her så går drømmen i oppfylllelse !❤️

    3. Så fantastisk!! 😄 håper virkelig det går deres vei denne gangen.
      Selv hadde jeg min andre SA denne uken, og jeg vet hvor fortvilende ønsket om barn kan være. Jeg tror og håper vi begge får ønsket vårt oppfylt i løpet av året 😌
      Hva heter du på snap forresten?

    4. Nydelige roser. Enig med deg at det er best å få når man minst venter det, ekstra glede og lykke, man føler seg ekstra elsket.
      Håper dere lykkes denne gangen, men jeg håper og at du har tatt mitt råd om fotsoneterapi, det gjør underverker. Og gjør det før det kanskje blir for mange skuffelser, før du og din kjære blir helt utslitt, for barnløshet, hormoner, håp, skuffelser, hele bergogdalbanen kjører dere i grøfta. Det dere gjennomgår nå er slitsomt, ingen tvil om det.
      Sender styrketanker på onsdag.

    5. Så flott med litt gode nyheter <3
      Jeg leser relativt få blogger og kommentarfeltet holder jeg meg som regel langt unna. Men din blogg er en jeg har virkelig har blitt helt hekta på og kom dermed frem til at jeg faktisk vil fortelle deg dette. Du fortjener å høre hvor flink du er. Har fulgt dere i prøvingen og får like vondt hver gang jeg leser at ting er vanskelig.
      Du er ei tøff dame som går gjennom dette OG deler det med leserne dine. Jeg vet vel egentlig ingenting som barnløs 21 åring, men kan tenke meg at det dere driver med nå er beinhardt både fysisk og psykisk.
      Krysser alt jeg har av fingre, tær, armer og bein. Håper alt går som det skal til uken og at runde to is a charm <3 Syns det er deres tur.
      Stå på Julianne!
      Du inspirerer meg.
      Håper du og Ulrik får en nydelig helg.

    6. Så godt å høre at dere kan få forsøk nr.2 Jeg er så imponert over hvordan dere to takler dette og hvordan dere tar vare på hverandre i en utfordrende tid. Jeg blir rett ut sagt veldig glad over å oppleve ekte kjærlighet.

    7. Hipp Hurra!! Du såg så fornøyd ut i stad på snap-storyen din! 🙂
      Så gratulerer med det lille delmålet, måtte det ende opp med et lite barn i armene deres om 10-11 mnd <3

    8. Så gode nyheter, Julianne! Nå håper jeg for dere at denne runden blir den siste!
      Men husk å ikke ha for store forventninger for da blir nedturene så store.. Avbrutt forsøk er jo ikke helt ute enda.. Vi hadde 3 egg på frys da ingen av de overlevde opptiningen! Og jeg ble myyye mer lei meg av avbrutt forsøk enn av misslykket forsøk! For at avbrutte forsøke var jeg ikke i det minste forbredt på! Bare ha det litt i bakhode, så du ikke blir aalt for skuffet! Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene! 😊

    9. Ikke bekymre deg for at embryoet ikke overlever opptining, dere har jo blastocyst! Det kan ikke sammenlignes med dag 2-embryo. Blastocyster overlever nesten alltid opptining, ble jeg fortalt 🙂 Hilsen en gammel traver som har vært igjennom dette (altfor) mange ganger. Og nå har jeg 2 flotte skatter <3 Alt det vonde er glemt når du sitter med babyen i armene dine 🙂
      har en god følelse for dere. Lykke til!

    10. Så heldig du er som får blomster =) jeg fylte 30 på mandag og fikk ingenting av mannen min… Jeg ordnet meg med fotmasasje(betalte selv) og vi var ute å spiste middag som jeg betalte… snakker om å en rimelig uromantisk ektemann… men men, jeg har nå er mann vertfall =)

    11. Ønsker dere all lykke til 🙂 krysser fingrene for dere.
      Forresten fantastisk å se at du klatrer på listene! Keep up the good work! Heier på deg!

    12. Så utrolig glad på deres vegne, det var gode nyheter!!😊😍måtte dere ha enda mer å feire i midten av februar!😉 Jeg heier på dere!😄

    13. Jeg heier på dere!! Unner dere virkelig at det går bra denne gangen. Dere kommer til å bli så fine foreldre!
      Mange lykke til ønsker fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg