MINE NYTTÅRSFORSETTER

Hei, folkens! Før vi går inn i det nye året skal jeg dele mine rare og ærlige nyttårsforsetter med dere. Jeg kunne ha skrevet at jeg skal trene mer, spise sunnere og drikke mer vann, men det blir jo bare fjas. Her er mine ekte nyttårsfortsetter for 2017. Det beste og verste med at jeg deler nyttårsforsettene mine med dere er jo at jeg MÅ gjennomføre alt.. Hehe! The pressure is ON!

♡ Jeg skal ikke lese på forum om meg selv på internett.

♡ Jeg skal ikke la en eneste negativ og usakelig kommentar på bloggen gå inn på meg.

♡ Jeg skal ikke bruke mer tid på å irritere meg over “sporten” bikinifitness. Det finnes så mye annet tragisk som skjer i verden.

♡ Jeg skal bruke mer tid sammen med de i familien min som virkelig bryr seg om meg.

♡ Jeg skal reise mer sammen med Ulrik.

♡ Jeg skal ikke sette livet mitt/vårt på vent mer i denne prøveperioden, noe jeg dessverre har gjort den siste delen av året 2016.

♡ Jeg skal overraske alle bloggleserene mine med et prosjekt utenfor bloggen. Hva det blir er ennå litt usikkert, men jeg har en plan som jeg håper at jeg klarer å gjennomføre.

♡ Jeg skal lese flere bøker. Det gir meg så mye og gjør meg til en bedre skribent, noe jeg trenger for å utvikle meg videre.

♡ Jeg skal stå opp tildigere om morgenen. Jeg er nemlig et B-menneske, selv om jeg liker å late som om at jeg er et A-menneske.

♡ Jeg skal gå oftere i kirken (bryllup, dåp, julaften og begravelse teller ikke). For ja, jeg er fortsatt kristen. Men jeg praktiserer dessverre lite.

♡ Jeg skal blogge oftere (mer enn 7 innlegg i uken i gjennomsnitt er minstekravet).

♡ Jeg skal donere bort noe dyrt til en god sak. Noen forslag?

♡ Jeg skal spandere mye mer på Ulrik. Han spanderer nesten alltid på meg og nå som jeg tjener såpass bra er det på tide at jeg også åpner lommeboken min for han. Jeg tjuvstartet med å gi Ulrik den dyreste julegaven jeg noen gang har kjøpt. Han har lagt ut et bilde av hva det var på Instagram @mrulriknygaard (for de av dere som lurer).

♡ Jeg skal bli fadder. Jeg har gitt og vipset mer i løpet av året 2016 enn året 2015, men fremover vil jeg gi enda mer, fordi jeg nå har mulighet.

♡ Jeg skal gå et kurs i noe som er nyttig for meg og bloggen. Fotokurs kanskje? 

♡ Jeg skal bli mer økonomisk. Det betyr ikke at jeg skal ha shoppestopp eller noe i den duren. Det blir blir for drastisk for meg som ELSKER å handle. MEN jeg skal vurdere kjøpene mine mer, spare penger uten å spare til noe konkret (aldri gjort) og være flinkere til å bruke det jeg har i både klesskapet og kjøleskapet før jeg kjøper noe nytt.

♡ Jeg skal lære meg å lage mat. Taco og lasagne blir litt kjedelig i lengden, selv om det er veeeldig godt. Kanskje det er matlagingskurs jeg skal melde meg på? Hehe!

♡ Jeg skal bli mer miljøvennlig. Takk for alle gode tips jeg fikk sist gang jeg skrev om dette. Jeg kan ikke gjøre alt, men jeg kan gjøre noe 🙂

♡ Jeg skal stå mer på ski. Det er jo så gøy! Men når jeg er på Geilo blant annet, så blir det fort bare afterski på denne jenta og det er fordi jeg er lat.

VI skal ha mer sex. Jo mer, jo bedre. Så håper jeg inderlig at vi lykkes med babydrømmen. Det er ikke et nyttårsforsett, siden det dessverre ikke er noe jeg kan styre. Men dersom ETT av de to eggene vi har på frys gir liv, så skal jeg aldri mase noe om barn igjen. Jeg lover.

Legger ved et koselig bilde fra 1. juledag i Vikersund ♥

 

26 kommentarer
    1. Punkt nr 3! Skjønner det å spise sunt, og trene. Men det å gå på en så streng diett, for å så stille seg opp på en scene å vise fram kroppen, det skjønner ikke jeg.. Bra jeg ikke er den eneste altså 😉 Men vi alle er forskjellig, og det er bare fint! Mange fine og kloke nyttårsforsett, håper virkelig det klaffer med babydrømmen deres snart. 🙂 Og om det ikke gjør det på de eggene dere har fryst, så får du selvfølgelig mase om barn, men er sikker på at nesten alle som leser bloggen krysser fingrene for dere, og skulle som dere helst håpet det hadde skjedd for lenge siden 🙂 Håper dere har hatt en God Jul, og håper dere får et Godt Nyttår <3

    2. Hei
      Fulgt litt med på bloggen din og du virker som en meget oppegående dame i 2016 samfunnet, så dermed lurer jeg på hvordan du klarer å være kristen og hvordan kristen du er med tenke på dagens vitenskap og kunnskap om universet eksisterer?

    3. Hvorfor snakker du dumt om bikinifitness? Om jeg var Anette hadde jeg ikke likt om vennene mine gjorde det.

    4. Heisann du sa du ville donere noe bort ❤jeg har akkurat kommet hjem fra Senegal der jeg har hjulpet er barnehjem 💙❤du kan godt se på Hjertebarna i Senegal på Facebook der vil du se hva jeg gjorde og hvordan de har det ❤💙Så om du vil hjelpe disse små gulla så er jeg evig takknemlig ❤💙Flesteparten av disse barna har ingen foreldre 😔 Mange av mødrene døde under fødselen av disse små barna 😔👼🏽mitt mål er at de skal få d så godt som mulig ❤og jeg vil at alt som kommer inn går direkte til barna som bor der ❤ Jeg er nok en tidligere kollega av din mann tror jeg 😉 Du /dere får ha en fortsatt fin romjul 🎄

    5. Det beste nyttårsforsettet her er å ikke lese på forum om deg selv 😊 de beste ønsker for det nye året til deg 😊

    6. Så fine nyttårsforsett!
      Har sniket litt på bloggem din innimellom for å se hvordan det går med baby-drømmen. Skal selv gjennnom første runde med ivf i januar..tung å gå å vente og vanskelig å tenke på noe annet.
      Så kult at du er kristen! <3 Hadde vært fint å lese mer om troen din 🙂
      Ønsker dere masse lykke til i 2017, så ber jeg om at vi begge må få store fine mager i året som kommer 🙂

    7. Hei! Ser du vil bli fadder. Anbefaler veldig at du sjekker ut Teule Kenya. De trenger flere faddere. Er 50$ i mnd, så for noen er det litt mye, men for meg er det verdt hver ei krone. Får et personlig bånd med fadderbarna og de er helt nydelige!
      Har flere venninner som har besøkt barnehjemmet Og det er helt ordentlig. Ikke noe tull/svindel.
      Håper du sjekker de ut. De har en Facebook-side. “Teule Kenya”.
      Stor klem <3

    8. Hva hjelper det med å donere en dyr LV veske? Er bare du som er opptatt av at ting skal være dyrt.
      Doner heller mange billige ting, det setter de mer pris på.
      Hvorfor skal du slutte å lese om deg selv på forum? Ikke det at jeg tror du klarer å la være men jeg tror du kan lære mye om deg selv og hva folk tror om deg. Ironisk så snakker vennegjengen ofte om bloggere og de fleste bloggere virker normale og gode venner, men du virker som en outsider. Du gjør alt forå tjene penger og koste hva det må koste nesten.
      Hva hjelper det å blogge når du aldri svarer leserne dine? Er ikke bloggen jobben din? Det du skriver tar maks 4 min å skrive og dette skal du gjøre minimum 7 ganger i uken. Det vil si en ukes arbeid for deg er 28 min.

    9. Vil bare ønske deg alt vel, og styrke til de gode ønskene dine for deg og mannen i 2017! Bloggen din er ekstremt viktig for meg, da jeg er i en situasjon med jobb som gjør at jeg ikke kan være åpen om våre 15 mnd med prøving og 1 tidlig SA. Du gir meg så mye styrke i denne alt for stille tiden. Tusen takk for i år! Føler virkelig jeg har en “hemmelig wingwoman” jeg også ! Godt nytt år ❤

    10. Jeg er sjokkert over at så mange norske lesere “stiller deg til veggs” og krever at du skal redegjøre for at du er kristen akkurat som de vil overtale deg til sin side som gudløse og fortapte. Det samme menneskene vil få seg en overraskelse når de dør (for alle skal en gang dø) og oppdager at de fornektet Gud og blir forvist til evig fortapelse. Stå fast ved din tro og ikke la deg villede av mennesker som ikke en gang vil deg vel. Livet på jorden er kort, noen dør unge og mange lever maks 80-100 år.I tillegg er mye usikkert i forhold til hva som hender oss underveis her av sykdom, utfordringer, terror og krig. Å være her på jorden er rett og slett en test og hvert menneske har et valg hvor de vil tilbringe evigheten. Det valget har du tatt og det får andre respektere!!

    11. Synes at et av forsettene dine bør være å svare leserne. Om dette er jobben din hører det faktisk med. Det virker som om dagene dine går med til alt som vanlige folk gjør på fritiden, da burde du ta deg litt mer tid.

    12. Hei jeg synes du skulle donere til blindeforbundet. De gjør et veldig nyttig arbeid for blinde og svaksynte i Norge. De har også et stort bistandsarbeid. Du kan for eksempel være ledsager på ridderene hei jeg synes du skulle donere til blindeforbundet. De gjør et veldig nyttig arbeid for blinde og svaksynte i Norge. De har også et stort bistandsarbeid. Du kan for eksempel være ledsager på ridderrennet da får du både gått på ski og ledsaget en som ikke ser
      Lykke til med baby prosjekt og fortsetter. Godt nyttår

    13. Donere bort noe til Evangeliesenteret!!! Det er kristent, som driver med rehab av rusmisbrukere! De får ekstremt lite støtte fra staten, så det går mye på folk som støtter de økonomisk.
      De reddet mitt og mannen min sitt liv. Idag er vi begge rusfri, har gode jobber, leilighet og barn. Ja et A4 liv. For noen år siden jeg gikk jeg på gata i Oslo, den gang 19 år gammel! Så tenk over det:) Du som er kristen. Kanskje du har hørt om det også. De har jo 2 sentere i østfold:)

    14. Så fint at du har valgt å dra til kirken mer! Jeg er kristen, og jeg drar til kirken hver søndag:) Det er virkelig godt, fordi det føles som om man fyller opp troen hver gang! Er du pinsevenn?

    15. Ingenting er umulig- det tar bare litt lengre tid 😁 jeg bor i Vikersund. Her er det fint, så koselig at dere henger her dere fintfolk også 😉 godt nytt år! ☄

    16. DU er bare helt fantastisk nydelig! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor og hvordan noen kan snakke nedlatende eller stygt om en så fin person som det du virker som. Jeg kjenner deg ikke og leser egentlig ikke bloggen din, men jeg får bare en følelse av at du er tvers igjennom GOD!! Måtte bare legge igjen en kommentar 😛 Masse lykke til med babydrømmen, jeg krysser også fingrene <3

    17. Du skriver ”Jeg skal donere bort noe dyrt til en god sak. Noen forslag?” Det er jo bra, og jeg vil komme med noen forslag.
      – Kreftforeningen/kreftforskning
      – Barneavdelinger/fødeavdelinger
      – Kanskje går det an å donere penger til enda mer prøverør-forskning?
      Har lest bloggen din en stund, og heier fortsatt på deg og Ulrikk for at babyen kommer snart. Godt nyår!

    18. ♡ Jeg skal donere bort noe dyrt til en god sak. Noen forslag?
      JA! Mitt forslag er at du støtter “De små vil også se”. De samler inn penger til et spesialkamera sånna at prematurbabyer slipper den strabasiøse og utrolig krevende reisen til Trondheim fra Ålesund. Dette er babyer fødd helt ned i uke 25. Familier med sånne bitte små, babyer som sårt klamrer seg om livet, blir splittet i lengre tid under en sånn reise.
      Se om du kan google “De små vil også se” bl.a. en facebookside er opprettet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg