SOL UTE, ALENE INNE

Det føles i hvert fall slik her inne på Sats Vinderen. Det er jo bare et godt tegn at folk er ute og nyter det fine været. Faktisk så godt tegn at det er jeg som endte med dårlig samvittighet. Jeg som gjør noe fornuftig. Spesielt etter å ha tatt meg en tur på Instagram hvor det eneste jeg ser er folk som griller, bader, er på konsert eller nyter sommeren på andre mulige måter ute. Tommel opp for dere som koser dere utendørs. Jeg anbefaler å vente med treningen inne så lenge som mulig.

Jaja, sånn kan det gå. Jeg lar den dårlige samvittigheten min bli igjen på treningssenteret og gir meg selv et klapp på skulderen. Innsatsen skal jeg ha for!

I kveld skal jeg kose meg med kyllingsalat og jordbær til dessert. Det har jeg gledet meg til hele økten. Flaut, men sant.. Mat er glede for meg, spesielt i hverdagen <3

Vi snakkes!

7 kommentarer

Siste innlegg