I DAG HAR JEG BURSDAG

Hurra for mine 26 år! Ulrik, Stella og mine to søte nieser har samarbeidet om denne herlige frokosten som jeg fortsatt sitter og nyter i sengen.. For et år siden i dag var den dagen Ulrik fridde til meg i Puerto Banus. Det er litt sykt å tenke på hvor mye som har skjedd siden det. Nå er jeg gift, om mulig enda mer lykkelig og et år eldre. Det blir spennende å se hva et år til sammen bringer 

Senere i dag skal jeg en tur til flinkeste Kathrine Nørgård som skal hjelpe meg å sette sammen basisplaggene til min “nye” garderobe. Jeg kommer også til å legge ut et tilbudsinnlegg til hvor dere får en siste sjanse til å sikre dere noen kupp fra mine tidligere outfits. Takk til alle dere som sender mailer og viser interesse. Det har vært stor pågang og nettopp derfor vil jeg gi dere som ikke fikk det dere ønsket en mulighet til. 

Ha en fin dag, alle sammen! Solen skinner i Oslo i dag og jeg liker å tro at den skinner for MEG 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

20 kommentarer

Siste innlegg