SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

ramAOTime._getjQuery()(function(){
try{ramAOTime.ramAOTime(“http://rwa.rampanel.com/ram/RAMtriever?7607|52328|In-ViewBloggTest2″,2000,0.10,”#inviso7607”,false,false,null);
}catch (err){if (console.log){console.log(“ramAOTime error: “+ err);}}});

Hei, dere! Jeg har fått noen tilbakemeldinger på at flere ønsket seg svarene på spørsmålsrunden i et eget innlegg, da det ble litt rotete og uoversiktlig i kommentarfeltet. Tusen takk for at dere gir beskjed, og ikke minst takk for alle de gode spørsmålene. Jeg rundet det ned til 50 punkter, da mange av dere stilte de samme spørsmålene.. Her kommer svarene:

1. Har du tatt utdannelse?

– Ja, jeg har tatt journalistikk på tidligere NKF (i dag NKH). 

2. Hvordan får du så hvite og fine tenner?

– Jeg får stadig kommentarer på at de er gule, noe jeg selv også synes. De har blitt litt bedre etter en runde med bleking på Beauty House Oslo, men jeg holdt ikke ut hele behandlingstiden da jeg synes det gjorde vondt. Det skal ikke gjøre vondt, så mulig jeg har hull. Etter jeg har vært hos tannlegen skal jeg prøve en runde til.

3. Favoritt restaurant, utested, cafe og klesbutikk i Oslo?

– Jeg elsker maten og stemningen på både Nodee og Delicatessen. Det er ingen av utestedene i Oslo som jeg vil trekke frem som et favorittutested. Jeg har det gøy uansett hvor jeg drar ut sålenge jeg er sammen med gode venner. Jeg er mye å se på Starbucks og Joe & The Juice. Kaffen er best på Starbucks og juicen på Joe & The Juice. Klesbutikk i Oslo..Det må bli Zara. Jeg handler MYE på Zara.

4. Merker dere godt at det jobbes mye på Ris Skole?

– Ja, det merker vi godt. Jeg er ikke plaget av det, men jeg blir irritert de dagene veiene er sperret med store lastebiler og jeg ikke kommer forbi. Skolen og området her kommer til å bli kjempefint når det blir ferdig. Jeg gleder meg til det.

5. Hva er din favoritt reisedestinasjon?

– Det må bli Marbella. Der trives både Ulrik og jeg kjempegodt.

6. Kan du fortelle mer om når du og Ulrik møtte hverandre?

– Dette har jeg fortalt om flere ganger. Vi møttes på Hanami på Tjuvholmen gjennom en felles venn av oss begge. Jeg var ute med Pia, min beste venninne og Ulrik var ute med noen kompiser.

7. Hva falt du for hos Ulrik?

– Først utseende, så dialekten og når jeg ble bedre kjent med han var det selvsagt den snille og flotte personligheten hans.

8. Dine 5 drømme reisemål og hvem ville du reist med?

– New York, Miami, Hong Kong, Las Vegas og Macao (Asias Las Vegas). Jeg elsker å reise med Ulrik og vil definitivt ha han med på alle destinasjonene. Til steder som Las Vegas og Macao hadde det vært gøy å reise sammen med flere par.

9. Hvis du skulle velge en person å bytte liv med en dag – Hvem og hvorfor?

– Jeg har alltid hatt en liten drøm om å bli redaktør, så det ville vært gøy å bytte liv med Ingeborg Heldal en dag. Hun er en tøff dame! (redaktør i Side 2).

10. Hvem er ditt forbilde?

– Jeg har ingen spesielle forbilder, men liker Khloe Kardashian veldig godt.

11. Har dere valgt ut barnenavn ennå?

– Det hender vi snakkeer om det. Jeg har et jentenavn jeg er veldig glad i som Ulrik faktisk introduserte meg for. Det liker jeg så godt at jeg ønsker å holde det hemmelig. Guttenavn som Liam og Leander er også flotte navn. I familien vår er det allerede en “Liam”, dermed er dessverre det navnet brukt opp.

12. Hvordan ser du for deg ditt drømme utdrikningslag?

– På mitt drømme utdrikningslag er det ingen som går å legger seg før meg. Jeg kan gjerne bli overasket med det ene og det andre så lenge jeg føler meg fresh. Stress er det verste jeg vet. En dag uten for mye på planen hadde vært perfekt, men litt opplegg er jo gøy.

13. Stoler du på din forlover?

– Ja, det gjør jeg. Hun er min aller beste venninne som jeg har kjent helt siden barneskolen.

14. Hvem er du i vennegjengen?

– I vennegjengen var jeg den gale helt til jeg slo meg til ro med Ulrik.. Hehe! Nå vil jeg tro at jeg har en mer rolig og voksen rolle i vennegjengen, da jeg er førstemann ut med forlovelse og det hele.

15. Hva er en romantisk kveld med kjæresten for deg?

– Jeg er veldig glad i å gå ut og spise, men koser meg vel så mye hjemme, spesielt når Ulrik lager mat. De hyggeligste kveldene vi har hatt siden vi flyttet til Vinderen må være de kjærestekveldene vi har kost oss i jacuzzien med noen glass vin. Vi har planer om å gjenta en slik kveld denne uken 🙂

16. Hva er hverdagslykke for deg?

– Jeg finner mye glede i god og sunn mat. Mat er en slags hverdagslykke for meg.

17. Ser du på deg selv som en mammajente eller en pappajente?

– Helt siden foreldrene mine skilte seg har jeg nok vært mest mammajente, ettersom at jeg valgte å flytte sammen med mamma til Fredrikstad, mens storesøster ble igjen i Halden hos pappa. Men det betyr ikke at jeg er noe mindre glad i pappa av den grunn.

18. Har du alltid hatt den selvtilliten du har?

– Nei, det har jeg ikke. Den har kommet etter mange gode og dårlige livserfaringer jeg har gjort meg.

19. Skal du holde tale i bryllupet ditt?

– Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg har lyst til å holde tale i mitt eget bryllup eller ikke.

20. Hva ønsker dere til gaver for den store dagen?

– Vi ønsker oss bidrag til bryllupsreisen, som går til USA.

21. Hva betyr mest for deg i hele verden?

– Ulrik, familien min og selvsagt alle vennene mine.

22. Hva kommer først, respekt eller tillit?

– Tilliten kommer først. Du får ingen respekt av meg uten at jeg har tillit til deg og at du gir meg tillit.

23. Har du funnet brudekjole? Hvilket ord vil du bruke for å beskrive den?

– Kjolen min blir sydd på Undorn. Den er langt ifra ferdig, men ut ifra de tegningene og stoffene jeg har sett så vil jeg beskrive den som eventyrlig.

24. Hvis du skulle bodd hos Miley Cyrus, Kim Kardashian, Jenifer Aniston eller Katy Perry, hvem ville du bodd hos?

– Kim Kardashian.

25. Er det vanlig at alle barberer seg fullt der nede?

– Jeg vet lite om hva alle andre gjør.

26. Hvorfor har du så teit fjes?

– Det må vel være fordi jeg er skapt slik.

27. Hvordan fungerer aldersforskjellen mellom deg og Ulrik når det kommer til venner og familie?

– Aldersforskjellen har aldri engang vært et tema blant vennene mine eller vennene til Ulrik. Vi kommer heldigvis godt overens alle sammen.

28. Har du mange nære guttevenner?

– Hehe! Nei, jeg har faktisk ingen nære guttevenner. Jeg regner med at dette spørsmålet er en fleip på bakgunnen av innlegget jeg skrev for en liten stund siden.

29. Har du noen gang vært med Ulrik på jobb?

– Ja, jeg har vært med han flere ganger og liker det veldig godt. I oktober blir jeg med han til Dubai. Det gleder jeg meg til!

30. Hva er ditt favoritt godteri?

– Søppeldynga!

31. Hvor mange følgere har du på Snapchat? Får du ofte snap av dine følgere?

– Jeg har ca 1000 følgere på Snapchat og er fornøyd med det til tross for at jeg nylig opprettet den. Det er hyggelig å få snap av følgerne mine.

32. Er du lett å bli kjent med?

– Ja, det vil jeg si. Jeg liker å bli kjent med nye mennesker.

33. Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen om du f.eks har en avtale klokken 09.00?

– Jeg bruker litt over en time på badet og setter helst av minimum 20 minutter til frokost. Dersom jeg hadde hatt en avtale klokken 09.00 på Majorstuen f.eks, så ville jeg stått opp 07.00.

34. Hva er den fineste plassen du har reist til?

– Det må være Kroatia. Der er det vakkert!

35. Krangler du og Ulrik mye? Hva er typiske ting dere krangler om?

– Vi krangler ikke mye, men det hender. Typiske ting vi krangler om er slike ting som jeg glemmer fem minutter senere. Altså, ikke alvorlige greier.

36. Om du hadde fått 100 000 kroner til å bruke på et døgn, hva hadde du gjort?

– Da ville jeg dratt på shopping. 100 000 går fort. Hadde jeg fått de nå før jul, så ville mye gått bort i julagaver, bursdagsgave til Ulrik og kanskje morgengave til Ulrik.

37. Hva får du mest komplimenter for?

– Det må være leppene mine. Mange tror at jeg har tatt restylane, noe jeg ikke har.

38. Tror du at dere kommer til å bli boende der dere bor for alltid?

– Nei, det tror jeg ikke. Men jeg tror vi kommer til å bli boende her i mange år. Både Ulrik og jeg stortrives i Oslo, spesielt på Vinderen.

39. Når kjøpte du hunden din og hvorfor var det akkurat den du falt for?

– Stella nærmer seg 5 år. Hun var den eneste lyse jenta i flokken og kom faktisk bort til oss med en gang.

40. Hvordan hadde du reagert om en av vennene dine hadde prøvd å kysse Ulrik på fylla, var skikkelig klengete, men ikke husket noe av det dagen etter?

– Da hadde jeg tatt en alvorsprat med henne dagen derpå og fortalt henne hva jeg følte, for slik oppførsel er ikke greit.

41. Hva er det fineste noen har sagt til deg?

– “Vil du gifte deg med meg?”

42. Eier dere huset sammen?

– Ja, vi eier det 50 prosent hvert.

43. Hvordan ser en typisk julaften ut for dere?

– Jeg har lenge feiret julaften annethvert år hos mamma og pappa, men nå som jeg har fått en ny familie på Ulrik sin side, så blir det annerledes. Vi jobber med løsninger for å rekke gjennom alle denne julen.

44. Vurderer du å ta bloggen et skritt videre med fotokurs eller kurs for skriveteknikk?

– Det blir nok ikke noe fotokurs med det første, men et skrivekurs for skriveteknikk hadde vært interessant.

45. Hvilke bloggere ser du opp til?

– Det kryr av dyktige bloggere der ute. Jeg ser opp til mange av kollegaene mine i Side 2.

46. Hvis du skulle vært med på 4-stjerners middag, hvem andre ville du vært med?

– Jeg hadde aldri takket ja til noe som har med matlaging å gjøre. Det er bare ikke min greie.

47. Hva er det mest romantiske Ulrik har gjort for deg?

– Det må være frieriet på stranden i Puerto Banus. Magisk!

48. Hva synes foreldrene deres om aldersforskjellen mellom deg og Ulrik?

– Det er ingen av våre foreldre som er negative til aldersforskjellen mellom Ulrik og meg på 10 år.

49. Har du tenkt til å ta noe videre utdanning?

– Foreløpig ikke, men man vet jo aldri.

50. Har du noen stalkere?

– Ikke som jeg vet om.

Det siste bildet er tatt på My Day studio ♥

ramAOTime._getjQuery()(function(){
try{ramAOTime.ramAOTime(“http://rwa.rampanel.com/ram/RAMtriever?7607|52328|In-ViewBloggTest2″,2000,0.10,”#inviso7607”,false,false,null);
}catch (err){if (console.log){console.log(“ramAOTime error: “+ err);}}});

17 kommentarer
    1. Syns du er veldig dyktig til å formulere deg og skrive 🙂 Har blitt en fast leser av bloggen din. Du virker også veldig seriøs og dedikert, spesielt med tanke på spørsmålsrunden. Er så mange bloggere som skal ha spørsmålsrunde, så tar det kjempe lang tid før de legger ut svar.
      Ha en fin kveld videre 🙂

    2. Heisann:)
      Fin blogg du har! Liker å lese innleggene du har:)
      Leste innlegget ditt her nå, og da jeg kom over spørsmål 28, så tenkte jeg også på det innlegget du skrev om venner med motsatt kjønn!
      Ikke noe kritikk, men jeg har en del guttevenner! Noe jeg syntes er ålreit.. Hvorfor liker ikke du det? Nå husker jeg ikke ordrett hva du skrev i det innlegget:) men hadde du nektet Ulrik å være venner med en jente? Hvis han hadde kjent henne før du traff han?
      Samboeren min syntes det er helt greit, så lenge dem ikke krysser en grense( noe jeg aldri hadde tillatt uansett!)
      Men fikk litt følelsen av at det var no go for din del.
      Som sagt ikke noe negativt fra min side:) ville bare høre litt utdypende! Skjønner hvis min samboer kom hjem og sa at”hei har fått meg en ny venninne” DA hadde jeg og reagert;) uansett. Bare et spørsmål!
      Elsker forresten bryllupstemaet deres☺️

    3. Katarina: Hei, Katarina! Tusen takk for det. Hyggelig at du liker å lese bloggen 🙂

      Over til spørsmålet ditt. Jeg nekter ikke Ulrik å være med andre jenter, men for meg så blir det veldig unaturlig at han skal tilbringe mye av fritiden sin med andre jenter enn meg. Ulrik hadde ingen nære jentevenner før han traff meg og dermed har det aldri vært noe tema. Jeg legger meg ikke opp i om han ønsker å ta en lunsj eller en kaffe med en gammel bekjent, kollega eller lignende. Men grensen går der.

      Vi er forskjellige, Katarina. Det viktigste er at du og samboeren din er enige om hvor deres grenser går, slik solm Ulrik og jeg er i vårt forhold 🙂

      Så gøy å høre at du liker temaet! Ha en fin dag videre <3

    4. Skjønner kkke hvorfor alle spør så mye om hva venner og familie synes om aldersforskjellen deres. 10 år er jo egentlig ikke så mye. Selv er jeg samboer og har barn med en som er 21 år eldre en meg. Jeg er 24 år og han er 45 år. Mamma og pakke var litt skeptisk i starten, men nå går begge familiene våre kjempegodt overrens, å skal feire jul sammen i år.

    5. Hei Julianne 🙂
      Er blitt så mye jobbing i det siste, men nå fikk jeg endelig tid til å besøke bloggen din.
      Så åpen og ærlig du er i dine svar, det står der respekt av <3. Som andre nevner, så virker du oppegående og har beina godt plantet på jorden :).
      Spm 32; Vet du, jeg har lenge sittet med inntrykk av at du er lett å bli kjent med, er smilende og imøtekommende :). Det virker som du er deg selv fullt ut og det er slik det skal være.
      Det jeg liker så godt med bloggen din, er at du alltid tar deg tid til å svare, det er så bra. Så har du også masse flotte bilder, det fra May Day Studio var kjempeflott.
      Ha en super helg og kose dere med 1-års feiring av huset 🙂
      Klem

    6. Tove: Hei, Tove! Du er flink som jobber og står på. Hyggelig at du kommer innom når tiden strekker til <3

      Utrolig hyggelig at du har det inntrykket av meg! Det får meg til å smile stort 😀

      Hyggelig at du liker bildene jeg tar. Kvaliteten går som sagt liktt opp og ned, men det hører med en personlig blogg i mine øyne. Alt skal ikke være perfekt. Jeg skriver jo ikke et magasin, men en blogg 🙂

      Riktig god helg til deg også <3

    7. Skjønner ikke hvorfor så mange spør om aldersforskjellen mellom deg og Ulrik? Moren min har faktisk sagt det til meg, at om jeg finner en kjæreste som er 10 år eldre, så ville hun ikke reagert på det. Når man er voksne, er ikke den aldersforskjellen så veldig aktuell. Hadde du vært 16 og han 26, kunne jeg forstått det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg