KRISE

Ånei! Jeg klarte å ødelegge stuebordet vårt. Mistet denne kniven fra tallerken og ned på bordet da jeg skulle sette meg. Det skulle tydeligvis ikke mer til. Er det noen som vet om dette kan repareres? Jeg har lest at riper i glassplater repareres, men usikker på dette glassbordet. Dessuten er det jo ikke bare en ripe, det er et stort hakk og hakket er helt på kanten av bordet. Jeg plukket opp flere glassbiter fra gulvet akkurat, så skaden er ganske stor.

Er det slik at hele bordet kan sprekke nå eller overreagerer jeg? Hadde vært prikken over i-en med riper i parketten også. Tørr ikke tenke på hva Ulrik hadde sagt da..Han er nesten like flink til å ta vare på parketten som han er til å ta vare på meg. Hehe! 

Det er så trist når noe du er glad i går i stykker. Jeg elsker dette glassbordet og har hatt det i flere år. Nå må jeg kanskje kvitte meg med det 🙁

Til dere som måtte lure så vet jeg at bordet er støvete. Som jeg skrev her om dagen så hater jeg å tørke støv. Jeg skal vaske og gjøre det fint her igjen til helgen. 

Tilbake til skaden på glassbordet..Har dere noen tips å komme med?


3 kommentarer
    1. Trur nok dette blir vanskelig å få slipt. Trur du dessverre må ty til nytt bord om du vil ha et helt 🙂

    2. Jeg ville nok hatt pratet med en glassmester om det var mulig for og reparere skaden. Enda godt kniven ikke satt seg i gulvet også:-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg