FORBEREDELSER

I morgen er det innflyttingsfest her hos Ulrik og meg. Vi har invitert atfor mange gjester og er spente på plassen. Ja, jeg har venner. Noen av dere trodde kanskje ikke det til tross for min noe provoserende profil her på bloggen.

Det er mye igjen som skal fikses før morgendagen, og noen av gjestene er allerede på vei. Heldigvis kommer Ulrik hjem fra jobb snart. Jeg trenger han sårt! 

Til dere som måtte lure på hvorfor kommentarene deres ikke blir godkjent: Jeg godkjenner ikke kommentarer som går direkte mot Ulrik. Klarer dere å finne en ny vinkling på spørsmålene deres, så skal jeg svare dere 🙂 Husk at denne bloggen handler først og fremst om meg og mine tanker, ikke alle rundt meg.  

Nå skal jeg fortsette litt her hjemme, hente en fantastisk kjole som jeg gleder meg til å vise dere og plukke opp Ulrik på togstasjonen. I kveld har vi bestilt bord på Hanami. Det var der jeg traff Ulrik for aller første gang. Vi har faktisk ikke vært der siden, så det blir veldig koselig. Blogges mer senere! <3   

11 kommentarer
    1. Å det hørtes koselig ut. Håper dere får en fantastisk kveld sammen. Lykke til med inflytningsfesten. Høres ut som du får en strålende helg

    2. Titt gjerne innom bloggen min hvor jeg forteller om livet med min psykiske lidelse, målet er å hjelpe andre som sliter med å få en bedre hverdag:) håper folk vil ta seg tid til dette da det er et viktig tema og få ut.

    3. Dem som har møtt deg hvet jo hvor snill du:) litt trist att mennesker tror og hvet alt om noen ut fra hva man leser i en blogg. Nå har jo jeg kjent deg som barn og mange år der vi har treffes i div familiesammenkomster. Og jeg har fått litt wow på noe her har nesten sett på deg som hun som aldri har gjort noe galt for du er jo en jente med ett stort hjerte som du sier og det er du jo uansett om du har tråkket i salaten eller vill utrykke dine meninger.Så håper jeg dere får en fin fest i kveld 🙂

    4. Provoserende er du ikke, men du fremstår som litt blåst. Nok en ung blondine som definerer seg selv ut fra sin manns yrke. Men les mer enn 5 bøker så kommer du deg nok. Du er sikkert snill og grei, men blogginga di fungerer ikke noe særlig. Finn på noe annet?

    5. Stine: Hei, Stine. Du tar opp viktige temaer på bloggen din. Flere enn meg burde tatt seg tid til å lese hva du skriver. Ønsker deg alt godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg