FOR ETT ÅR SIDEN ENDRET ALT SEG

Hei og god morgen ♥ I dag er det nøyaktig ett år siden jeg fikk en helomvending på livet mitt. Alt snudde seg til det bedre. Jeg har tre personer å takke for det. De fortjener noen gode ord fra meg.   

Takk Pia, min aller beste venninne. Det er faktisk din “skyld” at denne kvelden fant sted. Jeg vil alltid være her for deg. Du er helt rå!   

Takk Arild, en god venn. Du visste at Ulrik og jeg villle bli en suksess. Jeg står gjerne i gjeld til deg for dette. Du er et flott menneske!

Takk Ulrik, min fantastiske samboer. Tenkt at du kunne la deg lure av lille meg. Det finnes ingen som deg. Du er enestående!

Når jeg ser tilbake på året som har gått så tror jeg det må være det beste året i mitt liv. Det hender jeg klyper meg i hånden faktisk. Nytt miljø, kjærste, nye verdier, samboer, masse kjærlighet, hus og planene klare for livet videre. Ja, jeg er lykkelig.

Du kan lese mer om kvelden jeg møtte Ulrik HER 


Ønsker dere en fin lørdag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg