DE SISTE GRAVIDBILDENE OG DE SISTE DAGENE

I dag har jeg vært hos jordmoren min igjen. Det går fint med både Severin og meg, men blodtrykket mitt var litt høyt. Vi satt derfor opp ny kontroll allerede til mandag, dersom det ikke skjer noe før det. For ja, nå kan han faktisk komme når som helst. Det er helt sykt å tenke på! Jordmoren min sa at det ikke hadde overrasket henne om han kom i løpet av helgen, men også at jeg selvfølgelig ikke måtte få for store forventninger.. Herregud, dette er de mest spennende dagene jeg har opplevd! Termin er søndag om en uke..

I forrige uke var jeg forresten på en liten fotoshoot på Spire studo hos min faste fotograf, Marian Jade. Jeg tok jo fine gravidbilder med venninnen min, Anette Marie ute nylig som også er fotograf, men ville ha noen profesjonelle studiobilder foreviget av magen i tillegg. Selv om jeg gleder meg til å få kroppen min “tilbake”, siden den er såpass tung og full av vann så blir det litt trist at magen forsvinner også. Den er jo sååå fiiiin ♥

P.s. Bildene under er retusjerte av Irina Jomir som holder til på Spire studio sammen med Marian.

Foto: Marian Jade

Retusj: Irina Jomir

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg