EN STOR AVGJØRELSE ER TATT

I dag ble en stor avgjørelse tatt. En avgjørelse som satt langt inne, men som også var helt nødvendig av flere grunner fordi den åpner mange nye dører for meg og Ulrik fremover. Det er rart hvor skremmende endringer er. Jeg er et vanemenneske, men siden alt rundt meg er i endring hele tiden er det viktig at jeg også åpner øynene mine, tenker på meg selv og ikke minst på hva som er best for min lille familie. Jeg er ikke kjent for å ha spisse albuer, men fy søren så tøff jeg har blitt etter noen år i bloggbransjen. Jeg er stolt over meg selv og hvor selvstendig jeg har blitt.

På mandag er forresten Ulrik og jeg tilbake på tv-skjermen i Bloggerne etter en “pause” denne uken. Håper dere har savnet oss og at dere fortsatt følger med på denne innholdsrike sesongen. Jeg har faktisk ikke sett noe mer av episodene enn dere til nå, men skal se gjennom litt i helgen for å forberede meg på det som kommer.

Håper dere får en superfin helg! Her er det fullt hus for første gang med besøk fra Måløy. Vi blogges mer i morgen <3

Fotograf: Marian Jade

Bildet er retusjert

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg