DE VERKENDE FØTTENE HINDRER MEG

Hei, folkens! Mellom rydding, vasking og organisering i det nye huset så prøver jeg å få tid til planleggingen av boklanseringen som er allerede til mandag, en full mailboks og sideprosjekter som blant annet dette med @mariadimitrov og @fotograf_marianjade. Det er mye spennende som skjer om dagen og jeg er veldig takknemlig for akkurat det, men jeg må lære meg å si nei oftere fremover mot slutten av dette svangerskapet. De to siste ukene har vært for hektiske rett og slett. Ikke for å skryte, men jeg er alt for pliktoppfyllende, selv nå som jeg er gravid.

Du må huske å slappe av“, sier mange til meg. Jeg glemmer ikke å slappe av, for de verkende føttene mine hindrer meg i å glemme. Kanskje det er bra at føttene mine verker? Ellers hadde jeg muligens ikke hatt noen grenser..

Nå skal jeg prøve å bli ferdig med å henge opp resten av klærne til Ulrik og meg i garderoben vår, for å få vekk alle søppelsekkene og IKEA-posene fra kjelleretasjen ved gjesterommene. Før jeg legger meg må jeg også gå over stuen for tusende gang. Både Stella og Ramp røyter så mye for tiden at jeg blir gal.. Hehe! Jaja, de er søte da og det er absolutt verdt hver eneste støvsuger-runde.

I morgen kommer foreldrene til Ulrik på besøk. De er så snille og gode at de krever ingenting og har heldigvis full forståelse for flytterot, men jeg håper selvfølgelig at jeg får alt det siste “viktige” på plass/vekk før de kjører inn i gårdsplassen. Tvi tvi!

Jeg vil også bare beklage til dere som oppfattet meg frekk eller negativ da jeg skrev at jeg vurderte å slutte med ukens spørsmål og svar tidligere denne uken. Det var bare for å lufte stemningen for selve spalten, siden jeg var usikker på om den faktisk var noe vits å “holde liv” i. Jeg synes det er kjempegøy å svare på spørsmål fra dere og håper virkelig at dere fortsetter å stille meg spørsmål hver uke fremover. Det er bare ikke like gøy når jeg må “mase” for å få nok innhold til spalten hver uke, men etter at jeg sa i fra har trenden snudd. TUSEN TAKK for alle spørsmål! Konklusjonen er at jeg fortsetter som vanlig fra mandag neste uke fordi dere ønsker det. Jeg gleder meg til å sette meg ned og svare <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg