TIL EN VORDENDE FAR

Kjære, Ulrik. Du fortjener en oppmerksomhet for alt du gjør for meg, for lille S i magen og for hundene våre..

Takk for at du jobber og står på når vi andre sover, for at vi som familie skal ha det best mulig. Jeg setter utrolig stor pris på den ressursen du er for oss.

Takk for at du respekterer min noe uvanlige arbeidsdag og ikke minst for at du deltar i nesten alt jeg spør deg om, selv hvor langt utenfor komfortsonen din jeg kanskje beveger meg. Det hadde vært vanskelig for meg å leve av denne bloggen om du ikke var såpass engasjert og åpen som du faktisk er.

Takk for at du tar del i graviditeten som om det skulle vært du som var gravid. Det er veldig søtt at du har mer kontroll på uker, dager, legetimer og permisjonsregler enn meg.

Takk for at du svelger noen kameler når jeg er umulig. Jeg vet du synes jeg overreagerer når du henger av deg yttertøyet i stuen eller når du ikke skyller tallerken før du setter den inn i oppvaskmaskinen. Men jeg er likevel glad for at du ikke er den som verken krangler eller argumenterer.

Takk for at du passer på at jeg får nok hvile. Det blir noen diskusjoner i uken rundt både tidsbruk på sosiale medier og klokkeslett for når arbeidsdagen min bør være over, men jeg vet at du mener det godt.

Takk for at du får meg til å føle meg vakker, selv uten sminke med fett hår i joggedressen her hjemme. Ingen andre klarer å gi meg den godfølelsen som du gir meg.

Sist, men ikke minst.. Tusen takk for at du viser din kjærlighet til meg hver eneste dag. De dagene du er på jobb er det akkurat som om du tar oss tilbake til den første tiden av forholdet vårt. Jeg elsker at du ringer meg selv om det ikke er noe spesielt du lurer på, og at du sender meg meldinger helt uten spørsmålstegn.

Jeg gleder meg sånn til å starte den nye hverdagen sammen med deg og føler meg ekstra trygg på alt det utfordrende som venter, nettopp fordi du står ved min side ♥

Hehe! Jeg måtte bare bruke dette bildet av deg. “Pølseputen” er min, men du skal få låne den ved behov fremover. Jeg tipper at vi kommer til å bytte på akkurat den stillingen når Severin kommer til verden og nettene blir kortere..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg