BOKEN ER LIKE RUNDT HJØRNET

Reklame for egen bok

I starten av denne uken leverte jeg fra meg den siste teksten til boken. Det betyr at Tone og jeg snart er i mål med bokprosjektet vårt og at “Drømmen om en baby” er like rundt hjørnet i butikkhyllene. En drøm som heldigvis også er like rundt hjørnet for Ulrik og meg i virkeligheten.

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle være gravid og nå over halvveis i svangerskapet ved utgivelse av denne boken. Jeg må klype meg i armen for å forstå at det faktisk er sant. Det virker som om det bare er i drømmene mine at jeg har skjønt det. I natt drømte jeg nemlig at jeg holdt Severin for aller første gang. Det er den mest levende og beste drømmen jeg har drømt noen gang. Han var så liten og luktet så godt. Jeg kjente virkelig på følelsen av at alt det triste var verdt den lille gutten i armene mine. Det sies at det er en mening med alt, og derfor tror jeg det var meningen at vi skulle vente på vår Severin. Tenk, om bare noen måneder får vi møte han på ordentlig..

Du kan lese mer om boken HER

28 kommentarer
    1. Så fint bilde på boken..
      Jeg skal lese den hvertfall 💕 og så bra alt ordnet seg naturlig 😇 …
      Og ja nyfødte babyer har den beste lukten i verden… Den får man aldri tilbake… Bare gled deg.. Masse 💙

    2. Nydelig bilde av deg! Boken skal absolutt leses☺️ Har selv vært gjennom assistert befruktning, og sitter nå med verdens fineste lille tulle! Og det er som du sier, ventetiden var så absolutt verdt det. Det var hun vi ventet på💜

    3. Nydelig forsidebilde, for en vakker dame! Masse lykke til med boken, tipper den kommer til å bli populær!

    4. Så nydelig bilde av deg, det der blir et kjempefint cover på boken. Det blir sykt spennende for deg å endelig holde et eksemplar av boken din i hendene! 🙂

    5. Kjent fra bloggerne?
      Du har jo aldri vært med og det har heller ikke begynt enda.. Desperat å skrive….

    6. For et pent bilde, og jeg tviler ikke på at dette er en god bok – samtidig nyttig for veldig mange. Fler og fler. Masse lykke på veien til mål ønskes. Med begge babyene :-))

    7. Så fantastisk forside! Får et utrolig nært og genuint inntrykk av boken 🙂 Samtidig; gratulerer så mye med alt som skjer i livet ditt, det er fint å lese om så store ting i andres liv, takk for at du deler❤️ til slutt – må le av alle MULIGE rare kommentarer du må forholde deg mer og mindre til! Godt du vet å takle det bra 👍

    8. Så fint bilde av deg på forsiden 😊
      Dere har så mye fint i vente! Og når man får den bittelille babyen sin opp på brystet så lukter de helt spesielt, ingenting er som akkurat det! Til og med med både blod og fostervann, hehe!
      Masse lykke til videre med både svangerskapet og boken😁
      Klemmer fra fast leser 😘

    9. Helt nydelig bilde!! Noe av det fineste jeg har sett av deg faktisk <3 syns dog pilotfrue-tittelen gjør det hele veldig useriøst.

    10. Er såååp enig med de som skriver om din manglende kontakt med leserene. Du virker svært , svært arrogant i dine svar. Hva tror du at du et? Tror du har foretatt en klassereise til akademia. Se på Camilla Phil, så koselige og varme svar til alle sine lesere. Noe å etterstrebe , men tror ikke du er interessert i det eller beherske det.

    11. Hei pilotfrue
      Så bra at noen setter ord på prøverørsprpsessen, jeg har selv to barn etter prøverør. Men er nå natulig geavid med termin i juni:) du går en fantastisk tid i møte:) masse lykke til:) ha en fin dag
      Hilsen meg:)

    12. Jeg er glad for at du ikke bruker tiden din på å svare folk i kommentarfeltet som kun er ute etter å lage kvalm 🙂 mye bedre med spørsmålsrunde slik du gjør, som ei anna sa, da får alle med seg svaret 🙂
      Jeg veit noen har sagt det før, og at du allerede har tatt vurderinga om du skal begynne å sensurere enkelte kommentarer, men kanskje på tide å ta en vurdering igjen? Eller som komikerfrue gjorde nå, pålegge alle å stille med navn og email om de skal kommentere. Ser at de fleste trollene alltid skriver anonymt.
      Synes du gjør en veldig bra jobb, ikke enkelt å ha så mange baller i lufta som du har nå 🙂

    13. Er en ganske god stund siden jeg var inne på bloggen din, og nå ser jeg at du har blitt gravid! Gratulerer så mye!
      Og fyf*** så masse negative folk det er her!

    14. Kjent fra bloggerne?
      Du har aldri vært med, det har heller ikke begynt enda. Hvorfor skrive det i boka allerede før bloggerne har begynt?? Kommer boka etter bloggerne har begynt?

    15. Super vakkert bilde av deg. Spennende prosjekt. Eneste e kan pirke på er den kaninen, det får boken til å se uprofesjonell ut. Men du ser fantastisk ut!!

    16. Nydelig bilde av deg på forsiden av boken.
      Håper på en nr 2 som handler om småbarnslivet, Hehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg