MIN HVERDAGSLOOK

Annonse
 
Hei, dere. Mange har spurt om jeg kan fortelle mer om hvordan jeg sminker- og styler meg. Sannheten er at jeg bruker nesten samme sminke både til hverdag og fest, men at jeg legger litt mindre i hverdagen og på dagtid generelt enn hva jeg gjør på kveldstid om jeg skal på fest eller noe annet hyggelig. Her er et bilde av meg fra i dag hvor jeg har lagt en typsik dagsminke med alle mine favorittnyanser..
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Når det gjelder håret mitt så bruker jeg tørrsjampo hver eneste dag til stylig i stedet for eller i tillegg til hårspray. Det spørs hvor mye hold jeg trenger til frisyren. I dag har jeg bare brukt tørrsjampo. Tørrsjampoen gir veldig fint volum er og superpraktisk for meg og andre som fort får fett hår. Enten jeg skal rette, krølle eller forme håret på noe vis bruker jeg rettetang. I dag har jeg valgt å lage litt “slappe” krøller med tangen nederst i håret.
Ellers er jeg veldig nøye med å tilføre fukt til leppene mine og resten av ansiktet. Jeg bruker derfor leppepleiende hver dag før jeg påfører lipliner og leppestift, og avslutter alltid med setting spray når jeg er ferdig å sminke meg. Sprayen får sminken til å trekke bedre inn i huden, gir fukt og kjennes utrolig forfriskende. Vanligvis tar jeg md fuktighetssprayen i vesken når jeg skal i møter og diverse. Under finner du linker til alle produktene jeg er avhengig av når jeg fikser meg ♥
(annonselenker) Rettetang HER/ Tørrsjampo HER/ Børste HER/ Leppepleiende stift HER/ Leppestift HER/ Lipliner HER/ Setting spray HER/ Brow Wiz HER/ Brow gel HER/ Øyenskygge HER/ Mascara HER
11 kommentarer
    1. Tenker du over bruk av kjemikalier i graviditeten? Har du sjekket innholdet på mye av kosmetikken du bruker?

    2. Herregud Julianne, beklager på det sterkeste at du må tolerere så mye moralpoliti på bloggen din! Kom hit for å skriv at det der va en nydelig lipstickfarge, har leita lenge etter en riktig rosa selv – men gud i himmelen altså. Tålmodigheten din beunder eg, hadd det vært meg hadd eg blokkert de der tullingan permanent for lenge sida. Uansett, takk for linken, ha en trivelig aften og god helg!

    3. Sikkert dumt spørsmål, men..😅 Når man har så mange følgere på snap og instagram som det du har.. får du opp alle snaper og storyer som ALLE du har lagt til legger ut? Eller har du «sperret» noe, sånn at du slipper å få opp alt? Må jo være både slitsomt og uinteressant hvow du får inn alt fra totalt fremmede hele tiden?😅😂

    4. Hvorfor skal dere legge huset ut for salg når dere ikke har noe annet sted å bo? Hvor skal dere bo ved eventuelt salg, og er det noe fremgang i tomtejakten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg