JEG GLEDER MEG TIL FAMILIELIVET

Jeg føler meg utrolig heldig som har hele fem tantebarn. Fire jenter og en gutt. Fra i går til i dag har jeg hatt besøk av Cerine og Anna, som er de yngste døttrene til broen til Ulrik. To nydelige jenter jeg er blitt veldig glad i, og som får tante til å le mye og ofte. Vi har spist taco, sett på film, spilt spill, kost oss med godteri, lekt med Ramp og stått på skøyter. I natt sov vi faktisk alle tre i sengen til Ulrik og meg, pluss Ramp. Det var skikkelig koselig og skikkelig trangt. Hehe! Ulrik har dessverre vært på jobb denne helgen. Men jentene kommer tilbake allerede neste lørdag og da har Ulrik fri fra jobb, så da blir det nok enda mer uteaktiviteter..

Jentene dro for bare et par timer siden og jeg merker allerede at det er stille her. SOM jeg gleder meg til flere familiehelger fremover, for ikke å snakke om søndager ute med barn i solen. Det er bare såååå koselig og slike dager gir meg enormt mye god energi! Familielivet, here I come!

Med så mange jenter i familien er det på tide med en gutt til, eller hva? Foreldrene til Ulrik har tre jentebarnebarn, så på den siden var det i hvertfall gøy at det ligger en gutt i magen min. Mamma og stefaren min har en av hver, så for de var det egentlig det samme. Men jeg tipper at min lille nevø på snart 3 år blir veldig glad når han skjønner at det kommer en guttebaby i juni ♥

4 kommentarer
    1. Så gøy å følge deg nå, guttene våre har termin samtidig nemlig 😀 lurte på om du også går på skøyter nå i graviditeten? Jeg har så veldig lyst men er fryktelig redd for å falle og at noe da skal gå galt..

    2. Så koselig. Du kommer til å bli en super mamma! Jeg hørte på Foreldrerådet sin podcast i hele graviditeten min, det var SÅ fint. Man lurer jo på alt når man skal bli mor for feste gang og de har noen veldig fine episoder om amming, graviditet og fødsel også. Veldig fin måte å forberede seg på.

    3. Åå jeg blir så glad når jeg leser om hvor mye du gleder deg til å få barn. Det er så koselig å lese. Babyen din blir veldig heldig med slike foreldre:) du kommer til å bli en så god mor!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg