JEG SELGER LOUIS VUITTON VESKER OG ANDRE MERKEKLÆR

Annonse

Hei, dere! Jeg merker dette innlegget med annonse for å være på den sikre siden, men jeg er usikker på om det faktisk er nødvendig. Saken er at jeg selger noen brukte skatter på en side som er full av eksklusive vintage vesker, sko og klær til GODE priser, da jeg ikke føler at Finn.no foreksempel er det rette/tryggeste utsalgsstedet for slike ting. Nå vil jeg derfor tipse dere om denne nettsiden siden det er veldig mye fint her, og ikke minst fordi det god mulighet for dere som også har en eller flere skatter liggende som dere ønsker å selge videre..

Du finner den gule vesken min fra Louis Vuitton her og den blå vesken min fra Louis Vuitton her. I tillegg selger jeg denne kjolen fra Ganni og denne kjolen fra Ganni

Les mer om tjenesten her!

9 kommentarer
    1. greit å huske på at man må legge på 30% på prisen siden prisene står oppgitt i DKK…. Valutakurs…..

    2. Syns dere er veldig materialistisk og litt snobbete, rett og slett overflatisk om jeg må si. Merkevarer til den store gullmedaljen

    3. Vet at det er naturlig å dele bilder av den nyfødte når den tid kommer, og det skjønner jeg godt. Hverdagen deres vil jo dreie seg om lille S, dere kommer omtrent til å sprekke av stolthet og glede med god grunn! Men jeg vil bare si at jeg håper dere også lar lillegutt få skape sin egen digitale identitet, og skåner han for hva internett kan møte han med. For ikke så lenge siden var det en bruker på kvinneguiden som googlet navnet til ene barnet til fotballfrue – Caroline Berg Eriksen- og som da fikk opp flere treff hvor bilder av dette barnet var redigert til det seksuelle.. Vær så snill å beskytt lille Severin.
      Legger også med denne linken, som kan være interessant lesing, med et lite utdrag fra en tråd om «bloggerbarna» på kvinneguiden som jeg også anbefaler å lese. Den er veldig godt reflektert.
      «https://www.dagbladet.no/pluss/utgave/#2
      Dagbladet + har sak i dagens nett (og papirutgave). Utdrag:
      »
      Etterforskerne har beslaglagt enorme mengder chattelogger fra det mørke nettet og Heltne forklarer at de i flere tilfeller ser bruk av private bilder av barn, delt på Facebook.
      – Vi ser at de finner bilder på Facebook av venners barn. Det trenger ikke nødvendigvis å være lettkledde bilder, sier hun og fortsetter:
      – Vi har sett eksempler på at menn oppfordrer hverandre til å finne bilder av venners barn, som er lagt ut på Facebook. I chattene snakker de om hva de vil gjøre med barnet, mens de ser på bildet av det.
      »
      Håper du vil reflektere litt over dette, og gjerne komme med dine tanker rundt.

    4. Hva er galt med finn.no? Aldri hatt problemer med det. Du reklamerer for alt du kan tjene penger på du! Helt utrolig.

    5. Noen skriver litt over her at du er snobbete…men det er vel både miljøvennlig og helt herlig å se at du bruker tid på å finne noen til å kjøpe dine brukte vesker i stedet for å kaste dem.
      Tommel opp for gjenbruk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg