SPAR PENGER OG MILJØ

Annonse

Visste du at elskling.no sammenligner strømpriser fra alle strømleverandører i Norge? Det tar faktisk bare 5 minutter å sammenligne og bytte strømavtale, noe elskling.no hjelper deg med helt kostnadsfritt..

Jeg visste ikke at det finnes så mange som 116 strømleverandører i Norge. Det gjør egentlig bare valget mye vanskeligere for meg som ikke har peiling på hvilken avtale jeg bør velge i utgangspunktet eller hvilke vilkår vi har i dag. Derfor er det genialt at strømkalkulatoren elskling.no hjelper meg med å finne den strømavtalen som passer best til akkurat Ulrik og meg ved kun å fylle inn postnummeret vårt.

Jeg ble overrasket over hvor enkel og rask denne tjenesten er, og glad for at jeg slapp å snakke med påtrengende selgere for å få det til. I tillegg er jeg veldig positiv til at jeg nå sparer både penger og skåner miljøet ved at vi gjorde noe så lite krevende som å bytte strømavtale. Vinn-vinn

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På elskling.no har de forresten en iPad konkurranse hver måned. Dersom du bytter strømavtale kan du være med i konkurransen gjennom å svare på noen enkle spørsmål. Les mer om konkurransen her!

Det er ikke vanskelig å forstå at elskling.no har hjulpet flere tusen norske husstander med å finne og bytte til en bedre strømavtale. Finn ut hvilken strømavtale som passer akkurat deg best her!

Følg elskling.no på Facebook her!

19 kommentarer

Siste innlegg