DEN BESTE HÅRMASKEN

Annonse

Som dere kanskje har fått med dere er jeg kjempeglad i produktene fra MayBeauty. Sannsynligvis har dere også hørt meg fortelle om de gode rutinene jeg har for egenpleie i løpet av uken. Forrige gang jeg skrev om dette var det huden min i ansiktet det dreide seg om, mens i dag vil jeg fortelle dere mer om hvordan jeg holder håret mitt mykt og glansfullt med den beste hårmasken jeg har prøvd.. På grunn av de gode resultatene den gir meg vil jeg anbefale deg som bor her i kalde Norge om å gjøre det samme, nemlig å ta vare på håret deres!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg som har extensions og som er avhegig av rettetang har endelig funnet redningen til de slitte tuppene. Nå som vinteren er her kulda har kommet for alvor blir håret mitt også ekstra fort tørt. Derfor er jeg glad for at Moroccan Miracle Hair Mask er blitt en av mine gode rutiner. Denne masken tar rett og slett vare på håret mitt og etterlater seg et glansfullt og mykt resultat som jeg virkelig nyter.

Steg-for-steg: Jeg starter med å vaske håret og tørke det lett med håndkle før jeg tar på hetten med hårmasken i. Deretter masserer jeg masken litt inn i håret for å fordele masken og så fester jeg teipen og lar den virke en halvtimes tid og noen ganger lenger. Til slutt så skyller jeg den ut, føner håret og nyter det imponerende resultatet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Moroccan Miracle Hair Mask er forresten skånsom for håret og selvfølgelig ikke testet på dyr. Hårmasken inneholder naturlige ingredienser som pleier og styrker håret ditt mens du kan slappe av og gjøre andre ting, som å se på tv eller lage middag. Resultatene kommer etter første gangs bruk og håret holder seg fint med regelmessig bruk. Jeg tar denne hårmasken en gang i uken nå om vinteren hvor håret mitt er noe vanskeligere å håndtere og trenger litt ekstra pleie. På grunn av de gode resultatene den gir meg vil jeg anbefale deg som bor her i kalde Norge om å gjøre det samme, nemlig å ta vare på håret deres.

Flere i familien får faktisk denne fantastiske masken blant julegavene under treet i år, fordi jeg ønsker at de skal skinne like mye som meg. Dessuten er det utrolig behagelig med slik egenpleie og jeg mener at alle fortjener den lille tiden det tar. Mange trenger bare et lite spark i rumpa for å skjønne hvor nødvendig det er å ta vare på både hud og hår. Derfor er dette den perfekte julegave til venninnen din, moren din, søsteren din, tanten din eller andre kvinner som du bryr deg om ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du også lyst til å gi håret ditt en oppfriskning nå før jul? Da MÅ du teste ut denne fantastiske hårmasken! Med koden juliannehair får du nemlig hele 30% avslag akkurat nå.. Trykk HER for å bestille.

P.s. Rabattkoden blir automatisk aktivert 🙂

6 kommentarer
    1. Da har jeg for 1gang i livet 😄 bestillt noe du anbefaler.. Jeg har langt tjukt “hulderhår” som virkelig trenger pleie nå på vinteren… Så håper dette er noe som virker slik det står på bilder…
      Venter spent på pakke i posten 😄

    2. Da har jeg bestilt den og, håper den kommer før jul og at den virker bra på mitt hår og. 😊 takk for tips .

    3. Jeg har prøvd den! Den har ingen aktive ingredienser som gjør noe av det hun sier. Dette er tull!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg