KLAR FOR FESTSESONGEN

Reklame

Forrige helg brukte jeg denne fine kjolen i 70-årslaget til min kjære svigermor. Vi feiret med god mat og drikke, etterfulgt av en skikkelig fest i båten vår. Den aller siste festen på sjøen i år. Det har Ulrik lovet meg. Hehe! Tilbake til kjolen.. Jeg elsker fargen lilla og er alltid like gira på glitter denne tiden av året. Jeg føler nesten at lilla er et like trygt valg som sort i disse dager, men samtidig gjør lillafargen mer ut av seg i festsesongen som for mange allerede har begynt.

Jeg har forresten snudd kjolen “feil vei” med åpningen på ryggen i stedet for utringning forran, slik den er ment. Kjolen er like fin begge veier. Jeg følte bare at det ble litt mye puppefokus med mine to store fordeler sammen med familie og barn. Jeg snur den kanskje når jeg skal på julebord med jentene eller noe annet gøy før jul som er litt mer uformelt.. Hehe! Kjolen blir i hvert fall med meg på flere festligheter før jul. Det er helt sikkert!

I kveld er det ny runde med Andrea på The Voice. Ulrik og jeg skal heie sammen med resten av familien på H3 arena. Håper dere vil være med å stemme henne videre. Hvis du vil stalke Andrea før kveldens opptreden kan du sjekke henne ut på Instagram –> @andreasantiagoofficial 😉

Det er som sagt bare 8 deltakere igjen i konkurransen og alle sammen er skikkelig flinke. Derfor blir det utrolig spennende å se hva Andrea har å by på i kveld. Jeg hører noen rykter om en sang med litt mer fart i enn forrige gang. Vi gleder oss!

Bildene er tatt på Støtvig hotell

(annonselenker) Du finner den lilla kjolen HER og skoene i sølv HER

Kjolen minner meg veldig om dette skjørtet som jeg har vist dere tidligere og som nå er på salg til bare 199,- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg