VINTERTURBAN

Reklame

(sponset behandling og produkt) Etter noen timer i frisørstolen hos flinkeste Maria på Head i Hegdehaugsveien har jeg fått lange lokker, fyldigere vipper og mørkere bryn igjen. Jeg er som vanlig fornøyd med forandringen og synes det er litt ekstra stas å gå festsesongen i møte med litt lengde på håret. Som mange sikkert har fått med seg bruker jeg extesions fra Luxushair. Maria setter alltid i litt under to pakker med fester som holder seg godt i tre måneder før de må heises eller håret må byttes. Er du flink med å kure håret ditt en gang i uken, nøye med varmebeskyttende og sover du med flette hver dag, så holder håret veldig lenge.

Ellers har jeg fått en ny “vinterturban” i garderoben. Hehe! Dere husker kanskje at jeg hadde helt dilla på turbanen min fra Missoni i sommer? Den som Ulrik kjøpte til meg i Portofino.. Nå som vinteren er her passer det bedre med min nye turban i velour, og spesielt denne nydelige burgunderfargen. Jeg vet at det er mye delte meninger om turban er et fint tilbehør eller ikke. I sommer var det nemlig mange som mente at jeg så rar ut med dette hodeplagget. Jeg synes definitivt at turban er stilig og ikke minst behagelig å ha på hodet. Dessuten mener jeg selv at jeg rocker looken og bryr meg derfor ikke om kritikken..

(annonselenker) Du finner turbanen HER til bare 69 kroner og kjolen HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg