JEG ER IKKE DEPRIMERT

Det forundrer meg at flere spør om jeg er deprimert på bakgrunn av lite aktivitet i sosiale medier. Jeg har sagt det før og nå føler jeg for å si det igjen.. Det er alt for mange som misbruker ordet “depresjon”. Ja, jeg har sperret kommentarfeltet på bloggen for å få mer ro rundt meg og føler at det hjelper. Jeg oppdaterer blogg, Snapchat og Instagram noe sjeldnere enn før fordi jeg ikke har overskudd til mer. Jeg forteller dere at jeg føler meg litt tom for energi i hverdagen og at jeg er mye hjemme alene. Så ja, det er en del følelser i spill om dagen. Men jeg er ikke deprimert. Overhodet ikke! Jeg føler meg faktisk ganske bra om jeg skal være ærlig, noe dere vet at jeg alltid er med dere. Jeg har det fint. Ulrik har det fint. Og vi har det fint sammen. Likevel har jeg som sagt et behov for å skjerme meg og oss litt i en periode siden jeg er sliten etter et år i en tøff prøverørsprosess og er redd for at kroppen min skal utsettes for unødvendig stress. Derfor tar jeg rett og slett ingen sjanser lenger. Helsen min kommer først, helt til jeg sitter med en baby i armene. Punktum.

Nå er det lørdag i stua. Jeg har handlet inn overdrevent sunn mat til denne helgen. Ulrik var ikke spesielt begeistrert for den laksen og de grønnsakene han fikk til middag på fredagskvelden og heller ikke for den fiksegratengen som lå i kjøleskapet til i dag, men det får bare være. Jeg fikk nemlig et innfall før helgen om at vi spiser for lite fisk her i huset. Helsen først, vet dere. Hehe! Vi har Häagen-Daz is til dessert da, så det er ikke noe slanking på gang. Jeg har faktisk kjøpt inn alle smakene som finnes av Häagen-Daz i Norge og måtte innom flere matvarebutikker for å finne Ulrk sin favoritt. Favoritten til Ulrik er Cookie Dough, mens min er Strawberry Chesecake. Nam!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg