JEG SENDTE MANNEN PÅ FOTOKURS

Hei, dere. Beklager at det har vært litt stille fra meg. Jeg har bare vært utrolig sliten, men det går bedre nå og det er ikke noe å bekymre seg over. Følelsene tar bare litt overhånd i blant og da går jeg tom for energi. Jeg har jo gitt dere beskjed om at jeg kommer til å ta meg litt fri fremover når jeg trenger det for å ta vare på meg selv. I går var det en slik dag. I går trengte jeg fri. Men over til dagen i dag..  Ulrik og jeg har vært på fotokurs! Eller, Ulrik var på kurs og jeg var med som “modell”. Nå som Ulrik skal begynne å hjelpe meg med bloggen fast krever han ikke bare timesbetalt, men også opplæring i form av et fotokurs og helst en innføring i Photoshop og Lightroom, noe han føler å ha fått etter dagens fotokurs med Marian Jade i Spire studio i Hausmannsgate. Kurset er ikke sponset, kun en investering jeg har gjort i min kjære ektemann for at han skal bli enda bedre i den jobben han skal gjøre for meg.

Marian (fotografen som holdt kurset) er som mange vet en venninne av meg. Vi er tidligere kollegaer og har jobbet masse sammen de siste årene. Jeg er veldig imponert av Marian som fotograf og det var nettopp derfor jeg spurte om hun kunne holde dette kurset en-til-en sammen med Ulrik. Jeg vil at Ulrik skal bli skikkelig god til å ta bilder, for når man er god på noe blir det mye morsomere med en gang. Ikke sant? Ta kontakt med Marian her om du er interessert i fotokurs! Marian holder kurs i både små og store grupper. Prisen varierer ut ifra antall deltakere og ønsket innhold. P.s. Ulrik er nybegynner. Man trenger ikke å kunne mye om foto for å melde seg på fotokurs. Bare forklar hva du vil lære i forespørselen, så tilpasses kurset ut ifra ditt nivå. Helt genialt og utrolig gøy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg