PELS, REKLAME OG SPARKLING I HVERDAGEN

Reklame

Hei, dere! Jeg så det var flere som reagerte på pelsen fra gårsdagens shoot. Jeg som dyreelsker selv er veldig glad for å fortelle at pelsen som blir brukt i Haust sine produkter kommer fra kontrollerte gårder hvor dyrene ikke er utsatt for inhuman behandling. De bruker kun pels fra dyr som også blir brukt i matproduksjon, og dunen de bruker er garantert behandlet i henhold til internasjonale lover om dun og fjær. Haust tar nemlig sterk avstand fra leverandører som plukker fjær fra levende gjess og/eller driver tvangsföring. For å kvalitetsikre produksjonen besøker de leverandørene sine flere ganger i året. Alt dette ble jeg fortalt før jeg inngikk et samarbeid med de som sponsorer og all informasjon om valg av materialer står på hjemmesiden deres, haust.no.

Over til noe annet.. Til de av dere som synes jeg har mye reklame på bloggen vil jeg bare forklare at det handler om at jeg er nøye og flink med merking av reklamen. Jeg merker annonser, sponsede tjenester og sponsede produkter heller en gang for mye enn en gang for lite.. Hehe! Dette innlegget inneholder blant annet annonselenker nederst i innlegget og etter de nye reglene skal ikke bare lenkene merkes med “annonselenker”, men også selve blogginnlegget på toppen til venstre slik som jeg har gjort øverst i dette innlegget. Jeg ser at det er mange bloggere som er sløve med merkingen for tiden, spesielt når det gjelder merking av blogginnlegg med annonselenker. Det er synd å se for oss andre som bryr oss om bransjen og tar reglene seriøst, men nok om det.

Her kommer ukens antrekk, som jeg kaller det. Denne uken er looken litt rocka som den også var i forrige uke, men samtidig kanskje en stil som er mer “meg” da jeg elsker glitter og lange skjørt. Dessuten føler jeg meg veldig komfortabel når jeg er pyntet på en casual måte som dette, og jeg trives vel aller best med håret ned. Men jeg synes det er gøy å prøve ut litt forskjellige stiler og ikke minst gøy å bli utfordret i nye retninger av Maria (stylisten min).

Skjørtet jeg har på meg kan styles til hverdag med en t-skjorte slik jeg har gjort denne uken eller til fest med (annonselenke) overdelen som hører til..

(annonselenker) Jakke: lignende her/ T-skjorte: her/ Skjørt: her/ Boots: her/ Veske: her

Hva synes du om antrekket? Jeg digger looken og har forelsket meg helt i det lilla skjørtet!

10 kommentarer
    1. Rev og mink blir ikkje brukt i matproduksjon , so der tek du nok feil. Om dei får pelsen frå utlandet, so kan eg no verkeleg lova seg at dyra lir ein pinefull død! Finst det gård i Norge som driv med fjærproduksjon?
      Bortsett frå dette, kjekk blogg!

    2. Sorry, men dette antrekket kledde du heller ikke, blir litt i samme gate som den store jeansen: blir liksom ikke deg. For voksent kanskje? Kle sånn som du pleier å gjøre, den enkle stilen er finest til deg:)) just saying👍🏻😊

    3. Helt ærlig synes jeg du kler deg langt bedre selv enn ved hjelp av stylisten. Du er normalt veldig stilig i klesveien men blir mer tantete i det hun plukker ut synes jeg :/ Synes også du generelt er flinkere til å velge klær som fremhever den fine figuren din mens de du har vist som hun har valgt har vært mindre heldige i den retningen.

    4. Hei Julianne! Dette er en av de første gangene jeg kommenterer bloggen din, men jeg har fulgt deg “i alle år”. Jeg er fast følger her, Instagram og Snapchat, du er alltid den jeg sjekker først ut på sosiale medier! Alltid har jeg likt antrekkene dine, og jeg gledet meg veldig til “ukens antrekk”. Jeg klarer ikke la være å si fra om det jeg har på hjertet nå, og der er ikke fint – sorry på forhånd! Men antrekkene disse to ukene som du har fått hjelp til er helt horrible og jeg kjenner deg ikke igjen, det er jo ikke deg liksom ?!
      Du har alltid hatt en så egen og personlig fin vri på ting, og måten du kler deg på og valg av antrekk er det jeg har likt deg så godt for. Håper ikke vi mister “Julianne” helt, jeg har full forståelse for at du endrer deg selv/klær/stil, selvfølgelig gjør du det. Jeg synes bare dette ble vel voldsomt og veldig anti-Julianne!

    5. Hei. Jeg har en kommentar til merkingen. Jeg har sluttet å lese en blogg pga dårlig merking. Og pga utlevering av barn. Grunnene til at jeg leser din blogg fast er:
      – jeg liker det jeg leser
      – du er ærlig
      – du merker riktig
      – du deler mye uten å dele for mye
      – du legger ikke ut lettkledde bilder i øst og vest
      Stå på! Du gjør en kjempe god jobb.

    6. Dette antrekket likte jeg ikke! Syns verken det lilla skjørtet eller t-skjorten var noe fin.. Jeg syns likevel det er kjekt å lese disse innleggene, og vil gjerne at du fortsetter med de.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg