DEN NYE FAVORITTMASKEN: FACE DRY MASK

Annonse

God søndag! Jeg er oppe og hopper etter en rolig og sunn helg. Det føles så bra å være tilbake i gode rutiner, både med tanke på kosthold, trening og hudpleie. Jeg kunne sikkert ha skrevet side opp og side ned om den følelsen jeg får av å prioritere helsen med å være fysisk aktiv og spise sunt, men i dag skal jeg snakke mer om gløden i huden min og en ny ansikstmaske som jeg sverger til

Face Dry Mask Treatment er et nyskapende produkt som Swiss Clinic er først ute med i hele Skandinavia. Masken er helt tørr, som den trendy sheetmasken og består av tre masker som brukes ni dager i strekk. Jeg føler at jeg har gjort ni ansiktsbehandlinger i salong etter å ha brukt Face Dry Mask nå i ni dager. Den gir fantastiske resultater og du slipper alt kliss og søl siden produktet ikke skal skylles av, noe jeg må innrømme at jeg digger.

Litt info:

Et ansiktsserum har 3-4 aktive ingrendienser. En vanlig sheetmask har rundt 4-5% aktive ingrendienser og denne har hele 87% aktive ingrendienser som gjør at huden får masse glow og som gir et resultat som holder i lang tid etter behandlingen. Resultatet jeg snakker om er en foryngret hud med mindre rynker og linjer, som de fleste ønsker seg.

Masken kan brukes både om morgenen og om kvelden. Jeg brukte den hver morgen i ni dager 15 minutter før jeg la sminken, mens jeg sjekket mailboksen og diverse nettaviser. Da funket den som en glowing primer og ga meg et perfekt underlag med en jevnere hudtone før jeg sminket meg. Men du kan også ta den på før du legger deg om kvelden for å våkne opp med en fresh, naturlig hud med glow. For best resultat bør du ha på masken i 15 minutter ni dager på rad, men du kan også bruke masken en gang i blant for instant glow når du har tid og lyst.

Jeg anbefaler egentlig Face Dry Mask Treatment til alle, både kvinner og menn. Ulrik ble veldig misunnelig da han så den gløden jeg fikk i ansiktet etter bare noen dager, og har allerede benyttet seg av rabattkoden under selv.. Hehe!

Swiss Clinic har forresten relansert logoen sin, og denne masken kommer i helt ny emballasje. Skikkelig fresh! 

RABATTKODE: Nå får du 15% rabatt på Face Dry Mask Treatment med kode “Face15”. Tilbudet gjelder en uke fra i dag 🙂

15 kommentarer
    1. Velger du å samarbeide med annonsører som tester på dyr eller driver uetisk på annen måte? Gjør du grundig research på forhånd? Jeg er svært kritisk til dårlige produkter og tjenester. Det er jo så mye å velge mellom.
      Ønsker deg en fin søndag 🙂

    2. Hei kjære deg,
      Vil bare tipse om programmet “Drømmen om et barn” som går på kanal FEM. Handler om flere par i prøverørsprosessen, og deres opp og nedturer. Tenker på dere hver gang jeg ser det.
      Ha en fin søndag!
      Klem

    3. Er du med på Stjernekamp ? Er ei der som er sykelig lik deg. Så Linnea Myhre la ut en snap av henne også å spurte om det var deg som sang! Haha

    4. Hei!
      Jeg lurte på en ting. Siden du ønsker å få barn, gjør det at du er opptatt av miljø? Bare lurte siden jeg har fått inntrykk av (vet ikke om dette stemmer) men at du stemte FRP?
      Er ikke miljø ganske viktig i og med at du ønsker barn og kanskje et godt miljø/klima/verden for eventuelle barn å vokse opp i?

    5. Hej! Jag såg dig på Tv och tycker du verkar vara fin på alla vis och är imponerad av att du är så öppen med er process. Undrar bara hur du tänker kring miljö och klädindustrins påverkan på miljön? Och även andra faktorer som barnarbete? Tänker du kring det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg