MIN LILLE BABY

Det ble en liten tur på sjøen i dag også etter at Ulrik kom hjem fra jobb. Nå ligger vi utenfor Bar Tjuvholmen og venter på en pizza Parma. Dag fem eller noe sånt med take away til middag.. Sånn kan det gå. Vi skal ikke bli beskyldt for ikke å bruke båten nok i hvert fall. Vi er jo mer i båten enn hjemme i huset vårt om dagen, og slik vil det nok være til langt ut på høsten.

Tidligere i dag var jeg en tur i klesbutikkene der hvor vi bor på Vinderen og fant meg blant annet denne fine vesken i kurv på Briskeby Gods som Ramp allerede elsker å sitte i. Jeg har lett etter den perfekte “båtvesken” lenge. En liten veske som jeg kan slenge på meg og oppbevare de mest nødvendige tingene i som telefon, lommebok, kamera, nøkler, hårbørste og Ramp. Hehe! Neida, men det er utrolig praktisk at han får plass i den når vi kjører fort og han vil bli bært eller når jeg skal gå av og på båten. Ramp er jo min lille baby som jeg er nødt til å ha med meg overalt. Han er så mamma-og pappadalt atte hjelp! Veldig koselig da.

I morgen kommer en ny runde med ukens spørsmål og et innlegg til. Jeg har vært litt slapp på bloggfronten i det siste og ikke tatt meg tid til å svare på så mye i kommentarfeltet, men det skal bli bedre og jeg besvarer som sagt nesten alle spørsmålene i “ukens spørsmål-spalten”. Derfor er ingen spørsmål som stilles forgitt.

Snart får vi besøk i båten, så jeg må gå å freshe meg opp litt. Ha en fortsatt fin helg. Vi blogges! P.s. Hyggelig om dere vil følge meg på Snapchat. Jeg har lagt ut en omvisning av båten på mystory –> pilotfrue

21 kommentarer
    1. høres herlig ut å være så mye på sjøen. ingenting er bedre enn båt og sjøliv om sommeren. ramp er bare helt nydelig

    2. Dagens tips til deg: Fargen på fine øyenbryn er aaalt for mørk til deg. Du ser ut som en “transe”. Det er ikke pent. Det runde ansiktet ditt blir også mer fremhevet med det. Se på bilder av deg selv. Er Ulrik i 50- årene? Ser han tar botox, men kroppen er “gammel-mann” aktig. Ingen “kasse” jo.,,

    3. Jeg lurer på om du kan svare på hvordan type behandling og medisiner du har gått på i de forskjellige forsøkene du har vært igjennom med ivf 🙂 Jeg holder nemlig på med det samme og skal begynne på medisinene i juli !

    4. Kanke si dokk e så my ute på sjøen. Dokk e jo Kunn i Oslo sentrum. Haha. Kom dokker ut av fjorden å utforsk slik osss båtfolk gjør

    5. Et spørsmål til til ukas spmrunde? Kommer dere til ha en lenger båtferie? F.eks til Vestlandet?
      Er vel kjedelig bare å kjøre tur i Oslofjorden

    6. Hei. Digger bloggen din 🙂 har et spørsmål, hvilken musikk hører du på, og hvilken artisg/gruppe er din favoritt? 🙂

    7. T : korleis veit du det?? Du sit kanskje å følger med og noterar? Og dessuten : KUN skrivast ikkje med to n”ar og med stor K midt i ei setning… Kva hadde du i norsk liksom..??
      Elena : Kvifor så spydig? Kva gir det deg og skrive slike kommentarar?? Stoltheit? God sjølvtillit? Eg spyr av slike frekke kommentarar, eg forstår verkeleg ikkje hensikten med det!! Teikn på dårlig oppdragelse! Vis litt folkeskikk då vel for svarte!!!

    8. Åh, så utrolig sjalu på den båten deres og take-awaystilen siste uken 😀 men er det noen som fortjener dette lille “avbrekket”, er det dere!
      Du er rå 🙂

    9. Spørsmål til spørsmålsrunden :Hvor lang tid bruker du på badet på morgenen?
      Bruker du å sminke huden hver dag? 😊

    10. Du ser såå fin og fresh ut! Livet ser virkelig herlig ut i båten deres. Jeg lurte på om du kunne fortelle litt om dine sminkerutiner, og/eller om du har noen favorittprodukter?

    11. Herregud Elena.. Finn deg noe annet å lese.. Julianne ser overhodet ikke ut som en “transe” og øyebrynene hennes er ikke for mørke etter min mening.
      Du ser flott ut Julianne 🙂 (Du må jo sitte å riste på hodet av noen av kommentarene her) og det som er så flott er at du tjener penger på disse idiotene 😂 Noe de helt sikkert egentlig vil, men gjør 😉 Og G: Jeg synes Stella ofte er på bilder sammen med Ramp jeg, men naturlig nok blir det ikke bilder av henne den uken hun er hos den andre “mammaen”..

    12. Måtte du aldri ta deg nær av kommentarene som postes her, kasta et blikk over hva som stod her og jeg merker meg at det er vanvittig mye misunnelse ute og går. Samfunnet er rart…
      Klems.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg