KISS AND SAIL

Hei, dere! Vi har vært på sjøen i hele dag. Ulrik, faren til Ulrik, Ramp og jeg. Fy søren for en fin dag! Nå snakker vi sommer og dette kan jeg bli vant til. Hehe! Det er visst meldt ganske fint vær resten av uken også. Heldigvis har Ulik fri til og med lørdag, så det spørs om vi ikke blir i denne fantastiske båten vår helt frem til det. Jeg er uten tvil helt frelst av livet på sjøen allerende og det lover jo bra ettersom at vi har tenkt til å feriere på sjøen de neste årene..

Kjolen jeg har på meg i dag er en av de to nye sommerkjolene mine, som jeg nevnte. Dette er en maxikjole i min favorittfarge om sommeren, nemlig gul. Dere ser forresten flere bilder og videosnutter fra dagen på Instagram @pilotfrue og Snapchat story fra i dag –> pilotfrue

Nå venter vi på de to niesene våre, broren til Ulrik og kona. Vi har lagt oss til utenfor Hanami på Tjuvholmen mens vi venter. Her er det sykt mye mennesker og god stemning. Planen er å grille og kose oss i middagsbukta i noen timer før vi tar kvelden alle sammen.

Det er forresten litt morsomt at det er så mye snakk om mensen i kommentarfeltet, siden jeg venter på at den skal komme i disse dager. Det er enda ingen tegn til at den kommer, noe som er veldig positivt ettersom at jeg pleier å ha det. Kanskje det er betyr noe positivt? Hvem vet.. Eller så er den bare forsinket etter alt som har skjedd med kroppen min de siste månedene. Jeg håper uansett på et mirakel <3



18 kommentarer
    1. Enig med Pershing der ja. Det så fryktelig rotete ut.
      Og du, en ting til. Kan du vær så snill å følge de samme reglene som alle andre gjør når det kommer til det å ta med hunder på spisesteder? Det har faktisk ingenting å si at Ramp sitter på fanget ditt eller at han er en liten veskehund, dyr har virkelig INGENTING å gjøre på en restaurant. Om mattilsynet hadde sett det der, så hadde det spisestedet fått en saftig bot – noe jeg forstår. Selvom Ramp er liten og du lever en relativt overdådig livsstil, så er ikke alt greit. Samme faen om de som jobba der sa det var ok (de må isåfall vært uvitende om reglene sine), men det er gjester rundt som kanskje er allergiske og ikke er så altfor stor fan av pels i maten, og som muligens er såpass allergiske at det skal lite til for å fremme en reaksjon. De skal vel ikke måtte flytte seg fordi DU tar med et dyr inn på restauranten når det ikke er lov.

    2. Lar du være med å oppgi hvor kjolen er fra for å få mer aktivitet i kommentarfeltet? Skjønner jo det hvis klikk genererer inntekt? Ser flere bloggere gjør det samme.
      Ha en fin dag 🙂

    3. Si til Ulrik at “den gyldne regelen” er at tausstumpen skal tilbake ombord om det lar seg gjøre. (om den Legg bare tauet en gang rund og tilbake ombord i båten, slik at selve knuten ligger ombord i båten 🙂 På den måten blir det mer “plass” til andre på pullerten (den jerngreia du fester i) på brygga 🙂 Dessuten kan du da stå ombord i båten, løsne tauet og bare dra deg av pullerten, slipper å gå i land hver gang dere skal tøffe utover! Vi gjorde samme “tabben” men lærte fort da fire-fem båter la tauene over vår og vi måtte frem med kniv på brygga, hehe! 🙂

    4. Til Julia:Du må ha ekstremt lite å gjøre..Gratulerer så mye med ny båt til dere begge to😊Håper dere får en fantastisk sommer og et nytt lite familiemedlem utover høsten ❤Klem

    5. Huff, mange negative kommentarer du skal måtte tåle… du lar være å skrive hvor kjolenber fra for å få klikk, du bør vurdere å bruke solkrem, du tar hunden med på restaurant og Ulrik kan ikke tauknuter… jeg sender deg varme tanker og ønsker deg alt godt!

    6. Tror ikke hun lar være å skrive hvor kjolen er fra bare for å få klikk. Kan jo hende hun har andre ting å gjøre akkurat nå. Som å kose seg og slappe av på båt tur. Vet ikke hvor hun har kjøpt den. Men for de av dere som lurer så finnes den på Ellos.no.

    7. Yvonne; det var kun et spørsmål da flere bloggere viser frem kjoler og andre klær i ulike vinkler, og omtaler den uten å nevne pris eller hvor de har fått kjøpt/sponset den fra. . . Ikke noe negativt ment fra min side 🙂

    8. så lenge knuten holder fast båten har det vel ingenting å si hvordan det ser ut.
      Alle blir solbrent i nye og ne.
      Kjolen er fra Ellos.
      Om noen var dødsallergisk mot lille Ramp hadde de gitt beskjed til de som jobbet der, eller generelt om det plaget noen.
      Kjipt måte å bruke ferien sin på, å hakke ned på andre.
      Digger deg Julianne, stå på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg