TIL MINE TROFASTE HATERE

Selvfølgelig fikk jeg negative kommentarer på spørsmålet om hvorfor folk leser bloggen min. Selv om det egentlig ikke henger helt på grep.. Hehe! Men samme kan det være. De mindre fine tilbakemeldingene passet bare ikke inn i listen med gode grunner til hvorfor man skal lese bloggen min. Det skjønner dere vel? Under ser dere hvorfor fem av mine trofaste hatere klikker seg inn her, dag etter dag (les: time etter time) og mine svar til de:


Svar: Det er tydeligvis et eller annet ved meg som du blir fasinert av siden du ikke klarer å la være, og det er jo egentlig ganske kult. Takk for at du klikker deg inn her, selv uten mål eller mening.

Svar: Du bruker masse tid på å lese om noe du synes er dumt og rart? Jeg forstår ikke hvorfor og må bare riste på hodet tilbake av deg. Helt ærlig!

Svar: Har du vurdert noe annet lesestoff som kan passe deg bedre? En annen blogg foreksempel som inneholder det du ser etter i en toppblogger? Det er jo tross alt ganske mange å velge mellom i dag. Bare et tips.

Svar: Jeg skal fortsette med blogging hvis dere fortsetter å le? Takket være sånne som dere får jeg nemlig kjøpe meg masse fine ting hver måned! Ønskelisten er såååå lang.. Dere aner ikke! På forhånd takk <3

Svar: Jeg skriver så mye dumt? La meg minne deg på at kommentaren din skulle være et svar til HVORFOR du leser bloggen min. Og forresten.. Jeg har ikke mistet noen venner etter at jeg startet å blogge. Tolk det som du vil 🙂

 

62 kommentarer
    1. 😂 😂 Å kjære kuleste Julianne 😂😂
      Dette er bare det RÅESTE innlegget jeg noengang har lest ever på en blogg (jeg leser ikke mange altså, men noen få, bl.a din liker jeg og finner det koselig å følge siden jeg har så kjedelig liv selv… Drømme seg vekk er lov…)
      Hahahaha det er bare så bra svar du har tilbake her.. Spesielt den med at du tjener penger på de som kaster bort livet sitt med å lese bloggen det må jo være det beste med hele greien…. 😂😂😂😂
      Keep UP the good work 😄😄😄
      Gleder meg til fortsettelsen 😎🍺

    2. Felles for disse kommentarene er at de som kommer med dem velger å være fullstendig anonyme. Skal man komme med noen sure gulp, så bør man i alle fall stå for dem ved enten å vise ansikt – eller navn (Eller begge deler). 😉

    3. Ikke bry deg, mennesker kan være ganske stygge, bruk tid på de som vil deg godt og som er glad i deg 🙂
      Jeg synes du har en flott blogg:)

    4. Vil bare si at jeg rett og slett kjenner på irritasjonen når jeg leser slike kommentarer du får på bloggposten(e) dine. Det er rett og slett ufortjent.
      Jeg er en leser på 20 år, som har lest bloggen din fast i lang stund nå. Jeg leser bloggen din for du er et godt forbilde! Du er selvsikker, og du er ærlig! Det er x-antall bloggere nå til dags som fremstiller livet “perfekt” og ikke viser “dårlige dager/hendelser”. Dette gjør at man får et forvrengt syn av hvordan livet er, for det er ikke “en dans på roser”. Jeg digger at du har et så sunt forhold til trening og mat – og at du blogger om så mye forskjellig. Fortsett med det. Du fremstår som en smart, vakker og reflektert dame. Det er noe å se opp til, virkelig.
      De som skriver dritt og bruker til på nedlatende kommentarer er rett og slett bare sjalu på deg, og hva du oppnår – det håper jeg du vet. God helg, fine deg:)

    5. Uff, jeg blir bare lei meg… Hva feiler folk? Stakkars mennesker som har så mye eder og galle innabords! De må ha noen kjipe liv.

    6. Haha, det måtte jo bare ramle inn noen negative kommentarer! Bra du ikke tar deg nær av disse, Julianne 🙂
      Alvorlig talt, jenter (eller gutter), dere behøver en eller annen form for hobby. Dere må ha rimelig mye tid til overs dersom dere gidder å lese en blogg dere ikke synes noe om. Og i tillegg også legger igjen sure kommentarer. Helt seriøst, jeg blir flau.
      Jeg synes du har en fin blogg, Julianne. Utrolig tøft å være så personlig og åpen mot oss lesere – jeg skulle ønske jeg var like modig! Jeg kommer nok til å fortsette å lese bloggen din, om ikke annet sporadisk, og fortsetter å krysse fingrene for at dere snart blir gravide.
      Maria, 23

    7. Endelig tør du skrive det alle tenker! Folk er så misunnelige at jeg blir dårlig langt ned i hjerterota!! Du er aldri negativ og står i det, selv om folk øser på med fryktelige kommentarer. Hatten av til deg vakre vesen❤️

    8. Jeg har ikke skrevet hvorfor jeg leser bloggen din, men her er min “grunn”: Jeg synes du virker jordnær og ekte, og jeg kan relatere mye til dine interesser. Jeg har selv chihuahua og synes det er fint å lese bloggen din hvor du som har et tilsynelatende perfekt liv (ingen har jo det) har valgt å være åpen om prøveperioden, jeg beundrer motet ditt, og ønsker deg og Ulrik kun det beste <3 Håper jeg møter på deg en dag i byen, da skal eg gi deg en klem 🙂

    9. Har følgt med på bloggen en god stund nå, du fortjener ikke de kommentarene. Men når det er sagt så må jeg si at din respons var helt konge😊 Jeg ler fortsatt 😂

    10. Er det virkelig sant?! Tenk at noen klarer å være så fulle av missunnelse og dritt! Blir helt matt jeg. Dette må være fjortiser med dårlig selvbildet…la oss ihvetfall håpe det, da de oppfører seg som det.

    11. Jeg blir stadig overrasket over at noen kommenterer at du er dårlig til å skrive. Etter min mening er du meget velformulert, og en av de bedre skribentene på topplisten😊 (Og jeg har litt peiling på området med en master i norsk😬).
      Tommel opp for det, absolutt en god grunn til å følge deg!

    12. Her er min grunn til at ” jeg slutter og lese bloggen din ” du har blitt utrolig frekk. Virker som du lider litt av ” stormanns galskap. Takk for meg.

    13. haha…urkomisk…. Godt du ikke godkjenner disse kommentarene for jeg vil ikke bli “assosiert” med sånne som slenger dritt kommentarer…du skjønner kanskje hvem jeg er? Ei som KUN skriver positive tilbakemeldinger og har jeg ikke noe bra å si, så lar jeg være. GOD HELG <3

    14. Jeg tror ikke det å provosere er noe negativt jeg. Du ligger høyt på listen å for å komme dit så tror jeg at man må ha meninger. Du skriver også om et spennende tema, det å være ufrivillig barnløs. Når man ser på andre bloggere som gjør det bra så handler det ofte om at de klarer å gjøre noe eller være på en måte som får dem til å provosere. Disse personene i innlegget ditt beskriver deg som dop. Hadde jeg vært deg så hadde jeg elsket det 👍🏻

    15. Blir helt oppgitt over alt folk kan kommentere. Du er flott. Trist å se hvor usikre og misunnelige folk er. Fint at du blogger om dette og faktisk legger ut kommentarene med bilder. Er det som gjør det til den ærlige og ekte bloggeren du er, du viser alt som det er uten å pynte på det. Du er rå, fortsett som du gjør

    16. Fantastisk, siste kommentaren din! Buuurn:) jeg vet ikke om vi skal definere det som “frekt” å gi tilsvar til sånt tull som det der altså. De har allerede gått ut med mangel på folkeskikk i sine kommentarer, at de får svar på tiltale må de egentlig bare godta. Det er de selv som har lagt listen.

    17. Denne kommentaren handler ikke om innlegget, men kan vi være enige om at kritikk ikke alltid er misunnelse?
      Blir matt av å lese det HVER gang noen kritiserer noen/noe.
      Over til innlegget. Dette var gøy!

    18. Men, du gjør det ikke bedre ved å publisere disse kommentarene og deres ip. Da synker du bare på deres nivå! Jeg synes det er greit du svarer for deg, men du kan vel gjøre det på en måte som ikke går til angrep på leserne dine. Det virker som du ber om tilbakemeldinger, men samtidig ikke vil ha dem. Om du skjønner?

    19. Hei 🙂
      Jeg skal prøve å komme med litt konstruktiv kritikk uten at det virker frekt eller nærtagende. Jeg er en fast leser av bloggen din, ikke pga noe negativt, men fordi jeg synes det er interessant og lærerikt å lese om prøveperioden deres. Synes dette er en fin ting å dele med mange, da dere overhode ikke er alene om å ha dette problemet. Tar meg selv i å håpe med dere. Og synes dette er hyggelig.
      Det jeg reagerer på er hvordan du har begynt å svare leserne dine. Jeg har full forståelse for at man tar seg nær av stygge kommentarer. Jeg hadde aldri taklet sånt (derfor jeg ikke har en blogg.(ikke at jeg hadde slått gjennom uansett)) jeg tror du bør prøve å heve deg over de kommentarene, i stedet for å svare frekt mot leserne dine flere ganger i uken. Husk at du har nye lesere, de stiller nye spørsmål. Sett heller pris på dette 🙂
      det skal selvfølgelig ikke være sånn!! Men stygge kommentarer er desverre en del av det å ha en stor, kjent blogg. Det er veldig trist, og utrolig synd at mennesker velger å synke så lavt, men noen av kommentarene dine i blandt er ikke helt innafor de heller. Jeg regner med at du har satt opp en vegg. En vegg fordi du er dritt lei av stygge kommentarer. En irritasjon som desverre kommer veldig frem i innleggene dine. Det er synd. For bloggen din er i bunn og grunn veldig fin. Du har mye spennende å skrive om, jeg interesserer meg for de fleste innleggene dine. Men vær så snill, prøv å tenke på de småfrekke kommentarene dine. Selvom folk behandler deg dårlig skal ikke du synke mot deres nivå. Jeg vet du er bedre enn det 😊

    20. Folk som bestandig skal rakke ned og prøve å ødelegge andres lykke er de som må ha det utrolig vondt med seg selv. Er jo INGEN som gidder å lese en blogg om det ikke interesserer dem, så slike kommentarer blir bare utrolig dumme. Det er alle fall normalt å ikke lese noe som ikke fenger en. Det er så masse barnslige folk, og det er jo ikke rart at unger blir mobbere! Unger som vokser opp med slike foreldre blir jo slik selv.
      Jeg synes det er fint at du svarer dem jeg, Julianne. Er jo ikke for å bevise at du tar til deg kommentarene, men det er faktisk ikke greit å holde på slik.

    21. Fantastisk hva enkelte kan få seg til å skrive🙈Jeg ville bare si at jeg syns du har en fantastisk flott blogg Julianne og gratulerer så mye med den lekre båten.Jeg ønsker deg og din kjære en fantastisk båtsommer og stå på med bloggen for det er ikke til å legge under en stol at å skrive blogg det kan du.De som mener noe annet kan ta seg en bolle😘

    22. Dette er mobbing og trakassering. Jeg råder deg til å konsekvent ikke svare de og bare slette meldingene. Ikke gi disse “små” menneskene en arena der de får boltre seg på. Ignorerer du de, så slutter de å plage deg. Dessverre hjelper det neppe på deres destruktive oppførsel, de vil gjøre som mobbere flest: finne et nytt offer. En måte å hevde seg selv, er å trekke ned noen andre. “Shake it off, girl!” og ha en strålende helg!

    23. Mange jenter som støttet deg her! Du fortjener et svar fra en mann som leser bloggen din innimellom. Jeg synes du skriver godt, og dessuten er du deilig! Brains & beauty 🙂
      Drit i folk med dårlig selvtillit som bare er kjipe!

    24. Haha! Det er nettopp derfor jeg leser bloggen din, du har bein i nesa og fremstiller absolutt ikke alt som perfekt, og den egenskapen gjør at jeg klikker inn daglig <3 utrolig artig med dette innlegget her, folk kan jo ikke annet enn å mangle litt intelligens hvis de selv mener at de leser "dum" lesestoff! God helg 🙂

    25. Hahaha! Veldig bra svar Julianne. Synest det er bra at du tørr å svare de på den måten. Elsker bloggen din<3

    26. Det er jo helt utrolig at det går an, haha! Jeg fatter ikke problemet med å bare.. IKKE lese blogger du ikke liker? Jeg har et par blogger jeg overhodet ikke kan fordra selv. Hva gjør jeg? Jo, jeg lar være å klikke meg inn. Easy as that! 🙂

    27. Jeg forstår virkelig ikke hva som går av folk. Om jeg hadde mislikt deg eller bloggen din, hadde jeg for det første ikke gått inn hit. Bloggere tjener jo penger på klikk, og jeg hadde jo ikke villet bidra dersom jeg ikke likte produktet. For det andre, forstår virkelig ikke hvorfor folk bruker av tiden sin på negativitet og å skrive negativt til andre. Blir så oppgitt av at folk gjør sånn mot deg og andre.
      Jeg fikk ikke svart på innlegget om hvorfor jeg klikker meg inn her, men vil bare si at det er så mange gode grunner – du er tøff som deler og belyser at det kan være vanskelig for enkelte å få barn, og du skriver godt og variert. Du er ærlig og veldig søt, samt humoristisk som her på kommentarene. Takk for at du er du, og for at du deler. Gleder meg til å følge dere videre! Riktig god helg ♡

    28. Så utrulig bra, Julianne! Eg hadde eit inntrykk av deg i starten at du kunne kanskje ikkje tåle alle dei stygge kommentarane, men fy f*** du er RÅ! Fint du legger ved mailadressen til noken der 😉 Kanskje dei får meir hets tikkande inn på mailen deiras 🙂 Håper vertfall det. Stå på!<3

    29. Hahaha så jævlig bra Julianne 😂👏🏼 Jeg tenker at når disse stakkars menneskene har valgt å gjøre så mye for å ødelegge dagen din (i stedet for å bare ikke lese bloggen din?? Skjønner ikke), så fortjener de at ip osv blir lagt ur. Dette er mobbing, og det kan man faktisk anmelde for, så de kan vel heller være glad for at du “bare” driter de ut offentlig 🤷🏽‍♀️

    30. Leser bloggen din for første gang i dag fordi jeg har fått høre at du er flink til å merke reklame. Har boikottet alle andre, så om dette fortsetter får du deg en trofast leser 🙂

    31. Uff og uff…tror det er snakk om mennesker som ikke får til livet sitt jeg.Det er mennesker som drømmer om noe annet,men ikke våger eller tør.Så blir du en de kan hakke på og få ut frustrasjonen sin. Dessverre forstår de ikke bedre.Det er snakk om en type mobbing men det er de kanskje ikke klar over selv.Trist at voksne mennesker ikke er mer kloke! Flott at du holder ut sånt som dette,og lever slik du ønsker.Du er sterk!!

    32. Fantastisk!! Hvorfor skal man la nettroll kaste negative kommentarer etter seg?
      Og ang posting av IP: alle som legger igjen en kommentar vet/burde vite at IPen ligger igjen. Eller kanskje det er derfor de tør å poste dette, fordi de tror at de kan sitte bak en skjerm og kose seg anonymt? Blir låk av dere. Er det rart at barn lærer å mobbe når vi ser forbildene som enkelte i kommentarfeltene er? Voks opp.
      Såklart skal du, Julianne, få svare de med samme mynt. Hvorfor skal de skånes når de velger å poste på nett (les: til dere som sier at Julianne burde tåle det pga hun velger å poste på nett)?
      Du er rå. Stå på videre☺️👏🏼👏🏼

    33. Du gjorde dagen min i dag, med tidenes svar på den ene kommentaren her altså 😂😂😂 Ler meg i hjel! At de leser gjør jonat du tjener mer penger så! Go girl! Du er rå Julianne!

    34. Hei Julianne 😊
      Vil bare si noe om denne flotte bloggen som noen klarer å si noe negativt om 😊
      Vi to er nok vidt forskjellig, så forskjellig som sikkert noen kan bli. Selv er jeg opptatt av friluftsliv, villmark, jakt, jakthunder, små ekspedisjoner, natur og helst så lite luxeriøst liv som mulig… Dette er ikke den typiske bloggen for meg utfra mine interesser! Men det jeg syntes er spennende med denne bloggen er at vi lever 2 helt sykt forskjellige liv, jeg syntes det kan være like spennende, om ikke mer😊 Jeg kunne lest en hel del blogger om friluftsliv, jakt, natur, ekspedisjoner osv, men dette får jeg så mye av gjennom det jeg selv gjør… Dette er bloggen jeg leser , pilotfruen sin 😊 Selvom jeg sitter å fryser i et telt ✌️
      Du gjør en fantstisk jobb😊 Stå på…

    35. Tror ikke jeg har kommentert her før, men nå måtte jeg bare. Leser bloggen din fast, rett og slett fordi du skriver bra og du virker som en ekte og god person. I tillegg så synes jeg det er så spennende å følge drømmen deres om barn.. heier på dere!!
      Jeg synes også at du svarer dine “haters” veldig bra! -De fortjener å få igjen. Det morsomme er jo at de ikke forstår at de er med på å gjøre deg til en toppblogger ved å klikke seg inn her dag etter dag.
      Ha en super sommer, og lykke til når dere starter prøvingen igjen på sensommeren! <3

    36. Hehe, tingen er at de er super fan av deg ❤️. De leser bloggen din hver dag, og noen time etter time 😂 pga de digger deg, og er fan nr 1:) you go girl 🙂

    37. BESTE svaret på den siste der, jeg lo ihvertfall godt! Du er så flink til å snakke for deg, Julianne, utrolig kul dame er du! 🙂

    38. Hvorfor i alle dager svare frekt tilbake?? Da er du jo på samme nivå spør du meg..hev deg over det!! Da får du respekt! De vil jo bare fortsette da de skjønner at det irriterer deg? Eller er det bra å ha “haters” for antall klikk på bloggen?

    39. Har du sett at Kristina andersen har skrevet et innlegg rettet mot deg? Jeg syntes hun er en kjempe jente, men jeg føler at hun og Ida er litt “bloggpoliti”, haha.

    40. Hva!?!? Skriver folk sånt? Bruker de tid på det?
      Du har en fin blogg og jeg heier på dere og at dere snart får en liten Lykke eller Severin i familien 💕 Min oldefar het Severin, nydelig navn 😉

    41. Du er rå ! 😁 jeg hat alltid synes det og vil nok bli ved med det 😎
      Ha en skjønn dag🌼🙈🌼
      og syns det er urettferdig at du utsettes for ugreie kommentarer. Det er så unødvendig gjort av de som skriver..

    42. Helt ærlig så syns jeg at du gir dine haters for mye oppmerksomhet. Kan du ikke bare heve deg over det og ignorere de? Min mening er at bloggen din er bedre uten tilsvar til haters o.l. I den lille tiden jeg har lest bloggen til nå synes jeg det har vært litt mange slike innlegg – samt at tonen ved svar på spørsmål av og til er noe frekk. Tenker at du har lite å vinne på dette. Dette er ment som konstruktiv kritikk, fordi jeg syns bloggen ville vært bedre uten dette. Og nei, jeg sier ikke at det er greit å komme med hatkommentarer – men de vil nok alltid komme dessverre. Stå på videre 🙂

    43. Jeg liker bloggen din fordi du er ærlig og oppriktig! Forstår ikke hvorfor noen absolutt skal være så negativ til denne bloggen.. har ikke lest bloggen din så veldig lenge selv, bare noen mnd. Men syns du gjør en fantastisk jobb med å forklare rundt temaet fertilitet. Det er mange som er i samme båt, og det får dem til å ikke føle seg alene i kampen. Ville dog ønsket noe mer om klær og aktuelle nettsider man kan shoppe på:) klem til deg

    44. Æsj så stygge mennesker er mot hverandre. Jeg skjønner det rett og slett bare ikke. Blir så provosert at jeg skulle ønske jeg visste hvem disse menneskene er å filleristet de.

    45. Haha, jeg ler! Trofaste hatere.. Fantastisk!
      Jeg leser bloggen din fordi du virker veldig jordnær, snill, kjærlig og veldig åpen. Jeg liker godt at du ikke er en av de som skal fremstille livet som helt perfekt, for vi vet jo at alle har både oppturer og nedturer, men de fleste blogger bare om oppturene..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg