HVOR BLE DET AV DENNE FREDAGEN?

Reklame

Hei, dere! I dag har jeg vært på farten fra morgenen til nå med små og store ærender som måtte handles og gjøres. Dagens høydepunkt var definitivft kjoleprøvingen i Lillestrøm. Jeg er nemlig på jakt etter den perfekte kjolen til et bryllup som jeg er invitert i på sørlandet denne sommeren. Bryllupet er ikke før i august, men det er aldri dumt å være tidlig ute. Grunnen til at jeg dro helt til Lillestrøm for å se på kjole er fordi det ligger en helt spesiell butikk der med et enormt utvalgt av selskapskjoler, som blant annet Katrine Moholt har benyttet seg av til Skal vi danse-sendingene. Vi snakker en butikk full av fine stoffer, glitter og paljetter. En skikkelig jentedrøm. Hehe! Jeg gleder meg til å vise dere kjolen jeg bestemmer meg for, men først må jeg nettopp det.. Bestemme meg.

Det er flere som har spurt meg om jeg har fått en ny negledesigner, siden jeg nevnte at jeg skulle fikse neglene mine på Sørenga her om dagen. Hun som fikser neglene mine heter Hanne (@nailsbyhanneeb) og er den samme jenta jeg har gått til det siste halve året. Den eneste forskjellen er at Hanne har sluttet å jobbe i den salongen jeg gikk til, og da hun sluttet så fulgte jeg med henne videre siden jeg er så fornøyd med den jobben hun gjør. Nå driver hun for seg selv på Sørenga hvor hun bor.

Under ser dere et bilde av mine nye negler med glitter som jeg er superfornøyd med. Såret på lillefingeren har jeg laget selv, bare så det er sagt. Det skal ikke Hanne få skylden for, stakkar.. Hanne tilbyr forresten utrolig gode priser om dagen. Du får nytt sett til 500,- og påfyll for 350,- Er du interessert? Kontakt henne på Faceook her

Til info: Neglene er sponset, derfor er dette innlegget merket som “reklame”. Forbrukerombundet har kommet med nye retningslinjer for publisering av sponsede innlegg, innlegg med affiliatelenker eller annen form for spons. ALT som kan smake av reklame skal nå merkes med enten “annonse” eller “reklame” i samme skrifttype og størrelse som resten av teksten. Altså, “I samarbeid med” eller “sponset et eller annet” holder visst ikke lenger. Du som vil lese mer om de nye reglene kan klikke deg inn her: https://forbrukerombudet.no/reklame-some 

Over til noe helt annet.. I morgen skal jeg i 75-årslag til morfar på Løkholmen. Løkholmen er et av mine beste ferieminner fra jeg var liten. Jeg hadde gledet meg til å vise hytta “vår” til Ulrik, siden jeg har snakket så mye om den. Men han er dessverre på jobb hele helgen. Jeg gleder meg likevel masse til å være sammen med familie og ikke minst til å se alle søskenbarna mine igjen samlet på et sted hvor vi alle har så mange gode minner, mye på grunn av morfar.

Nei, nå må jeg komme meg avgårde. Hvor ble det av denne fredagen egentlig? Neste stopp er hos Naomi (den andre moren til Stella) Begge hundene skal nemlig være der i helgen, så denne mamsen får litt fri. Eller, fri og fri. Jeg trives best med begge hundene rundt meg, men Ramp har ikke pass så jeg kan ikke ta han med til Sverige ennå. Vi blogges mer senere!
 

4 kommentarer
    1. Håper du finner en fin kjole! 😀 gratulerer med ny båt i samme slengen, det er kjempe gøy når man endelig får realisert en drøm! Jobber også i samme bransje og skal ha kundekveld på Askepott i Fredrikstad fredag 16. Juni 17:00! Håper vi ser deg!

    2. Wow for noen kjempelange negler! Jeg syns det ser sykt upraktisk ut men det sikkert fordi jeg har to bleiebarn OG bruker kontaktlinser 😂😂 Så oversiktlig at du viser oss de nye reglene fra Forbrukerombudet! Du er vel den eneste rosabloggeren man kan stole på 👍👍

    3. Godt der er du som skal gå ed de lange neglene, men fine ble de.
      Og hvor ble fredagen av, jo dagene som kommer og dagene som gikk, det er det som er selve livet

    4. gummitrynet…….du må jo være tvillingen til Jon Arne Riise..det er bare den korte klippen og det røde håret som mangler….da ville man ikke sett forskjell på dere…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg