NOE AV DET BESTE JEG VET

God kveld, til deg som leser. Nå er jeg hjemme igjen etter en hyggelig dag med familie. Hundene har vært alene i flere timer og det har heldigvis gått bra. Jeg blir alltid like lettet når jeg kommer hjem og ser at de har det fint sammen. Det gleder meg stort.

Noe annet som gleder meg stort er Ulrik og hans søte tekstmeldinger. Siden Ulrik sover mye borte på jobb og vi er såpass mye fra hverandre som vi er, så betyr de ordene han skriver til meg veldig mye. Ordene trenger ikke være mange og setningene trenger ikke være lange. Men de må være ekte, noe Ulrik er spesielt god på. Han er god til å formulere seg og skrive fra hjertet. Nå tror dere kanskje at jeg forventer meg mye av han, men det gjør jeg ikke. Noe av det beste jeg vet er når han skriver “jenta mi”. Så enkelt og så romantisk. Han vet nok ikke hvor mye de to ordene sammen betyr for meg. Jeg håper han vil kalle meg det for alltid, selv når jeg blir gammel og grå. For jenta hans vil jeg alltid være.

Nei.. Nok kliss. Hehe! Nå skal jeg snart legge meg, men først dagens episode av Skam på sofaen. Ha en fin helg. Vi blogges i morgen <3


 

16 kommentarer
    1. Man blir aldrig for gammel til å bli kalt “jenta mi” <3
      Du får gjennomgå så mye hetsing i kommentarfeltet ditt til tider at jeg får helt vondt på dine vegne. Jeg synes dere står frem og fronter en meget aktuell sak som er så vond og tabubelagt for så mange, på en så flott måte. Utrolig flott gjort, og jeg ønsker dere all lykke til!
      Klem fra Halden 🙂

    2. Jeg har fulgt bloggen din lenge men nå har den virkelig blitt kjedelig.. 🙁 Kombinasjon av få oppdateringer, kjedelig innhold og dårlige bilder. Og i tillegg er du lite sympatisk når du skriver/svarer til dine lesere. De du tjener penger på. Ikke bra. Håper bloggen tar seg opp. Inntil da – adjø! 🙂

    3. Hei Julianne. Imponert over hvor sterk du er. Har du noen tips å dele til andre i lignende situasjon? Har forsøkt å bli gravid i flere år, og blir like knust hver gang mensen kommer. Alltid like forhåpningsfull. Har du noen råd til hvordan man kan holde psyken under kontroll i en slik fase? Ps: du er utrolig vakker 🙂

    4. Det har skjedd noe med bloggen. Utrolig få oppdateringer og flere av dem er reklame. Innleggene er korte og uten innhold, dette går ikke rett vei nå takker jeg for meg og henger meg eventuelt på igjen når dere begynner prøveperioden igjen. Lykke til

    5. Hei, fine du 😊 Hvilken leppestift bruker du på bildet? Og hvor er den gule skinnjakka fra 😊?
      God helg!

    6. Enig med flere over her. Bloggen er dørgende kjedelig. Innlegg helt uten innhold, og mye reklame. Er dette en heltidsjobb?

    7. I motsetning til de som kommenterer over her, så synes jeg at bloggen er fargerik, ærlig og forfriskende. Jeg forventer ikke dype og reflekterende innlegg hele tiden. Jeg synes den skal gjenspeile ditt dagligliv, dine interesser og tanker. Jeg ble rørt da du skrev om det du setter pris på ved Ulrik. Det minte meg om meg selv og forholdet til min mann. Jeg gleder meg til å følge deg og dere fremover, og håper at du fortsetter å være deg selv her på bloggen. Jeg opplever mange bloggere som overflatiske, mens jeg synes du fremstår som både ydmyk, jordnær og ærlig med følelser 🙂 derfor blir jeg glad hver gang et nytt innlegg kommer. Det spiller ingen rolle for meg hvor ofte du publiserer og hvor mange annonser du har. Man velger selv om man vil kjøpe noe eller ikke.
      Stor klem, med ønske om en god pinse <3
      Mari Hansén

    8. #Jenny, #Anette, #Julie, #Emma??
      Hvorfor i alle dager er dere så hjernedøde at dere leser bloggen da hvis alt er SÅ forferdelig?? Må da være bedre dere får dere ett liv og gjør noe annet da vel… Eller nei, det går vel ikke… Stakkars dere… Nettroll…

    9. Var ingen som skrev at det var forferdelig å hå inn her, men det må være lov å komme med tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk til et produkt. Regner med du har gjort det selv også, hvis du har vært misfornøyd med et produkt du har benyttet deg av, f.eks en butikk du har handlet i. Det eneste nettrollet her er forøvrig du, som ikke signerer med navn, OG kommer med personangrep og ufine beskrivelser av folk. Shame on you!
      -Liv-

    10. Hei Julianne! Er du fornøyd med vippene dine? Jeg vurderer å ta der du tar. Hvor lenge synes du de holder?
      Takk for svar😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg