JEG HADDE ALDRI TRODD AT JEG SKULLE SI DETTE

For en herlig start på juni måned! Det været her kan jeg fort venne meg til, kjenner jeg. Åh, håper virkelig at varmen kommer for å bli snart. Det fortjener vi tålmodige nordmenn som går å venter på sommeren hele året. Jeg vet forresten at regel nummer en for å få bra bilder er å styre unna sola, men når den endelig titter frem her i landet så klarer jeg ikke å la være. Det er vel ikke vanskelig å se at jeg setter pris på finværet? På dager som dette sverger jeg som dere vet til utekontor. Jeg føler meg heldig som har mulighet til å jobbe fra solsengen og viser min takknemlighet ved å utnytte det til det fulle.

Men nok om været.. Det jeg er enda mer glad for er at jeg føler meg lettet. De siste ukene har gjort mye positivt med meg. Jeg trodde aldri at jeg skulle si dette, men jeg synes det er deilig å ha pause fra hormoner, symptomer og kanskje mest av alt fra selve spenningen i prøverørsprosessen. Det er rart å skrive disse ordene til dere for det blir jo det samme som å “si det høyt”, og når jeg sier det høyt så får jeg med en gang litt dårlig samvittighet. Jeg vet ikke hvorfor jeg får det, for om det hadde vært opp til meg hadde denne pausen aldri funnet sted. Men nå som jeg har blitt “tvunget” til å senke skuldrene og latt meg kjenne på hvordan det er å bare leve her og nå igjen så må jeg bare innrømme at jeg synes det er godt. Det er godt å bare være meg etter en lang periode med mye følelser og innvendig stress.

Vi blogges mer senere i dag. Da skal jeg gi dere en sniktitt på det nye soverommet..



 

13 kommentarer
    1. Du skal virkelig ikke ha dårlig samvittighet for å føle seg litt som seg selv igjen og tviler ikke på at det er deilig med en pause. Både hode og ikke minst kropp har godt av det så den er “fit for fight” igjen når tiden er inne 😀 Nyt været. Her i nord er det ikke så mye å skryte av og hører rykter om mer SNØ over helgen!! Men sånn er det her i nord ^^,
      Kos deg masse!

    2. Så nydelig du er <3 Og du? Ikke ha dårlig samvittighet. Det er klart at det er en ekstremt krevende prosess du står i på alle tenkelige vis, det er fullstendig menneskelig å kjenne på at en pause fra en slik situasjon gjør godt. Senke skuldrene, og gjøre seg klar til en ny start med ny energi og et nytt mot 🙂

    3. Jeg er helt enig med de over her. Tror du har godt av en pause slik at kroppen og hodet kan hente seg inn. Nyt sommeren med Ulrik og de to skjønne firbente, samt familie og venner. Plutselig er kroppen klar for å bære frem Lykke eller Severin 😉
      Klemmer fra Mari

    4. Vet du hva..jeg har det på akkurat samme måten som deg. Har tatt en pause nå fordi jeg/vi bare trengte det..det er et styr fra A til Å. Må antagelig gjennom dette igjen..men noen mnd pause gjør godt!

    5. Er det det at du har klart å bli gravid på egenhånd?
      Det er lett å fake alkohol på bilder, og du hinter til en stor drøm dere har hatt endelig har gått i oppfyllelse… Jeg bare mistenker det 😉

    6. Å senke skuldrene å slippe stress og mas og jag er bare sunt og du trenger ikkje ha dårlig samvittighet.
      Vi SKAL ta vare på oss selv..eller er det ikkje nok igjen til andre <3 klemmeting

    7. Jeg håper virkelig at du får en fin sommer. Kanskje det er det som skal til? Har selv slitt med prøving og da vi gav opp, hadde det gått tre år med kronisk stress. Plutselig ble jeg gravid på den vanlige måten.

    8. Det er fantastisk at sommeren endelig er her. Heldige dere som bor sørpå. Her i Bergen pleier sommerdagene å bestå av regn.
      Ønsker dere en superfin pinse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg