EN VELFORTJENT FERIE

Endelig er vi her! Fy søren for et sted. Jeg føler meg skikkelig heldig som får lov til å oppleve en tur som dette, og samtidig føler jeg at denne ferien er veldig fortjent. Det er virkelig ikke noe som kunne ha passet Ulrik og meg bedre akkurat nå. Vi trenger en ferie og setter derfor enormt stor pris på å bli invitert av mamma og stefaren min denne helgen.

Hotellet vi bor på heter "Eight" og er utrolig fint. Det er bare 18 rom på hotellet og vi har junior suiten, så det er skikkelig intimt og hyggelig. I tillegg ligger det i to minutters gangavstand til havna og "sentrum". Jeg bil derfor anbefale stedet videre til dere som har planer om å besøke Portofino i sommer.

Nå sitter vi på en restaurant ved havna og her har vi spist både lunsj og middag i solen med nydelig rosévin. Jeg har som dere vet en pause fra prøverørsprosessen og hormoner, derfor unner jeg meg å spise og drikke akkurat det jeg vil denne sommmeren og spesielt denne ferien..

22 kommentarer
    1. Det ser alldeles herlig ut 😊 Det må føles befriende å ta en pause fra den tøffe prosessen dere har vært gjennom. Kanskje det er en mening med det hele 😉 Kos dere masse 😊

    2. Dette ser super herlig ut, og så fortjent! Slapp godt av, med god samvittighet 🙂
      Over til noe helt annet, nemlig hjemmetrening med hund.. nå vet jeg ikke helt hvilke tiltak dere har gjort for at ramp skal ha det kjekt hjemme alene, men jeg tenkte likevel jeg kunne komme med et par tips fra en med lange arbeidsdager og hund alene..
      Jeg har min lille skatt på badet, med baderomsviften eller radio på. Da vil alle andre lyder som han hører bli litt borte, og han slipper gjerne å høre en haug forskjellige ting han er redd/må passe på. På badet har hun en god seng, vann og leker, inkludert en kong(tror jeg det heter). Det er en gummileke jeg fyller med leverpostei, og har i frysen en halvtime-time før jeg går, for at det skal bli litt vanskeligere å få det ut. På denne måten har hun noe å jobbe med, samtidig en skikkelig godbit 🙂 jeg er på ingen måte en ekspert, men har en hund som har det helt ålreit hjemme alene 🙂
      Masse lykke til videre med treningen, og kos dere på tur <3

    3. Heihei! Lite tips. Ikke la hunden sleike deg på munn/ansikt. En vakker dag får dere barn, og da er det ekstra viktig at hundene er avvent med slike “vaner”. Litt ekkelt er det jo også.

    4. Måtte ta en kikk på hotellet… Jaggu om jeg hadde betalt den prisen 20-25 tusen for en helg,bare for å sove der på natta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      Å lord… Nei da hadde jeg heller bodd “billigst mulig” og shoppet heller og hatt opplevelser for de pengene 😂😂😂 godt vi er forskjellig 😄
      Men såg veldig fint ut der, så kanskje endag og ta en lang helg hadde vært noe… 😍 såg det var hoteller fra 1400,- for en helg som så helt ok ut 😄😄

    5. Nei nå ble jeg glad! Så godt å se at dere tar ferie og koser dere 😊 dette vil hjelpe dere. Nyt dagene. Koselig å se!

    6. 7000 pr natt!!! Det er jo fere for tre i ei uke minst. Burde være fint da ja, men det er jo slikt som en gjennomsnittlig familie ikke har råd til.

    7. Du er så sinnsykt klein på snapchat… virker som du er redd for Ulrik og såvidt tørr åpne munnen.. er så pinlig å se på så måtte slette deg

    8. Kos deg maaaaasse med vin og det som hører til 🙂 før du vet ord av det er det 9 mnd (og gjerne mer) totalforbud, og det kan skje når du minst venter det 😉

    9. Hvilken app bruker du til å redigere bildene dine på Instagram? Likte spesielt det siste bildet du la ut:-)

    10. Herlighet så mye negativitet og stygge kommentarer du får! Fy så stygge folk er! JEg gremmes!
      Vil i allefal ønske deg lykke til med prøvingen videre. du har virkelig min medfølelse, for jeg vet hvor vanskelig det kan være å vente på barnet man drømmmer om 🙂

    11. Nyt en vellfortjent ferie, og kos deg med rosèvin! Kanskje det er akkurat denne ferien som skal til for at det skal gå deres vei. Jeg krysser fingrene for dere.
      Herregud så mye stygt folk har å si! Hva Julianne og Ulrik velger å bruke på hotell har vell dere ingenting med?! Vi velger også et godt hotell fremfor et som bare er billigst mulig. Folk er forskjellige og heldigvis setter vi pris på forskjellige ting. At dere vil bo billigst mulig er flott for dere, men for meg hadde det ødelagt hele opplevelsen da hotellet faktisk har noe å si for flere av oss. Du som kommenterte at du heller hadde valgt opplevelser fremfor hotell. Du tror virkelig at Julianne og Ulrik hadde valgt dette hotellet dersom de ikke hadde hatt råd til opplevelser og god mat I TILLEGG? Dere oser sjalusi lang vei, og unner ingen noe dere selv ikke har råd til. Takk gud for vi er forskjellige og misunnelse lenge leve. KOS DERE PÅ TUR, JULIANNE OG ULRIK!

    12. At Julianne & Ukrikk bruker X antall kroner på hotellovenatting, skal vel vi leserne bare ikke bry oss om. En må da tenke på at de også kanskje tjener godt.
      For min del tjenere jeg så mye at jeg klarer meg, og jeg har også penger til ferie, men ikke i denne prisklassen. Om jeg er misunnelig, overhode ikke. Da jeg aldri ville ha følt meg vel på¨et sånt fint hotell. Heldigvis er det forskjell på folk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg