VÅRT BESTE KJØP PÅ EBAY

Etter at jeg la ut et bilde av Stella og Ramp i sine nye bilseter på Instagram (@pilotfrue), så har jeg blitt bombardert med spørsmål om hvor man får tak i disse. Jeg skjønner jo det, for setene er superpraktiske og hundene elsker de. Dessuten sitter våre to små MYE tryggere nå som selve bagen også sitter fast i bilen, ikke bare selen rundt hundene. Vinn, vinn, vinn!

Hvor får man tak i disse? Bilsetene er kjøpt på Ebay. Det var Ulrik som bestilte de for noen uker siden, og han brukte denne linken: https://www.ebay.com/itm/132158419986. Dette er som dere skjønner ikke noe betalt reklame eller spons, kun et godt tips fra meg til dere med små hunder 🙂

Nå er det trening på herr og fru Nygård. Vi skal nemlig fikse sommerkroppen på rekordtid i år. Hehe, neida. Men noen harde økter hjelper på selvfølelsen før vi snart skal hoppe inn i badetøyet. Ha en fin lørdag! Vi blogges mer senere.

Har du noen gode tips til hva vi bør handle på Ebay? Det er Ulrik som er “eksperten” her i huset og gjør alle de gode kjøpene for oss. Jeg er bare en nybegynner..

16 kommentarer
    1. Hei Julianne!
      Har du sjekket at dette er godkjent for å frakte hund i ?
      Jeg spør fordi jeg trodde det kun var godkjent med lukket bur, eller sele på hund i bil! 🙂
      Småkjipt å bli stoppet i kontroll av statens vegvesen og få bot 🙂

    2. Hvordan er hundesetet festa til setet? Kun over nakkestøtta? Ser ikke ut til at den er festa til setebeltet? Og hvordan er hundene festet til hundesetet?

    3. Jeg tror loven sier du må merke alt som er sponset, du trenger ikke hele tiden å nevne hva som ikke er sponset. Du har blitt så utrolig høy på deg selv, jeg har fulgt bloggen en stund og den veien det går syns jeg ikke er så positivt. Jeg tror mange ser på deg som et forbilde, men jeg vet ikke helt om det er bra eller ikke. Jeg følger en del andre blogger også, men skal innrømme at det er bare på fin blogg kommentarene er som en berg og dalbane. Enten får du masse dritt eller så får du masse bra. Virker liksom ikke som du har en stødig gruppe av “kunder” om jeg kan si det sånn. Tror veldig mange klikker seg inn her for å se “hva har dama skrevet for noe teit i dag”
      Du kan ta det akkurat som du vil, men jeg ser en utrolig negativ trend i bloggen din.

    4. Tomine: Det er tydelig at du ikke følger med på bloggen til Julianne regelmessig. Jeg vil anta at de fleste som klikker seg inn her, er hovedsaklig interessert i prøverørsprosessen ikke drama. Det er åpenbart at hun har mange som støtter henne, så påstanden din om at hun ikke har “en stødig gruppe av kunder” kan virkelig ikke underbygges.
      Det strider mot all logikk at du klikker deg inn her, om du ikke liker retningen bloggen har tatt. Er du her utelukkende for å kritisere?

    5. Tomine :
      Jeg er en stødig fan av Julianne 👌🏼 Jeg er ikke nødvendigvis enig i alle utsagn, men jeg synes hun virker tvers igjennom god, snill, direkte og ærlig. Hun pynter ikke like mye på hverdagen som de fleste andre toppbloggerne, og har masse humor og selvironi. Ønsker henne alt godt, og heier på henne både karrieremessig og på privaten 🙂 Synes hun er flink til å merke innlegg riktig jeg. Bedre å være ærlig om at ting ikke er sponset hvis de ikke er det, enn at folk skal spekulere. Synes hun får ekstremt mye ufortjent kritikk.. Heia Julianne 💖

    6. Å hva så om ting ikke er merket med at det er sponset.. Noen har problemer å må henge seg opp i bagateller.. Jeg er ikke her for å sjekke hva som er sponset, jeg leser bloggen forsi jeg liker den..

    7. Linn og Stylebyfrm
      Det er i vår natur at vi støtter henne i prøverørsperioden. Jeg håper for all del hun blir gravid og får barn så ikke missforstå meg, men hvis du ser på de innleggene som gir henne kritikk, så er det ingen av de som har interesse for prøverør som svarer. De er helt og holdent interessert i hvordan den prossesen går, det kunne vært hvem som helst som skrev om det. Folk støtter prøverørsperioden, ikke henne. At hun er tvers gjennom god og snill – så lenge hun får noe igjen for det så ja. Direkte og ærlig er hun helt sikkert.
      Jeg personlig syns hun sender ut signaler at hun er der oppe og alle er under henne på måten hun uttaler seg på og snakker/skriver.
      La meg snu det sånn, ville dere med 100% ærlighet sagt til deres barn at Pilotfrue er et veldig bra forbilde?
      Hun får kanskje mye ufortjent kritikk, men hun er utrolig flink til å slenge dritt om andre også.

    8. Tomine: Lurer på hvordan Pilotfrue har slengt dritt om noen i dette innlegget, eller i noen som helst innlegg. At hun innimellom får nok og sier i fra, det syns jeg er helt innenfor. Og jeg håper virkelig datteren min også gjør det, om noen konstant skulle granske henne for å finne noe å klage over. For ja, jeg har en datter på 9 år, og er det noen bloggere jeg mener er et godt forbilde for henne så må det være Pilotfrue. Hun har noen meninger som mange er uenig med, med likevel er hun ikke redd for å ytre dem og stå for dem. Jeg håper virkelig ikke min datter frykter å si sin mening heller, selv om hun vet andre skulle reagere på dem. Hun har sunne interesser som trening, er glad i dyr og virker som en person som er positivt på livet og er ikke den som gir opp på grunn av noen tilbakeslag, egenskaper jeg også håper min datter også vil opprettholde etterhvert som hun vokser opp. Og ikke driver hun å fikser kirurgisk på det ene og det andre utseendemeesig, men faktisk fremmer det naturlige, noe jeg håper min datter vil lytte til, fremfor å ønske seg f.eks. silikon, rumpeimplant eller fjerning av ribbein etc. for å bli “perfekt”, som så mange andre bloggere.
      Så ja, jeg kan absolutt si at Pilotfrue er et bra forbilde til mitt barn den gangen hun begynner å lese blogger.

    9. Tomeine: Vi lesere må være forsiktig med å kritisere en person vi ikke kjenner “on a personal level”. Synsing din er ikke tilstrekkelig. I tillegg synes jeg du må vise forståelse for mottaker. Ikke vet jeg andelen av kritikk og hetsing Julianne får, men det jeg kan si er at mange lesere kan være smålige som på sikt kan være irriterende.
      Kritikken synes jeg heller burde rettes mot bloggere med stor innvirkningskraft som fremmer plastisk kirurgi og umoralsk oppførsel, ikke en person som virker “høy på seg selv”.
      Personlig er jeg en kritisk stemme, men jeg fokuserer ikke på bagateller.
      Det skal ekstremt mye til for at jeg skal anse en person som et godt forbilde. Paven er mitt forbilde.

    10. Sånn må jeg bestille til min lille også!😊Det er så sykt mye gøy man kan bestille på ebay, og ikke minst billig! Jeg pleier å bestille halsbånd og leiebånd til Lucas, min chihuahua:) Bestiller også forskjellige klær og vinterjakker når det er sesong for det. Ellers liker jeg å bestille smykker, ringer, øredobber osv til meg selv. Også mobildeksel, masse småting egentlig 😄 Det er jo rene julaften når man har tatt av litt på ebay og det plutselig ligger 17 små pakker i postkassen😅 Klem fra meg og Lucas💜 Sender dere varme tanker🌸🌸🌸

    11. Nydelig vofs. Ja, jeg skjønner skuffelsen. Men kanskje du har rett – at kroppen din har godt av en liten pause fra hormoner og innsett. Så stiller du sterkere og bedre rustet til et nytt innsett utpå sensommeren! Du/dere er så modige som deler! 😀

    12. Hei Julianne
      Jeg ville nok investert i hundebur til deres to søte små 😀 Vi har selv to hunder og hundebur er et av de beste kjøpe vi har gjort. Da sitter dem trygt i hvert sitt og det er godkjent i bil med merket TUV. Dessverre er ikke disse tøy baggene det i bil :/ selvom de er veldig praktiske.
      Det finnes et bur som har to etg, som helt sikkert hadde passet dine 😀 Da tar det heller ikke så stor plass i bagasjen 😀

    13. Tusen takk for tips 🙂 Denne måtte jo bare bestilles, håper den er stor nok.Blir sele og.Lykke til,håper det går deres veg snart, xx

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg