GRATULERER MED DAGEN!

Bunadene er sponset

Hipp hurra for 17. mai, dere! Ulrik og jeg er sååå fornøyde i våre splitter nye bunader fra Norske Bunader i dag og det synes GODT. Hehe! Dette er jo Ulrik sin første 17. mai i bunad ever og min første i hvit løkenbunad, så her i huset er det mildt sagt god stemning. Er vi ikke fiiiiine? Hehe! 17. mai er seriøst verdens beste dag. Jeg er så glad for at jeg har så mange gode venner som vi får lov til å feire denne dagen med <3

Gratulerer med dagen, alle sammen!

16 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til dere to også. Dere er bare helt eventyrlige vakre og den hvite løken bunaden er nydelig. Så kos dere videre og jeg heier fortsatt på at alt går deres vei.-)

    2. Hei. Fine dere var!
      lurer på hvorfor kjøper dere ikke norsklaget budnad istede for fra kina osv?
      dere har jo råd til det… :p

    3. Dere er nydelige i bunader. Er og veldig glad i den store bunadsdagen, har sydd bunaden min selv, litt ekstra stas.
      Leste bloggen din i går, så og at du nevnte spådamen for noen dager siden. Jeg kommenterte, da du første gangen skrev om spådamen, at du får barn, du får tvillinger. De er helt tydelige i koppen din, men jeg var da litt usikker på tidspunkt, men de kommer, det jeg ikke kan se er om du føder dem eller apoteker. Imidlertid vil jeg enda en gang innstendig be deg om å gå til soneterapeut, før det kanskje er for seint, før du er fri for egg.
      Krysser fortsatt fingrene for dere.

    4. Hei ville bare dele denne med deg. Jeg kom akkurat over en YouTube kanal (shannon Rose Vlogs) der hun deler om livet sitt og har nettopp begynt med prøverør. Veldig ærlig og filmer telefonsamte med lege og greier. Om du vil høre andres historier 😉

    5. Jeg har alltid eeelsket damer/jenter i bunad,men syntes det var så rart på menn.Men jeg syntes Ulrik kledde bunad syykt bra!😎Å den bunaden bare skriker deg💕xoxo😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg