EN FØLELSESLADET DAG

Hei, dere. Jeg beklager sen lyd igjen. Den pausen min fra bloggen var egentlig over, men etter en dag som dette så har jeg ikke mye energi til overs og det går dessverre ut over bloggen. Men jeg vil likevel si hei til dere som følger meg her inne og prøve å forklare meg litt. Jeg har nemlig hatt en spesiell dag med mye blandede følelser som har tatt overhånd. Det går fint med meg altså, men jeg kjenner meg veldig trist og lei etter flere nye beskjeder.

Det begynte med at jeg tok en blodprøve i forrige uke da jeg var hos gynekologen min her i Oslo og i dag fikk jeg svar på denne prøven. I tillegg til prøvesvaret tok jeg en ny blodprøve i dag som jeg også har fått svar på nå i kveld. Jeg kommer tilbake til alt dette på torsdag, for nå er fokuset 17. mai og feiring. Jeg skal i hvert fall prøve å kose meg så godt jeg kan i morgen sammen med Ulrik og masse gode venner, ikke bare sitte inne og tenke som jeg ville gjort dersom morgendagen var en helt vanlig hverdag. Jeg har godt av å få tankene på andre ting enn denne forbanna prøveperioden akkurat nå. Unnskyld ordbruket, men jeg mener det. Noen ganger så lurer jeg på om det hviler en slags forbannelse over meg og denne prøvingen..


Vi blogges mer i morgen!

27 kommentarer
    1. Ha en fin 17.mai, luft hodet for andre tanker… Kos dere masse sammen…
      💕
      Jeg må jobbe den dagen, så her blir det ikke å pynte seg med bunad iår desverre 😢
      Men kake og is og brus skal jeg kose meg med i matpausen 🌸

    2. Du sier A men ikke B. Skjønner at du ikke vil si det før 17 mai, men da kunne du vel ventet med å nevne blodprøven til torsdag???

    3. Nå må du slutte med den sytingen….du går bare hjemme og tar deg ut…filer negler og sminker deg…..synes ikke synd på deg i det hele tatt….stokk dum er du i tilegg…skjønner ikke hva han du er gift med ser i deg engang….og innse at du er en av dem som aldri kommer til å føde et barn…..fy fader så kvalm jeg blir av alt dette jåleriet ditt…..ÆSJ !!

    4. Krysser fingre og tær for deg, og er helt sikker på at drømmen din går i oppfyllelse før du vet ordet av det <3 Ønsker deg en fin 17 mai feiring med din kjære og gode venner og familie <3

    5. Levebrødet til denne damen er jo klikk så ikke vær så krass folkens :-/ Fortell meg at dere ikke ville gjort det samme 🙂

    6. Julianne,
      Jeg har fulgt deg en stund, og må bare si at jeg beundrer din styrke i denne tiden. Dette er vanskelig og tungt å gå igjennom og det er utrolig vondt å kjenne på denne typen maktesløshet. Jeg går selv igjennom en tøff kjærlighetssorg for tiden, og møtes av mye av det samme som jeg ser i kommentarfeltet her. Typen “ta deg sammen” “du er så heldig som har ditt og datt” “det er ingen menneskerett” etc. hvor andre trivialiserer det du opplever.
      Og selv om det for andre kan virke som at man tar ting for tungt, at man må realitetsorientere seg osv, så er det faktisk ikke så enkelt når man står midt oppi det. Det oppleves så massivt og vanvittig tungt. Og håpløsheten kan ta en.
      Men fy søren, Julianne. Vi står på beina enda både du og jeg. Det er rart hvor sterk man kan være, selv om jeg flere ganger det siste året har følt for å gi opp. Men det kan man ikke. Litt forskjellige situasjoner, men ser noen paralleller allikevel.
      Jeg ønsker deg og Ulrik alt godt, og krysser fingrene for dere i fremtiden.

    7. INGEN vet hvordan dette føles for deg. INGEN skal få lov til å dra deg ned med de stygge kommentarene sine. Steng de ute, og hold fast på drømmen selv gjennom tunge dager. Jeg har selv vært gjennom tre IVF, og vet hvor tøft det er å vente på at kroppen skal bli klar. Lykke til fremover 🌷

    8. Anbefaler at du tar en pause fra prøvingen. Slik at kroppen din kan komme seg igjen. Kan ikke være bra all den medsineringen som du har gått på. Ha ein fin dag i dag og kos deg masse og slapp fodt av. En stor varm 17mai klem til deg og Ulrik🇳🇴🇳🇴

    9. Line: wow! Du er virkelig et forbilde for unge, tenk å te seg sånn i et kommentarfelt. Er det noen som ikke bør få barn er det sånne som deg, som kun sprer kvalme og skal rakke ned på andre. At Julianne og Ulrik trenger litt hjelp på veien betyr bare at de går all in for å bli foreldre. Gå et annet sted med den syringa di.
      Stå på, videre dere!! Heier på dere! Hilsen en som er til utredning selv

    10. Vet hvordan du har det, kjære Julianne. Ingen som klarer å begripe dette om de ikke har vært der selv. Det er mye komplekse følelser.Heier på deg og synes du er flott som deler 🙂 neste 17 mai har du nok henda fulle med en liten en skal du se 🙂 sender deg en varm klem, og håper du klarer å le av disse patetiske kommentarene ovenfor 🙂

    11. Det er utrolig hva enkelte klarer å lire ut av seg. Som denne Line som postet 07:35.
      Hva vil de oppnå annet enn å såre, hvordan har de det med seg selv som kan skrive så stygge ting.
      Hev deg over disse nettrollene.
      Lykke til videre i prosessen

    12. Må si det er nesten litt tragikomisk at det finnes individer på denne planeten som i det hele tatt kan bli så grønn av misunnelse at de må spy ut all eder og galle de klare finne på… Er ikke mye med slike “mennesker” desverre…
      Underholdning hvertfall..
      Og hev deg over slike… Er triste skjebner der ute…

    13. Ingenting overrasker meg lenger, egentlig, men fy SØREN så mye slemme mennesker det finnes her i verden. Fy søren! Tenk å oppføre seg sånn mot noen som allerede har det leit, det er rett og slett ondskapsfullt. Skulle gjerne fiket til hver og en av dere, skam dere! Hold dere for gode til å klikke dere inn her da, hvis hun virkelig er så fæl.

    14. Altså, folkens. Line, jeg håper virkelig du er en tenåring, for hvis du er eldre enn det så finnes det ytterst få forklaringer på en så hjernedød kommentar. Det Julianne går igjennom kan absolutt gi en person rettigheter til å både “syte”, rope, skrike, gråte og rive seg i håret av frustrasjon og savn. Her har du et par hvis største ønske er å få seg barn, men det skal vise seg å være den absolutt vanskeligste tingen å få gjennomført. Julianne syter ikke, tvert i mot så vil tro at hun faktisk velger å såvidt uttrykke litt av den frustrasjon hun faktisk føler. Voks opp Line, og hvis du tilfeldigvis er voksen.. stakkars deg.

    15. Nå syns jeg du skal stenge kommentarfeltet en periode, eller bare ha det åpent på enkelte innlegg. Du fortjener ikke de stygge kommentarene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg