ET EKTE SMIL

Inneholder sponset behandling

Jeg skal innrømme at jeg har gitt dere noen falske smil i det siste. Ikke fordi jeg er en falsk person, men fordi jeg har strevd med å holde humøret oppe. Men en ting kan jeg love dere og det er at det smilet dere ser nå er helt ekte. For selv om jeg har hatt noen tunge uker klarer jeg heldigvis å fokusere videre nå. Jeg er ferdig med å deppe og ferdig med å gråte for denne gang. Snart er dette tredje forsøket “glemt” og vi i gang med det nye forsøket, og nå som den triste nyheten er ute og vekk fra skuldrene mine føler jeg meg skikkelig lett og glad. Det skal sies at dette fantastiske været hjelper på og selvfølgelig lille Ramp som ligger på fanget mitt as we speek. Hehe! Senere i dag får jeg besøk av Naomi (den andre moren til Stella), Stella og Kaja. Vi skal kose oss på takterrassen og nyte noen glass rosé i solen. Ja, for nå tar jeg meg en liten pause fra “livet som gravid”. Men jeg er snart tilbake med full fokus på min aller største drøm, nemlig å bli gravid.

Jeg har lyst til å fortelle dere om planen videre veldig snart og håper dere vil fortsette å følge Ulrik og meg på denne spennende og følelsesladede reisen. En reise som ble mye lenger enn hva jeg hadde trodd, men som forhåpentligvis ender godt til slutt. Når det er sagt så har jeg en følelse på at den gode slutten og målet nærmer seg og er veldig optimistisk til fryseforsøk på grunn av mindre hormoner i forkant og fordi jeg faktisk har bltt gravid med et fryst egg før. Tvi tvi!

Ellers vil jeg fortelle dere at jeg har begynt å gå fast hos Extend Your Beauty som ligger i Bygdøy alle 11. På denne salongen har de virkelig alt innen skjønnhetspleie. Jeg går hit først og fremst for negler, men på mandag skal jeg tilbake for å få en etterlengtet ansiktsbehandling og massasje. Det er ingen hemmelighet at denne prøvingen gjør meg både stresset og anspent i kroppen, så det er på tide at jeg unner meg litt pleie og setter meg selv i forsetet. Det er heller ingen hemmelighet at alle dissse hormonene jeg putter i meg for hvert forsøk påvirker huden min i form av urenheter. Derfor gleder jeg meg veldig til å freshe meg opp litt nå før 17. mai og ferie.


Til slutt vil jeg takke for alle de varme ordene Ulrik og jeg fikk under gårsdagens innlegg. Vi er heldige som får så mye støtte ♡

29 kommentarer
    1. Jeg har så troa på neste forsøk! Jeg ble oppriktig lei meg når jeg leste at det ikke hadde gått veien, men jeg føler det på hele meg at det går snart <3 du er så tøff, Julianne!
      Jeg heier på dere <3

    2. Hei, tenker på dere i denne tiden. Har selv vært igjennom endel prøverørsforsøk og kjent på mange skuffelser. Hos oss var det tilslutt fryseforsøk som ga resultater. Er nå gravid med tvillinger etter fryseforsøk. Stå på. Det blir deres tur. Krysser fingrene for at fryseforsøk blir deres lykke også.

    3. Dere er rå! Trist dere må vente to sykluser nå, siden du har gått på støtte i Svangerskapet, men i slutten av sommeren er dere klare igjen! Nyt sommeren!

    4. Flott at dere går videre,men skal si dere har tøffe tak.Stå på,heier på dere. Synes det er supert at du nyter litt vin i hyggelig selskap.Vi skal leve litt ekstra godt nå i disse få ukene vi har med varme.Det å få massasje og pleie seg selv litt er så bra..fotsone er også svært avstressende og balanserende.God lørdagskveld! 🙂

    5. Kos deg masse med rosévinen og nyt finværet! Gleder meg til å høre om reisen videre når det kommer ut 🙂

    6. Jeg kjenner ett par som prøvde 6 ganger uten å lykkes ..forholdet tok slutt og han fant seg en annen….de fikk barn etter ett år. hun fant seg også en ny men er fortsatt barnløs etter 2 år i det forholdet.

    7. Flotte deg! Krysser alt jeg har for at neste forsøk blir bra! Det hadde vært så koselig å sett deg på videoblogg igjen:) Hva med en housetour?☺️

    8. I alle dager.. blir litt sjokkert over kommentarer som folk får seg til å legge ut på innlegg som det forrige. Stå på Julianne og Ulrik! Vi er mange som heier på dere ❤️

    9. Føler med deg og Ulrik, er selv i samme situasjon som deg, ble også gravid omtrent samtidig som deg, men mistet i uke 5, samme skjedde mnd etter, men da i uke 6.
      Vi vet hvertfall at vi kan bli gravide, og krysser fingrene for at det snart er vår tur, syns vi begge fortjener det nå❤

    10. Stakkar jeg syns litt synd i deg. Moren din må jo ha mistet deg endel ganger i gulvet da du var baby!!!
      …Seriøst…!!???

    11. Hei, hva heter du på snapchat? Neida.. 😁 første gang jeg kommenterer en blogg. Kona mi og jeg har vært gjennom 7 prøverørsforsøk og skal snart gjennom 3 nye forsøk. Aldri gi opp,!😊 lykke til! -Roger

    12. Hei Julianne 🙂 Håper dere lykkes på neste forsøk❤️ Bare en ting jeg lurer på☺️ Har du prøvd akupunktur? Nå hadde ikke jeg samme utgangspunkt som deg/dere. Men gikk til en akupunktør på Majorstuen som har spesialisert seg på ufrivillig barnløshet. Jeg ble gravid. Har stor tro på at det var en medvirkende faktor! Hadde ville prøvd det! Lykke til med neste forsøk❤️ ønsker dere det beste!

    13. Ååh, så vondt det gjør å høre at det ikke klaffet denne gangen.. Jeg er så lei meg, og krysser alt som krysses kan for det neste forsøket. Stor klem til dere begge, stay strong <3

    14. Så godt å høre at du har det bra <3 Gleder meg til å følge dere videre! Har virkelig troen på eskimoene detes 🙂

    15. Trist at det ikke gikk denne gangen heller..:( Jeg ble gravid på fjerde prøverørsforsøk.. Etter 3 forsøk byttet vi klinikk og da satt det på første forsøk på den nye klinikken.. De byttet om på medisinene og det gjorde nok utslaget for oss:) Har dere vurdert dette?? Jeg ble også gravid med barn nr.2 på denne klinikken også..💕 Jeg anbefaler virkelig klinikk Hausken i Haugesund. De har vel nettopp startet en klinikk i Oslo også! Kanskje litt vanskelig og gjøre det når dere har egg på frys der dere er nå! Håper virkelig de setter inn 2 egg nå hvertfall.💕 Masse lykke til videre hvertfall.❤️ Dere fortjener hvertfall og få en baby snart.💕

    16. Mitt råd er å unngå alt av brød, melk, kaffe, alkohol, sukker og trening ut over gåtur. Spis mye blåbær (antiinflammatorisk), sjekk om du har urinveisinfeksjon. Lykke til!

    17. Trist at det ikke gikk nå🖤 Kanskje kroppen din trenger en pause nå Julianne.. Fra hormoner og alt stress både psykisk og fysisk som en prøveperiode er… Roe helt ned i sommer og prøve igjen til høsten. Du har jo egg på frys. Stress har en stor innvirkning på kroppen og resultat av innsett… Vi har et vennepar sin har fire mislykkede forsøk bak seg, og før det årevis med prøving på vanlig måte.. De valgte å roe helt ned og ta en pause fra alt etter 4 mislykkede forsøk, noe de også ble anbefalt fra klinikken de brukte…De begynte å tenke at dette kanskje ikke går og bestemte seg for å nyte sommeren. Og vet du hva som skjedde, hun ble gravid etter to mnd, på vanlig måte og de fikk en gutt…og ikke nok med det, etter 8 mnd var nr 2 på vei, også på vanlig måte!! Så etter mange år med prøving fikk de to flotte gutter på under 2 år…!! At stress har en innvirkning i denne prossessen er det ingen tvil om…det har vist seg i mange tilfeller..Håper og tror deres tid kommer også. 🖤🖤

    18. Vil gjerne tipse deg om Klinikk Hausken! Meget dyktige leger med høy kompetanse og det nyeste innen teknonlogisk utsyr. De har også startet opp i Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg