NOEN OPPKLARINGER

Beklager lite lyd herfra.. Jeg har hørt så mye rart de siste dagene at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Derfor skriver jeg dette forklarende innlegget. Dere har sikkert lagt merke til at bloggen min ser litt annerledes ut nå? Side 2 jobber med å fornye alle partnerbloggene sine og i går kveld skjedde det noe kluss med bloggen min blant annet, hvor bildene ble små og skriften helt fucka. Men jeg er sikker på (les: håper) at alt er i orden ganske snart. Bloggen ser heldigvis mye bedre ut allerede. Ellers er energinivået mitt er som sagt ikke helt på topp i disse dager, så jeg forventer at dere respekterer noe fravær siden jeg allerede har gitt beskjed om dette.

Gårsdagens annonse var ikke ment som et hint til noe som helst, og dere som ikke har fått kommentarene deres godkjent under innlegget: Jeg respekterer at ikke alle har like stor tro på ett og samme produkt. Jeg forstår også at ikke alle har gjort seg de samme erfaringene med kremer og oljer gjennom livet. Det betyr likevel ikke at jeg lar alle personlige antakelser og negative holdninger slippe gjennom. Mange av kommentarene som ble slettet handlet ikke spesielt mye om produktet jeg frontet en gang, men om meg personlig.

Jeg har likevel ingen planer om å stenge kommentarfeltet selv om de øverste plassene på topplisten bringer med seg mye hat. Ønsket mitt er å fortsette som før og godkjenne det aller meste som kommer inn. Men jeg har grenser og de må alle mine lesere forholde seg til.

Blomsterbuketten jeg hadde på bildet her om dagen var en oppmerksomhet jeg fikk av venninnene mine fordi jeg nylig hadde bursdag og heller ikke et hint til noe annet.

Jeg tjener ikke mer penger på en annonse denne uken selv om jeg har ekstremt gode tall. En annonse har fastpris og denne fastprisen settes hvert kvartal av Mediehuset Nettavisen ut i fra min markedsverdi = gjennomsnittet av antall unike lesere i uken de 3 siste månedene.

Sist, men ikke minst.. Jeg vet det er mange som er spente på Ulriks og mine vegne om dagen. Jeg har ikke dratt ut tiden for å tjene penger, men for å fordøye. Disse to ukene var det som skulle til. Nå er vi klare begge to.

96 kommentarer
    1. Skriv om det du vil 🙂 Jeg leser bloggen din fordi jeg liker og lese den 🙂 Forventer ikke at du skal nevne eller avsløre resultat av insett nå Eller i det heletatt, det er din avgjørelse når det skal skje og respekterer det. Ønsker dere en fin dag videre 🙂

    2. Forstår deg hvorfor du ikke vil godkjenne alle kommentarer, når jeg leser gjennom så forstår jeg ikke hva folk tenker med!
      Bare ikke bry deg, det er stort sett sjalusi kan jeg tenke meg.
      Jeg unner deg å Ulrik all godt, og håper inderlig å høre at det har gått deres veg:-) om det ikke har gjort det så finnes det flere sjangser å jeg mister ikke håpet for dere 😀 en dag sitter dere med ei lita jente eller en gutt i fanget deres <3

    3. Dere er klare begge to, men likevel får vi ingenting?
      Skjønner at du tjener penger på å dra det (pga mange klikk) men blir litt dumt for oss faste lesere at situasjonen blir ekstremt utnytta

    4. Digger deg, Julianne!
      Selv om jeg ikke alltid deler de samme meningene som deg, så beundrer jeg deg for at du tørr å si det du mener!
      Jeg er som alle andre utrolig spent på resultatet av det siste forsøket, og krysser både fingrene og tærne for dere! <3

    5. Jeg er enig med Siw Helen over her!
      Jeg leser bloggen din fordi jeg liker å lese den. Folk får heller holde ting for seg selv.
      Stor klem til deg og stå på videre. <3

    6. Forstår dere veldig godt! Har fulgt bloggen din gjennom prøverørsprosessen og er veldig spent på deres vegne! Om det ikke gikk denne gangen så er det selvfølgelig utrolig trist og sårt, men en dag går det! Det er jeg sikker på!
      Jeg synes det er utrolig trist at folk skal anta og gratulere før dere har sagt noe i det hele tatt. Selv er jeg gravid i uke 18 og det er ingen bortsett fra familie som vet det enda. Det er helt rett av dere å vente til dere er klar til å fortelle det!
      Krysser fingrene for dere og håper på det beste nå og i framtiden. Sender klemmer over til deg ❤️

    7. Endelig klare, håper det er positivt <3 Hvis ikke sender jeg en stor klem!
      Fint bilde av deg forresten 🙂

    8. Kjære Julianne 🙂
      Jeg føler med deg, og synes det er flott at du åpner deg om hva du opplever om dagen. Vi blogglesere må huske på at du og Ulrik er mennesker oppi det hele. Hele bloggverdenen kan ses på som et stor maskineri, med bloggere som leverer varene, annonsører og lesere med kommentarer som spenner vidt. Jeg kan skjønne at det kan være både belastende og givende å være en av toppbloggerne, og vil rose deg for at du har åpent kommentarfelt. Mitt inntrykk er at bloggen blir mer ærlig og ekte på den måten. Jeg forstår godt at enkelte kommentarer må lukes vekk, for ja, det finnes grenser.
      Stor klem fra meg, med ønske om det beste for både to- og firbente 😉

    9. Jeg blir helt matt… Vi lesere velger da virkelig selv om vi vil klikke oss inn her og lese Juliannes blogg, og så presterer flere og flere å kjefte og kommandere hva Julianne skal gjøre og ikke gjøre.
      Nei faen heller (unnskyld utrykket) om dere ikke har noe annet å gjøre enn å kritisere Juliannes skrivemåte, hva hun skriver om eller hva hun deler med oss, så får dere rett og slett drite i å lese bloggen hennes. Og dere som er så utrolig opptatt av at hun tjener penger pr klikk, dere får bare gi blanke i å klikke dere inn på bloggen da. Men nei, dere er altfor nysgjerrig til å kunne gå glipp av noe. Men skjerp dere, jeg blir flau på deres vegne, er dere 13 år eller?
      Kjære Julianne og Ulrik, kos dere, nyt livet sammen og del det dere ønsker når dere føler for det.
      -If you can dream it, you can do it

    10. Håper du er gravid nå! Er selv mitt i en prøverørs prosess nå.. Og vet hvor tøft det er.. Klem <3

    11. Jeg har aldri forstått stygge kommentarer mange bloggere får. Er det ikke enkelt da? Man går inn på en blogg og om man er “misfornøyd” med innholdet så går man vel bare ut igjen? Går inn på en annen blogg eller leser nyheter eller whatever? Ingen tvinger noen inn på en blogg, det er høyst frivillig 🙂

    12. Bloggen din er bra, men må si meg enig i at du er ganske krass til tider.
      Du må tåle kritikk når du har den jobben har.

    13. Du er så sterk og ikke minst tøff Julianne. Vi som er prøvere vet hvilken påkjenning er slik prosess er. Med følelser og hormoner i sving. Jeg håper og ønsker så inderlige at dere får barn❤ selv er jeg endelig gravid etter år med prøving og spontanaborter. Og jeg forstår deg godt hvis du skulle vurdere å stenge kommentarfeltet en stund pga av alle dritt kommentarene. Det viktigste er at du tar vare på deg selv nå uansett hva du/dere går igjennom ❤

    14. Hva heter du på snap? NEIDAAA jeg bare tulla 😅 Du har en unik skrivemåte, ærlig, gjenkjennelig og man i et eller annet blogg innlegg kan relate.. uansett hvordan det gikk så håper jeg du finner noe fint i hver dag ❤ en dag blir det baby det er helt sikkert! Stå på du er bare helt super 🎉✋️ Heier på deg !

    15. Jeg er opriktig talt glad i deg og Ulrik!
      <3
      Haha, vet ikke hvorfor, men får bare en kjærlighet for dere to, dere er så fine mennesker!

    16. Det er så flott at det finnes mennesker som er så åpne og deler egne erfaringer om et så viktig, og ikke minst personlig tema. Jeg håper på det beste og krysser fingrene for dere, Julianne! 🙂

    17. Fortell når dere er klare, men la vær å hinte da..det blir for dumt. Kjenner at jeg er på god vei til å miste respekten for deg.

    18. Synes du fint kunne latt vær å godkjenne kommentarer fra troll. Det er ikke noen som helst vits i å la sånne få oppmerksomhet. Ja, alle må få ha sin egen mening, men når man ikke klarer å oppføre seg i ett kommentarfelt på en blogg, fortjener man faktisk ikke at meningen sin skal komme på trykk. Vil man spre dritt, får man bruke sine egne sosiale medier å gjøre det på. Du har en fin og ærlig blogg, men synes den blir litt ødelagt av disse kommentarene, og at du “må” forsvare deg.
      Ønsker deg all lykke til videre, og jeg kommer til å fortsette og følge deg 🙂

    19. Du har en fin blogg 🙂 Tror du hadde spart deg for mye stress ved å bare prøve å overse negative kommentarer. Det gjør jo ikke noe at folk mener det ene og det andre. Du vet selv hva som er sannheten, og du trenger ikke å forsvare alt du gjør. Det er trist at det blir mye kritikk, men slik er det jo når man har en stor blogg som du har. Folk finner alltid noe å kritisere.
      Lykke til med alt rundt prøverørsprosessen<3

    20. hvis det er usaklige kommentarer forstår jeg at du ikke godkjenner, men hvis det er folk som har negative erfaringer med Bio Oil hadde det jo vært litt greit om vi lesere kunne se det.. ikke bare det positive.
      Når det kommer til hva som skjer om du er gravid eller ikke, helt forståelig at dere trenger tid til å fordøye, men å si hver dag i en uke at “vi er klare nå” uten å si noe er unødvendig. Du legger opp forventninger om at leserne skal få vite noe snart, men det kommer aldri noe. Sykt irriterende

    21. Stå på!! Jeg elsker bloggen din og jeg krysser så innmari for dere at dere skal lykkes med å få barn ❤

    22. Det her blir bare verre og verre. Tror de fleste leser bloggen dun nå fordi de håper du ikke er gravid, sånn du holder på. Nå tyyyner du ut den olja på insta.

    23. Dette blir bare for dumt. Det er så tydelig at du utnytter situasjon til det maksimale kun for å få klikk – og d funker jo! Ikke fordi folk nødvendigvis bryr seg om resultatet, for for de aller fleste av Oss så bryr vi oss ikke om du er gravid eller ei. Vi er bare nysgjerrige . D er menneskelig å være nysgjerrig , sånn er det bare.

    24. Kjære Julianne, jeg håper du klarer å heve deg over alle stygge kommentarene.
      Dere fortjener virkelig å bruke tiden på å fordøye ting selv, uansett hvilket utfall sist runde ga. Jeg synes du er helt fantastisk, og det er vi virkelig mange som gjør.
      Jeg sender deg en klem❤️ Krysser fingrene for at dere snarest mulig er mamma og pappa.

    25. Jeg som var så fan av bloggen din… Nå må du snart bli deg selv igjen. Nok med denne luringen og tullet. Trenger ikke fortelle noe før dere er klare, men du har da aldrig drevet å suttrett, kranglet og argumentert på denne måten før.. Trist at det ble sånn da.

    26. Veldig enig med anonym kl. 21.25.. det er så unødvendig å si gang på gang at dere er klare for å dele, også kommer det aldri noe. Hadde respektert det mye mer dersom du bare var åpen om at det ikke vil komme noe før da og da. Syns dette er ganske dårlig gjort overfor alle faste lesere som oppriktig bryr seg og venter på å få vite..

    27. Skjønner ikke hvorfor flere skal pushe på om at det er dårlig gjort at de ikke har delt hvordan det har gått med det siste innsettet? Greit nok at folk er nysgjerrige, men det er faktisk deres reise gjennom alt det her, og hun har gitt beskjed om at hun kommer til å holde tilbake.
      Hvordan det har gått får man vite etterhvert uansett, er ingen grunn til å bli hissige mot Julianne fordi hun har lyst til å fordøye det her med Ulrik fram til de er komfortable nok til å dele det med resten av Norge.

    28. Blir så utrolig fortvilt over hvordan mennesker kan oppføre seg…. 🙁
      Håper du klarer å heve deg over disse kommentarene <3 Du og Ulrik må ta den tiden dere trenger <3
      Stooor klem

    29. Egentlig er det ganske greit at du tar et klart og tydelig oppgjør med leserne dine. Det er et par bloggere som til fordele for både seg selv og leserne sine, burde addressere direkte frekke kommentarer. Bloggere som Isabel (Sraad) burde absolutt ta en større snakk med leserne sine, og sette ned foten. Hun mottar så motbydelig mye stygt hver eneste dag. Noen sier at du syter over “kommentarer som en gang ikke er frekke”, jeg syns ikke det er opp til andre å bedømme hva slags nivå av frekk du burde godta.

    30. Stå på Julianne! Skjønner så godt om du vil vente med å dele deres nyheter om prøverørsprosessen! Har jeg vært deg har jeg blitt så irritert på folk som maser at jeg til slutt ikke har orket å delt noe som helst når folk er så frekke…. Hvis dem synes du bare hinter for å få klikk er det jo bare for dem å unngå å gå inn på bloggen 😊 Enkelt og greit👍 Nei virkelig! Det blir spennende å få høre uansett om det blir i morgen eller om lang tid. Ta den tiden dere trenger ❤

    31. Folk må roe seg, jeg forstår genuint ikke hvorfor du får hat i kommentarfeltet.
      Håper du tar ordentlig godt vare på deg selv om dagen <3

    32. Jeg har fulgt bloggen din en stund, og jeg er som sikkert mange andre nyskjerrig om du er gravid eller ikke.
      At du er sliten er vel lov å innrømme. De fleste er vel det innimellom. Og en kan bli mental sliten av å lese alle de negative kommentarene som kommer. Så det er helt greit at du filtrerer de verste bort.
      Jeg er ikke alltid enig med deg i f.eks div. innkjøp du har gjort. Men jeg tenker det er dine egne penger du bruker…..
      Nyt våren og dagene, de kommer ikke i reprise

    33. Har lest bloggen din i utrolig lang tid, men tar meg som regel aldri tid til å kommentere. Dette er andre gang jeg kommenterer denne uken, og andre gangen i hele min tid som din bloggleser. Rett og slett fordi jeg synes du fortjener å høre fra andre også at du gjør en fantastisk jobb. Når det kommer til å dele ting, om det så er at du er gravid eller ikke, eller om det gjelder at du har kjøpt hus, feiret en bursdag, eller bestilt ferie. Dette er ikke hele Norges blogg, dette er din blogg. Du virker som et fantastisk menneske, og jeg er så evig takknemlig for at vi har toppbloggere i Norge som er ærlig og blogger rett fra levra, og som ikke skriver 9/10 innlegg kun fordi det er de innleggene de tjener mest penger på. Stå på, du er gull!

    34. Pleier heller aldri å kommentere blogger. Jeg har lest bloggen din lenge, mye bra, noe spennende, noe kjedelig og mye sponsing, men det er din blogg og jeg klikker jo frivillig inn. Men reagerer på tonen din, krasse tilbakemeldinger, du har veldig behov for å forsvare deg og stiller deg i forsvarsposisjon med en gang. Det tenker jeg bare har med alder og du virker veldig usikker og utrygg. Jobb med det

    35. noen mennesker eier ikke manerer… kan vi slutte å snakke ned noe vi ikke vet noe om, og heller la Julianne og Ulrik ta den tiden de trenger, uten å mase? og hvis enkelte er uenig i absolutt alt Julianne skriver, så kan de la være å kommentere. det blir for dumt å trekke andre personer ned bare fordi du ikke er enig eller rett og slett ikke unner andre mennesker noe godt.

    36. Det står fremdeles stor respekt av deg, Julianne. Det finnes måte på hvor mye man skal orke å legge ut av ting som må fordøyes før det publiseres, og jeg vil tørre å påstå at vi mennesker ikke er så gode til det som vi tror. Derfor kan det noen ganger bli ekstra vanskelig, uansett om det er noe som er bra eller noe som er dårlig. Jeg håper derfor at de som har som hobby å rakke ned på andre som skriver om et tema som er tabu – og som i tillegg jobber med å fordøye ting personlig SAMTIDIG som de har skrivepress, finner seg en annen hobby. For den hobbyen de har nå er ganske trist, for det at de bruker tiden sin på å lete etter grunner til og “lage bråk” sier mye mer om dem personlig enn det gjør om deg.
      Jeg gleder meg til å lese oppdateringen om hvordan det går videre – den tid dere er klare for og legge det ut offentlig.
      Klisje ting å si, men jeg mener det: stå på videre 🙂 Det står som sagt stor respekt til deg for at du i det hele tatt er så åpen rundt et så tabubelagt tema – også offentlig!

    37. Dette skrev Julianne på tirsdag: Ulrik og jeg har forresten bestemt oss for å fortelle mer om hva som foregår her hjemme denne uken og åpne oss om alt.
      Uken er fortsatt ikke ferdig, så hun har ikke brutt noe “løfte” til de av dere som “roper” etter resultatet av forsøket her på bloggen.

    38. Hei 😊
      Krysser fingrer og tær for at dere har fått positiv test!!! 👶🏻❤️
      Vi har vært prøvere i 5 år…vært gjennom 4 forsøk/uttak + 2 frys. Alltid negativt.
      Skulle i gang med forsøk nr 5 nå…men mensen kom ikke forrige søndag som normalt. Testet positivt tirsdag denne uka ❤️😊
      På naturlig vis!!!
      Kjempe glad å håper på å ikke miste!
      Hadde vært kjempegøy om vi var 2 som var like langt! 😊
      Uansett, krysser fingrene for deg og meg 🙂

    39. Leser bloggen din utelukkende for dette med graviditeten, er selvfølgelig veldig spent på det og håper dere lykkes.
      Hvis folk blir direkte sinte og sure når du ikke forteller om resultatet må de finne seg noe annet å gjøre. Jeg skjønner at det er spennende, men alvorlig talt.. dette må ikke bli en såpeopera.
      Lykke til!

    40. Del når DERE er klare! Har selv to små barn, og med nummer én delte vi det ikke med noen før uke 16 var passert. Med nummer to ventet vi til etter ultralyden i uke 18. Og det på tross av kvalme og tretthet som gjorde at jeg ikke var like mye med på ting. Men jeg bet tennene sammen og var ikke borte fra jobb feks. Litt vanskeligere å skjule med nummer to da magen kom fortere. Den første gangen kunne man ikke se det på meg før jeg var seks måneder på vei (bortsett fra større pupper). Krysser fingrene for at det har gått deres vei denne gangen, og ta for all del den tiden dere trenger til å røpe noe.
      Kanskje litt dumt å i utgangspunktet utlevere hele denne prosessen på en blogg. Folk har åpenbart da en mening om at de har krav på å få vite alt til enhver tid.
      Lykke til!

    41. Jeg liker bloggen din veldig godt, men innlegg som disse er kjipe. For min del trenger du dem ikke så ofte.. Jeg forstår behovet for å forklare seg men personlig synes jeg det er unødvendig. Slett trollete kommentarer og ikke tenk på dem igjen. Håper du får en nydelig fredag og en deilig helg.

    42. Jeg forstår at dere holder tilbake, og at dere ikke deler før dere er klare. Men en ting vil jeg si, og hvis det ikke gikk veien denne gangen så ville jeg holdt neste forsøk tett til brystet. Sånn som det er nå har dere lagt opp til en forventning hos leserne (som selvsagt ikke har krev på noe), og det blir mye sure kommentarer.
      En ting er spenningen for dere selv, men å utsette dere selv for det presset det er å skulle dele – gode eller dårlige nyheter må ta enormt på. Og det må da uansett være bedre at det er dere to og familien som vet, og dele med andre etter hvert……

    43. Eg forstår veldig godt att dåkke vil vente med å fortelle. Er sjølv gravid i snart veke 14, har ikkje fortalt det til alle vennane enda og offentlig blir det ikkje før etter OUL ☺
      Men du skreiv først tidligare i veka att dåkke var snart klar og skulle dele iløpet av veka og no igjen att dokke er klar og skal dele resultatet, då er det ikkje rart att folk blir nyskjerrige og spørr ☺

    44. Hvis folk syns det er så forferdelig at de ikke deler deres store nyhet enten det er en nedtur eller verdens største opptur, for dere som syns hun bruker dette for å få klikk, SLUTT Å KLIKK INN DA! når nyheten er ute så får man jo vite det av VG eller andre kanaler bare minutter etter nyheten er delt, trenger ikke klikke inn her bare for å være bitter for at de ikke deler nyheten akkuratt med deg idag.

    45. Vil bare si at det er veldig spennende og inspirerende å følge bloggen din! Tror det er mange som kjenner seg igjen i deres situasjon og det er godt at noen tør å sette ord på det. Håper ikke du lar alle de rare kommentarene som dukker opp i blant gå inn på deg! Vi er mange som heier på deg og dere! Masse lykke til videre!! 🙂

    46. Det var jeg som skrev i et innlegg over her at jeg syns det er dårlig gjort.. men nei, jeg er helt enig i at det ikke er dårøig gjort og ikke si noe. Fordi jeg mener at dette er en privatsak og at Julianne sier noe først når de er klare. MEN.. det som er dårlig gjort er å skrive gang på gangat de er snart klare/klare for å fortelle, og så kommer det ingenting. Da er det tydelig at hun skriver dette kun for at mange skal klikke seg inn på bloggen. Da er det mye bedre å være ærlig på at hun ikke vet når hun vil dele, eller at det ikke kommer noen info før da og da.

    47. Nå er du klar, men så skriver du ingenting? Hvis du ikke er så optatt av klikk, kunne du ikke bare nevnt det sist i dette innlegget:p hehe neida jeg skjønner at du vil dele i et eget innlegg, men det blir litt selvmotsigende i dette tilfellet.

    48. Som du sier så legger du mye opp til dramaet selv ved å dra dette ut så lenge. Selvfølgelig er det mange av oss som klikker oss inn i disse dager, mange klikk= høyt på lista og høy løn. Så vil vel si at det å dra ut svaret er å bruke dette for å tjene mere penger. Vi som leser er ikke dumme, selvfølgelig skjønner vi at du tjener rått på leserenes nysgjerrighet rundt prøvingen. For min del så er det nesten ingen spenning lengste eller, ingen venter vel to uker for å si at de ikke er gravide 😉

    49. Hvordan går det med oppussing av soverommet da? Nå har jeg malt mitt i decoblue, det ble helt nydelig m den blåfargen, og en vegg i visjon (hvit)
      Du snakket om her engang du gjerne skulle ha mørk farge? Det gjorde hvertfall mitt rom veldig koselig… Kjøpte hvite/lyse gardiner m blå blomster til. Og hvitt speil på ene veggen bak sengen gjorde “rommet større”
      Kjekt å gjøre positive ting mens man venter ❤ så går tiden fortere….
      Fortsatt Lykke til 😉

    50. Jeg klikker meg inn fordi jeg liker å lese bloggen, og følge dere i veien på å bli en familie (ennå større, dere er jo allerede fire :-)).
      Å komme dit man vil er ikke gjort på en dag eller to. Det kan være krevende prosess på alle måter. Da kan man heller ikke forvente svar på alt fra dag til dag.
      Fortell og del det dere ønsker, når dere ønsker. Håper dere kommer dit dere ønsker med tanke på familie, og at dere kan finne gode øyeblikk også underveis. Vil tro Stella og Ramp kan bidra til det, nydelige begge to.

    51. Til dere som kommenterer på denne bloggen som om dere har en viss “rett” til å få vite ting.
      Dette er snakk om to mennesker som går gjennom en tøff periode hvor de prøver, og prøver å få et barn. Noe de ønsker så sterkt.
      Noe mange av oss tar for gitt at man bare blir gravid uten noe særlig innsats.
      Dere som kommenterer slik dere gjør; har dere prøvd å vise empati? Sympati?
      Her har dere en ung dame som velger å dele med hele Norge, en situasjon som er svært sårbar.
      Det at man er fast leser og følger en blogg, gir oss ingen rett til å bestemme når og/eller hvordan hun skal dele sitt liv.
      Jeg ser på det på slik;
      Hvis Julianne og Ulrik er gravide eller ikke så kan det være flere grunner til at de velger å vente så lenge med å dele det.
      Hvis hun er gravid, kanskje hun vil vente til de er over 6 uker. Slik at de kan se at det lever, før de bestemmer seg for å dele.
      Hvis hun ikke er gravid så er dette enda et nederlag for dem å komme seg over. Kanskje dette har vært noen tøffe uker og dager, og at de må sitte seg ned sammen og finne ut helt sikkert hva de vil gjøre videre.
      Dere snakker om at hun er lite ydmyk, og “kjefter” på sine lesere.
      Men er dere noe særlig ydmyk når dere tar dere friheten til å bli sint?
      Julianne har fortalt rekkefølgen for når dette blir offentliggjort. Hvis du ikke vil “sponse” henne med klikk, legg henne og Ulrik til på Instagram og følg med der da.
      Julianne og Ulrik – Jeg ønsker dere all hell og lykke i verden. Dere skal nok få dette til 😉
      Takk for meg.

    52. Hei! Jeg digger bloggen din og klikker meg inn her flere ganger hver dag.
      Jeg må si at jeg tror ikke det er plasseringen på topplisten som gir deg så mye hat, men heller at du driver en veldig provoserende bloggstil for tiden. Det med å “si A men ikke B” og erstatte det alle vil lese om med utrolig kjedelig innhold som reklame og innlegg der du forsvarer deg mot spekulasjoner og stygge kommentarer… Det er provoserende. Det er greit at du ikke vil dele, men hva med å gi leserene dine en annen grunn til å klikke seg inn? Hvor ble det av interiørposter, oppskrifter, Julianne tipser og alt annet som var virkelig gøy å lese?

    53. Melke melke kua…
      Kua mi jeg takker deg, deilig klikk du gir til meg!
      Hver en dag på topplista er så søt.
      Og inntektene mine blir jo økt!

    54. Jeg kommenterer sjelden blogger. Har full respekt for at dette er deres nyhet som deles kan hvis og når dere er klare for det. MEN, jeg må få lov til å si at måten du går frem nå, med å på sett og vis si A og ikke B for meg virker som en ønske om klikk mer enn noe annet. Du har sagt dere vil gå frem på en annen måte denne gangen, og det er helt fint og det skal man selvsagt respektere. Men å si «nå er vi klare», for å la det hele henge i løse luften, sikkert ikke så lenge, men likevel,-det fremstår nokså spekulativt i mine øyne. Og det er trossalt et barn det er snakk om. Just my thoughts. Ønsker dere det beste videre.

    55. Det blir faktisk slik nå, som flere skriver over meg, at man sitter og håper at dere ikke har lykkes, bare fordi dere drar det så ut og det er fryktelig irriterende. Alt for å få klikk, ikke sant ?

    56. Jeg synst Seriøst folk må ta seg selv i nakken.. Har ikke sitt maken til hvor stygge kommentarer folk skriver!! Hadde jeg vært deg Julianne hadde jeg stengt kommentarfeltet.. Alle blogglesere har ingen rett på noen som helst måte å vite om du er gravid eller ei. Vi er bare blogglesere, vi kan ikke tvinge deg til å skrive når du ikke er klar. Jeg blir så irritert over folk. Hvorfor er det så vanskelig og forstå??
      La vær å kommenter,la vær å klikk deg inn på bloggen til Julianne om du bare har negative ting å skrive! Så enkelt er det!
      Og til dere som babler om at Julianne bare vil ha klikk, så kan dere la være å klikke inn på bloggen. Trur akkurat ikke at Julianne å Ulrik kommer til å slite økonomisk vist bloggen går nedover.. Tullinger!
      Stå på Julianne, liker å følge bloggen din 😀 håper du får en strålende helg. Her i Haugesund steiker solen 😀

    57. Nå er vi klare.Klare til hva da..Du kommer med hint om at du er sliten osv.Dette er ikke ment som en hat kommentar. Men jeg begynner å lure på hva du vil med dette, bortsett fra å få mange klikk.Synes personlig at dette er en privatsak og ikke skulle vært delt i detaljer fra starten av.Folk er nyskjerrige, sånn er det bare og det tjener du penger på.Ikke bygg opp til en spenning når det bare drar ut.Det er nok viktig med åpenhet om dette temaet,men å dele detaljert informasjon frem til nå og plutselig stopper alt er ikke greit.Det blir ikke troverdig.

    58. Utrolig hva folk får seg til å skrive.. tror dere virkelig at noen lar vær å skrive at det ikke gikk pga for å få flere klikk?? Seriøst!? Kanskje de trenger tid for å fordøye det før de deler med resten av verden! Vis respekt for noen som kanskje er i sin tøffeste periode noensinne!

    59. Kjære deg ❤️ Dere kommer til å lykkes! Hold fast på det. Hilsen ei som også er i ivf-prosessen 🌱

    60. Dere kan gå å skamme dere hel gjengen som driver å skriver disse kommentarene om at hun får mer klikk på å holde det skjult. Tror dere hun virkelig synes det er morsomt at hun sliter med å få barn. Nå når det er ute, så håper jeg dere skammer dere over dere selv. Makan så frekke folk er! Skjønner dere ikke har opplevd mye vont i verden!

    61. Så uendelig trist at det ikke gikk denne gangen heller ❤ føler så med. Men som du sier; 1-2-3 på det fjerde skal det skje ❤ klem til deg

    62. Det var trist å høre. Bedre lykke med nr fire 🙂 og jeg håper virkelig alle som har gratulert og “visst at du er gravid” skammer seg herfra og til månen. Som om dette ikke er en tøff nok prosess, så tror folk det er greit å komme med slike antakelser som kanskje sårer enda mer. SKAM DERE!!

    63. ❤ kjære vakre jentå…
      Så trist å høre 😢 jeg håpte sånn det skulle gå bra nå 🌸
      Men som en annen skrev, ta deg en veldig god ferie fra bloggreiene, nå leser jeg at mammatilmichelle er blitt sykemeldt pga alt.. Det kan umulig være sunt i lengden med det blogg greiene?? ❤❤❤❤
      Det kan ikke være bra alt det stygge som endel folk skriver og alt press rundt det… Folk kan være så grusomme…
      Har selv kuttet ut feks Facebook, jeg orket ikke det styret der, lese alt perfekte alle fikk til, når man ikke har det bra selv… Jeg mista nye vennen min i en fæl ulykke der jeg selv klarte meg 😢 hele 2016 hadde jeg bare bomull i hodet… Jeg ønsket meg bare bort vekk langt… Men må fungere på jobb og som alenemamma….Håper 2017 blir bra… Nå følger jeg bare interiør sider, reisesider på instagram,og prøve få fokus på kjekke opplevelser… Jeg kan bare såvidt forestille meg litt hva alt du må takle og gå gjennom når “hele Norge” liksom skal bry seg og bestemme ditt og datt… i tillegg til og ta vare på deg selv oppi dette….
      Så kanskje 6 mnd feks borte fra alt det vil gjøre deg veldig godt… Og får du “skrivekløe” hvorfor ikke skrive en roman? Eller en novelle?
      Tror det hadde gjort underverker?. Jeg hadde hvertfall bare stengt verden ute en stund hvis jeg hadde hatt den muligheten… Du blir ikke glemt fordet ❤ man er bare ett menneske tross alt… Og når jeg leser hvor mye negative slemme ting mennesker kan skrive, og kjenner det gjør vondt selv, så forstår jeg det der må tappe ethvert menneske for alt av energi, som du trenger heller på deg, Ulrik og det dere må gjennom med hele baby prosessen… Hør på gode råd fra de som har levd “ute en vinternatt og to før” og er “godt voksen” med alt så har skjedd i livet 🌸
      Gode tanker og ta vare på hverandre, reis bort og gjør noe kjekt ❤

    64. Kjære julianne! Så trist å høre at du ikke ble gravid denne gangen:( føler med dere!! Værsåsnill å gå til fastlegen og be om henvisning ift endometriose. Jeg er så sikker på at det er derfor dere ikke lykkes..:( om ikke du tror på det, så les symptomene på endometriose. Du har samtlige. Har opplevd så mange ganger at folk blir gravidåå første forsøk etter å ha fjernet vev via kikkhullsoperasjon! Og om ikke annet, kutt alt av meieriprodukter, og mettet fett! Det skal også hjelpe:)

    65. Nå kan dere alle kysse dere i leggen, for om dere ikke har fått det med dere ble de dessverre ikke gravide. De tok seg derfor fri for å fordøye nyheten om at de IKKE var gravide. Så når dere(inkludert meg i starten) antydet at hu var gravid, og bokstavelig talt KJEFTET på hu fordi hu dro ut tiden med å fortelle om at hu var gravid, må ha gjort situasjonen mye verre for dem. Ikke nok med at de ikke ble gravide, men folk kjefter om at hu er det når hu ikke er det. Jeg skal ærlig innrømme jeg var en av dere som var sikker på at hu var gravid, men jeg har skikkelig dårlig samvittighet for det nå i ettertid. Det er SÅ FULLSTENDIG forståelig at de trengte en tid fra bloggen og fordøye resultatet. Jeg kan bare tenke meg skuffelsen etter tredje forsøk, med graviditetssymptomer, men negativ test. Jeg skal definitivt ikke ta korte beslutninger for tidlig til neste forsøk. DET BØR DERE OGSÅ!

    66. Jeg syns du forklarer deg hele tiden,å dere sa dere skulle fortelle denne uken om dere er gravide å ingenting . Så ja jeg tenker også at du drar det veldig nå … du kan si om du ble det eller ikke. Men siden du ikke høres så glad ut så lurer jeg på om du ikke er det….. du bruker barnet som du kanskje en dag får til å få folk til å klikke inn… begynner å bli lei å vente … så håper neste inlegg er om du er det eller ikke å slutter å bruke ett uskyldig barn til å komme på toppen på listen 😡

    67. Jeg har nylig begynt å lese bloggen din og er selv gravid. Jeg kan ikke sette meg inn i situasjonen dere står opp i nå, men jeg er helt forskrekket vitne til alle vonde kommentarer som har strømmet inn. Folk klikker seg helt frivillig inn her og du skylder ingen noe som helst av forklaring på hva som foregår. Bloggen er jobben din, men IKKE takket være nettrollene der ute. Jeg håper du stenger alt negativt ute, ler av alle som tydeligvis har store problemer her inne og setter pris på dagene til tross for motgangen du opplever. Du skriver om et tema som treffer mange og du har en ærlighet vi setter pris på. Fortsett med den gode jobben og masse lykke til videre <3

    68. Kjære Julianne og Ulrik. ❤️ leste det dere hadde skrevet på Instagram nå. Jeg snakka litt med deg Julianne i forbindelse med når du tok ut eggene. Tenk hvor bra det er nå at det er enda fler på frys. Alt har en mening, det virker kanskje ikke sånn nå. Men prøv å tenk det. Vit at det er dere to uansett. ❤️
      Og til dere resten som kommer med dumme bemerkninger: hva i det huleste feiler dere? Hva har du fått i deg som kan gjøre så du kan gulpe opp noe så mye dumt og vondt til et menneske du ikke kjenner? Gjør deg selv og oss en tjeneste; slutt og les denne bloggen. Denne bloggen her er gullverdt til meg og fler i en alt sårbar situasjon. Denne bloggen er ikke noen klagevegg!

    69. Kjære dere, nå må vi ta det litt med ro.
      Er det rart det er krig i verden….
      Det er høyst frivillig å lese blogger, det gjelder også Pilotfrue sin blogg. Syntes flere kommentarer signaliserer smålighet, og det tenker jeg er en dårlig egenskap. Vær rause og ha forståelse.
      Jeg heier på Julianne og Ulrik, god helg folkens!
      Beste hilsen fra Elisabeth ❤️

    70. Sender dere en kjempe stor klem, aldri gi opp! Det går til slutt. Ta vare på hverandre, prøv å fokusere på litt andre ting en bitteliten stund så går det på neste forsøk. Unner dere alt godt!

    71. Kjære du! Jeg ville bare sende deg en melding å si at jeg heier på deg! En vakker dag kommer din største drøm til å bli oppfylt. Ha en fantastisk helg ❤ -fast leser

    72. Det var trist og leit å lese at det ikke gikk denne gangen. God varm klem til dere begge, ikke gi opp! Det vil til slutt gå bra, det er jeg helt sikker på. Dere har lært meg så mye, jeg var av de som tok det som en selvfølge å få barn og fikk de to jeg ønsket. Jeg blir bare mer og mer takknemlig for det, for etter p ha lest bloggen din en god stund nå forstår jeg virkelig at det ikke er noen selvfølge å få barn. Jeg heier på dere! Dere vil få drømmen om barn oppfylt 😀

    73. Jeg har veldig troa på at det skal gå snart. Dere har jo et veldig godt utgangspunkt etter dette uttaket, med så mange blastoer på frys. Det er visstnok bedre resultat på fryseforsøk enn på ferskforsøk, noe jeg selv ble overrasket over. Derfor krysser jeg alt for at det blir den rette blastoen som blir satt tilbake neste gang. Masse lykke til! Ta vare på hverandre. Dette ordner seg. ❤️

    74. Nå må folk gi seg med å kommentere på de klikk-greiene eller det at folk allerede har gratulert dem på forhånd. Blir oppgitt når jeg leser “Skam dere folkens..!” osv. Gi heller støtte til bloggeren som er i en sår situasjon! Sagt er sagt og skrevet er skrevet, kan folk bli ferdige med det nå? Get over it alle sammen! Hun har jo til og med skrevet at hun vil ha slutt på dramaet nå 🙂
      Håper og krysser fingrene på at det går deres vei neste gang! Masse lykke til på veien videre! 🙂

    75. Kjære vakre jente! Har en tante og unkel som strevde i mange mange år, så dem bestemte seg for å adoptere, Og endelig fikk seg et fosterbarn, slappet dem så av og stresset ikke med å få barn lenger så da ble hun plutselig gravid med et sunt og friskt barn etter så utrolig mange spontanaborter.
      Dere vil bli noen utrolig bra foreldre!
      Prøv å slappe av med det! Finn på masse gøy uten å trene så mye, sånn ble jeg gravid. Dra ut å fisk, gå turer søk ro i naturen, det vil gi deg styrke. Sender en luftklem

    76. Håper dere skammer dere, alle dere som har spredd dritt her inne de siste dagene!
      Dere som har gratulert på forhånd burde også ta dere en tur i tenkeboksen…
      Julianne og Ulrik: Dere er fantastiske, hver for dere og sammen! Krysser fingrene for at dere får drømmen oppfylt i neste runde.

    77. Folk som tror dere har “rett” til å vite noe: ta dere en jækla stor bolle. Dette er faktisk ikke noe å spøke med. Vær heller glad for at hun deler denne prosessen!?
      Julianne, jeg må bare si nok en gang hvor tøff jeg synes du er som deler dette med oss. Prøver selv å bli gravid og jeg vet hvor tungt det er med negative tester når alt man ønsker er graviditet og en liten en. Det er ikke noe man kan kontrollere, og det er frustrerende.. ikke minst trist. Men! Jeg har troen for oss begge, på den ene eller den andre måten. Måtte 2017 bringe lykke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg